Κεφάλαιο 3 - Το παρελθόν

68 11 10
                                    

Φτάνοντας σπίτι ,μετά απο μια πολύ κουραστηκή μέρα , σωριάστηκα στο πάτωμα .

Αφήνοντας ένα μουγκρήτο πόνου διότι πονούσαν τα πόδια μου , πήγα πρός την κουζίνα . Και εκεί παθαίνω το πρώτο εγκεφαλικό.

Μαντέψτε ποιά βλέπω στην κουζίνα . Όχι μαντέψτε . Εντάξει θα σας πώ , βλέπω μια από τις ψωνάρες την Κασάνδρα μέσα στο σπίτι μου . Στο σπίτι ΜΟΥ .

"Τί κάνεις εσύ εδώ;" ρωτάω όλο μίσος .

"Πώς μιλάς έτσι στο κορίτσι , Αριάνδη ; " με ρωτά η θεία μου .

Άντε να της εξηγήσεις τώρα .

"Θεία ξέρω τι κάνω , ξέρω τι λέω , αλλά πάνω απ'όλα ξέρω πως να συμπεριφέρομαι σε σκύλες σαν και αυτήν " λέω όλο οργή.

"Αριάνδη , ντροπή σου "

"Αχ δεν πειράζει κυρία Γιώτα , έχω συνηθήσει να με φωνάζει έτσι" και κάνει πως πάει να κλάψει .

Αχ θεέ μου , εντάξει ξέρω πως με αντιπαθεί, αλλά όχι και να παίζει θέατρο μπροστά μου για να πείσει την θεία μου .

"Οχ θεέ μου , συγχώρεσαι την ανιψιά μου για τα πικρά λόγια που σου είπε , πραγματικά μερικές φορές μπορεί να γίνει πολύ drama quenn" λέει η θεία μου αγκαλιάζοντας την για να την κάνει να νοιώσει καλήτερα.

Και ρωτώ τώρα ...Είμαι εγώ drama quenn;

Πού όταν έμαθα πώς ο πρώην μου τα έχει με άλλη , έμεινα 1 βδομάδα μέσα στο δωμάτιο μου τρώγοντας , κλαίγοντας και χτυπώντας ότι έβρηκα μπροστά μου . Ακόμα και στην Άρτεμις δεν μιλούσα.

Πείτε τώρα είμαι drama quenn;

Και αυτή η θεία ,πάντα δεν σκέφτεται προτού πράξει .

"Αριάνδη , ζήτα αμέσως συγνώμη απο το κορίτσι " απέτυσε .

Να της ζητήσω συγνώμη ; Αα δεν πάμε καθόλου καλά .

"Τί; Όχι δεν θα πρόκειται να το κάνω "

"Αριάνδη , δεν σου έχει κάνει τίποτα "

Εε όχι ...Όχι που δεν μου έχει κάνει και τίποτα η ψείρα .

"Αυτό θεία δεν το ξέρεις "

Και προτού προλάβει να απαντήσει ,έτρεξα στο δωμάτιο μου .

Κλείνοντας την πόρτα πίσω μου , κάθησα στο κρύο πάτωμα , χωρίς να με νοιάζει αν κρύωνα ή όχι . Εξάλλου το κρύο δεν συγκρίνοντας με τον πόνο που ένιωθα , εκεί την στιγμή .

Κατευθήνθηκα προς το κρέβατι, και έβαλα πάνω του ένα κόκκινο, μεγάλο κουτί . Το άνοιξα προσεχτηκά και έβγαλα ένα - δύο άλμπουμ . Άνοιξα το πρώτο , αποκαλύπτοντας τις φωτογραφίες με τους γονείς μου.

Deep In The Sea ||Ολοκληρωμένη||Where stories live. Discover now