Άφου πάω σπίτι , ανεβαίνω γρήγορα στο δωμάτιο μου ή αλλιώς σαν "δωμάτιο υποδοχής",
δεν έχω συνηθήσει ακόμα να μένω με την θεία μου.Μετά τον τραγικό θάνατο των γονιών μου έγινα πολύ κλειστή, ούτε στην Άρτεμις δεν ανοίγομαι πολύ .
Η ζωή μου είναι ένα βάσανο. Και γιατί το λέω αυτό; Πρώτα πέθαναν οι γονείς μου σε τροχαίο δυστύχημα και μέσα στο αυτοκίνητο στο οποίο ήμουν και εγώ μέσα , αλλά όπως βλέπετε κατάφερα να σωθώ , σε αντίθεση με τους γονείς μου .
Ακόμα και αν πέρασαν μήνες , είναι σαν μαχαίρι που σε μαχαιρώνει πισώπλατα . Πόσο θα ήθελα να είχα πάρει την θέση τους , πάντα κατηγορούσα τον εαυτό μου για τον θάνατο τον γονιών μου.
Το άλλο πράμα που με κάνει να μην θέλω την ζωή μου είναι η αδερφή μου . Δεν μιλάμε σχεδόν ποτέ , σπανίως .
Και όταν μιλάμε μου πετάει ειρωνικά σχόλια. Κάνει και παρέα με τις δημοφιλής κοπέλες ,οι οποίες θέλουν να με κάνω να νοιώθω σαν σκουπίδι αλλά αυτή δεν κάνει τίποτα.
Το μόνο καλό είναι οτι έχω την Άρτεμις και την θεία μου . Και αυτοί είναι οι λόγοι που δεν θέλω την ζωούλα μου .
"Ώρα για φαγητό"λέει η θεία μου.
Τέλεια λατρεύω τα φαγητά της θείας .Κατεβαίνω σαν σήφουνας
και κάθομαι στο τραπέζι και τι να δώ;Μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα , 1 σαλάτα και μούς σοκολάτας . Μου έτρεχαν τα σάλια.
Και αφού έφαγα του σκασμού πήγα πάνω στο δωμάτιο να κάνω τα μαθήματα . Πρώτη ώρα γεωμετρία, δεύτερη άλγεβρα, τρίτη αρχαία ...Φίλε θέλω να πεθάνω , μας αλλάζουν συνεχώς το πρόγραμμα και είναι τόσο σπαστικό.
Αφότου έχω σοκαριστεί με το πρόγραμμα , αρχίζω να κάνω τις ασκήσεις. Ανοίγω γεωμετριά και δεν καταλαβένω τίποτα .
Μετά απο 5 λεπτά αποφασίζω να τα αφήσω εξάλλου δεν τα εξηγεί καλά. Και αφού τελειώνω τα μαθήματα, μπαίνω facebook και έχω ένα μυνημα απο την Άρτεμις το ανοίγω και λέει .
" Έχω τέλεια νέα , θα περάσω απο'κεί να στα πώ δεν κρατιέμαι"
Και αφου κλείνω το κινητό ακουώ το κουδούνι να χτυπά. Μα μόλις 2 λεπτά μου έστειλε , πότε πρόλαβε να φτάσει ;
Πηγαίνω προς την πόρτα γρήγορα γρήγορα , Άρτεμις είναι αυτή αν αργύσεις έστω ένα λεπτό είναι ικανή να σε ξεκάνει .
Αφού ανοίγω την πόρτα κ αυτή να μπαίνει μέσα με ένα μεγάλο χαμόγελο την ρωτάω επιτέλους
YOU ARE READING
Deep In The Sea ||Ολοκληρωμένη||
Science Fiction| Ολοκληρωμένη √ | Το όνομα της Αριάδνη. Μια κοπέλα που σε νεαρή ηλικία χάνει τους γονείς της και κλείνεται στον εαυτό της. Η αδερφή της, η Αντιγόνη, βλέποντας την μεγάλη της αδερφή σε αυτά τα χάλια και μην μπορώντας να κάνει τίποτα, στρέφεται ενα...