Και εκεί που βλέπεις το τέλειο όνειρο, τσούπ, πετάγεται το κινητό με το ποιό απαίσιο τραγούδι έτοιμο να σε ξυπνήσει. Και θα μου πείτε τώρα γιατί δεν το αλλάζεις; Αύτο είναι απλό ...Μετά πώς υποτύθεται θα ξυπνάω;
Πάντα βάζω τα ποιό απαίσια τραγούδια ως ήχοι ξυπνητηρίου , ναι μετά το μετανιώνω απίστευτα πιστέψτε με. Αφού βγάζω το χέρι μου έξω απο τα παπλώματα και ψάχνω σαν την μανιακή να βρώ αυτό το ηλίθειο κινητό που μου έχει σπάσει τα νεύρα και χτυπάει εδώ και 5 ολόκληρα λεπτά ,αφότου το βρίσκω το κλείνω και αποφασίζω να χουζουρέψω ακόμα 5 λεπτά στο μαλακό και απαλό κρεβατάκι μου , εξάλλου ειναι Κυριακή δεν καταλαβένω γιατί έβαλα ξυπνητήρι την Κυριακή.
Και εκει που πάω να παραδοθώ σε αυτόν τον υπέροχο ύπνο , ανοίγει η πόρτα. Ποιός είναι τώρα ;
"Ποιός;" ρωτάω κάτω απο τα παπλώματα .
"Αριάνδη κατέβα αμέσως κάτω" λέει η θεία μου .
Μα γιατί αφου ειναι Κυριακή;
"Γιατί ρε θεία να κατεβώ;" ρωτάω μπας και με ακούσει .
"Κορίτσι μου έχεις σχολείο σήμερα,το ξέχασες ;"
Οχ όχι ρε φίλε , πάλι το ξέχασα και λέω πάλι διότι σχεδόν πάντα ξεχνάω πως έχω σχολείο.
"Όχι ρε θεία τι είναι αυτά που λές έγω να ξέχασα πώς έχω σχολείο ; Φυσικά και όχι ."
"Εντάξει κατέβα όμως κάτω θα αργήσεις "
"Μα έχω ακόμα 45 λεπτά μπροστά μου "
"Αριάνδη" είπε η θεία μου και απο τον ήχο της φωνής της ακούστηκε νευριασμένη .
"Οκ καλά κατεβαίνω σε λίγο"
Αφού έπρεπε να βγώ έξω απο τα παπλώματα ,πρέπει να παραδεχτώ πως ένοιωθα άδεια μέσα μου .Δεν είναι και λίγο να παρατάς το κρεβάτι σου για να πάς στο σχολείο . Άλλα έπρεπε να θυσιαστώ .
Αφού ντύθηκα με βολικά ρούχα όχι σαν κάτι άλλα ρούχα που φοράνε τα κορίτσια για να δείξουν το σώμα τους και τις καμπίλες τους . Δηλαδή απορώ γιατί να φοράνε τέτοια ίδη ρούχων μόνο και μόνο για εντύπωση.
Τέλος πάντων , για να μην τα πολυλογούμε , πήγα ντύθηκα και πήγα να κατεβώ τις σκάλες όταν ξαφνικά αντικρίνω ενα ψήλο , γυμνασμένο , με κουτάκια (μπράτσα) και έσταζε μέλι ... με περίμενε εκεί , ναί σιγουρεύτικα για μένα είναι...ήταν ότι ποιό υπέροχο είχα δεί.
Οι βάφλες με το μέλι απο πάνω ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Το φαγητό ήταν έρωτας δεν σε πληγώνει και δεν το πληγώνεις. Κάθομαι στην καρέκλα ,αρπάζω το πιρούνι έτοιμη να καταβροχθήσω αυτο το θείο δώρο που έπεσε κυριολεκτηκά απο τον ουρανό.
YOU ARE READING
Deep In The Sea ||Ολοκληρωμένη||
Science Fiction| Ολοκληρωμένη √ | Το όνομα της Αριάδνη. Μια κοπέλα που σε νεαρή ηλικία χάνει τους γονείς της και κλείνεται στον εαυτό της. Η αδερφή της, η Αντιγόνη, βλέποντας την μεγάλη της αδερφή σε αυτά τα χάλια και μην μπορώντας να κάνει τίποτα, στρέφεται ενα...