0.3

216 21 0
                                    


🍀
Sınıfa doğru ilerken onun sınıfının önünden geçtim. Ne de olsa sınıflarımız aynı kattaydı. Bir kızla konuşuyordu. Sen kim köpek benim Batınımla konuşuyorsun! D aha fazla ders e geç kalmamak için hızlı adımlarla yürüdüm. Ama geç kalmıştım. Ders fizikti  ve fizik hocası beni hiç sevmezdi. Kapıyı yavaşça tıklattım.
"Gell!"sesi herzaman olduğu gibi kalın ve sertti.
Kapıyı açıp ilerledim.
"Aaa siz miydiniz Yağmur hanım. Hoşgeldiniz ."dedi alaycı bir tonla.
"Özür dilerim hocam bir işim vardı"dedim
"Seni derse almami beklemiyorsun heralde ?" Dedi ve devam etti
"Şimdi çık dışarı ....."
Hızlı adımlarla çıktım ve kapıyı çarptım. Bugün kötü bir gün geçiriyordum. Sırtımı duvara yasladım. Ve Batına mesaj atmaya başladım.

Anonim: biliyor musun hoca beni dersten attı.

Mesajıma cevap vermesini bekledim. Derin derin nefes almaya başladım. Ona ihtiyacım var gibi hissediyordum. Çok geçmeden cevap geldi.

Batın: güldüm.
Batın :keşke hoca beni derstten atsada bu zulümü çekmesem
. Bir anlık gülümsedim. Sonra tekrar ciddileştim.

Anonim: hocanız kim?

Batın Serhat

Anonim: hangi Serhat ?

Anonim: matematikçi serhat mi ? Coğrafyacı serhat mi?

Batın: matematikçi tabi aq . Ben sayısal öğrencisiyim. Beni iyi tanımıyorsun anonim hanım.

Anonim: anlık bir mallık benim kisi..seni gayet iyi tanıyorum ve takip ediyorum

Batın: öyle mi. Günün içinde bir çok kız görüyorum ve konuşuyorum. Seni bulmam imkansız.

Anonim: kim o kızlar be

Batın: kız arkadaşlar işte

Batın: kızım mal misin. Ben Eren gille takilirim hep. Arada sırada  Cansu ve Sceyle. Onlarda benim kardeşim gibi. Ötesi olamaz.

Batın:sana bir  bilgi vereyim mi?

Anonim:evet

Batın: kalbim boş. Boşuna kıskançlık yapıp kızlarla kavga etme benim için. Seni tanımıyorum sonuçta. Belkide psikopat birisin . Bilemem.

Anonim: ben sandığın  biri değilim. Ama sevdiğim kişi için gerekirse psikopat olurum .

Batın: yani bu kişi ben oluyorum. Belirtmek istedim hdhdjdkdhdjd

Anonim:bunu bilmen beni mutlu etti.

Son görülme 09:18

Mal mal sırıtıyordum. Yağmur kendine gel. Beni çok mutlu etmişti. Ve belki beni sevebilirdi. Bu ihtimal bile beni çok mutlu ediyordu. Zilin çalmasıyla aniden irkildim. Bu zili varya .  O ne be .  Berkay . Bir kızla sarmaş dolaş yanımdan yavaş yavaş ilerlediler.
Yanıma gelen Merve ye sert bakışlar attım
"Hande senin arkadaşın Berkay değil mi o . Ben mi yanlış görüyorum ?"dedim alaylı bir tonda.

"Kanka nerden benim oluyo ya . Sevgilim var benim. "Dedi ve gözlerini devirdi. Bana sert bakışlar attı.

"Tamam kızma be . Egemenle mutluklar size " dedim ve  sınıfa geçtik.
*****
@Batınngryy bir tweet paylaştı.
Bu nasıl sevgi be. Karşılıksız. Ve sen onun için yanıp tutuşurken..
135 beğeni ve 56 retweet vardı.
Bu söz nedense çok dikkatimi çekmişti. Gecenin bir yarısı bir elimde kahve bir elimde laviva ve kucağımda bilgisayarla. Eğer annem benim bu halimi görürse modemi kafamda parçalardı. Kahve bardagimi komodine koydum ve bilgisayarı kapattım. Küçük bir parça kalan lavivami ağzıma tıktım. Uyumam gerekliydi. Okula uykusuz bir şekilde gidemezdim. Eğer şimdi uyumazsamda sabah kalkamayacaktim.
Telefonuma gelen bildirim sesiyle bir küfür söyledim. Ama bu tamamen istemsizdi.

Hande: kanka ben çok kötüyüm.

Yağmur :noldu?

Hande: Egemnle tartıştık. Ona çok kötü laflar söyledim. Pişmanım . Yazıyorum cevap vermiyo. Arıyorum acmiyo.

Yağmur: knk bi sakin ol . Mal mısın da o kadar kötü laf söylüyorsun. Git yarın çocuğun gönlünü al. En ufak bir şeyde boyke olursa sizin işiniz var valla

Yağmur: ay Tövbe Bismillah. Bunu ben mi söyledim. Bi ilişki uzmanı olmadığımız kalmıştı onuda olduk bshdbdysndusuejs

Hande: jcudndudjhdbzizkdhd

Hande: kanka bu arada Batın a yazabiliyor musun?

Yağmur:evet kanka . Ben sana yarin detaylı bir şekilde anlatırım. Hadi iyi geceler
Hande:tmm sanada
Dedim ve uykunun o masum kollarına kendimi bıraktım

Yorum ve votee

Kakaolu Süt |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin