Κεφάλαιο 5- Νοιάζεται

61 9 4
                                    

"Η κοπέλα που βρισκώ ποιό ομορφή είναι η Κασάνδρα"

Τα μάτια μου άνοιξαν διάπλατα στο άκουσμα του ονόματος της . Το ήξερα, αλλά νοιώθω τόσο κρύα ξαφνικά . Τα μάτια μου άρχισαν να βουρκώνουν αλλά όχι δεν θα έκλεγα , όχι μπροστά του .

Προσπάθησα να μιλήσω , αλλά μάταια , οι λέξεις δεν μπορούσαν να βγούν απο το στόμα μου .

Το σώμα μου πονούσε ολόκληρο , τα χέρια μου κρύα πλεόν και το κεφάλι μου , να βουήζει από λέξεις πόνου .

Άκουγα το όνομα μου , κάποιος με φώναζε , αλλά εγώ δεν υπήρχα εκεί . Αν ο έρωτας σε φέρνει αντιμέτωπος με τον πόνο και την δυστιχία , δεν τον θέλω .

Ένοιωθα τα μάτια μου να κλείνουν αργά και εγώ να πέφτω αργά προς τα κάτω .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Άνοιξα τα μάτια μου αργά-αργά . Το κεφάλι μου πονούσε . Όταν επιτέλους κατάφερα να τα ανοίξω πλήρος , βρισκόμουν σε ένα νοσοκομείο και συγκεκριμένα σε ένα δωμάτιο νοσοκομείου.

"Επιτέλους ξυπνήσες "

Γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω έναν γιατρό , ο οποιός μόλις είχε μπεί μέσα.

"Γιατρέ , τι μου συναίβει ;" ρωτώ αδύναμα .

"Δεν θυμάσαι ; Λυποθύμησες στο σχολείο . Ένας νεαρός και 2 κοπέλες σε έφεραν άρον-άρον εδώ."

Και τότε θυμάμαι ακριβώς τι συναίβει . Δεν άργησαν  να εμφανιστούν δάκρυα στα μάτια μου και μετά να πέσουν αργά-αργά στα μάγουλα μου .

"Σας παρακαλώ πολύ μην κλαίτε , αυτό χειροτερεύει την κατάσταση σας " λέει ο γιατρός ανησυχητικά

"Θ-θα...μπορούσατε ...να βγείτε έξω σας παρακαλώ ; " ρώτησα με όση δύναμη μου είχε μίνει .

"Μα ναί φυσικά "

Τον βλέπω να βγαίνει απο το δωμάτιο . Επιτέλους λίγη ησυχεία, θα μπορέσω να κλάψω χωρίς να με ενοχλήσει κανείς .

"Θέλω να μπώ , αφήστε με."

"Λυπάμαι, μα ,η δεσποινής θα ήθελε να μείνει μόνη της "

"Και πού ξέρεις εσύ τί θέλει και τί όχι ; "

"Κύριε σας παρακαλώ ηρεμίστε , μου ζήτησε αυτοπροσώπος να μην αφήσω κανέναν, να μπεί να την δεί , ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση "

Χριστέ μου τι γίνεται έξω ; Τί είναι αυτές οι φωνές;

"Αλεξούκο μου , σε παρακαλώ πολύ ,ο γιατρός ξέρει τι κάνει "

Deep In The Sea ||Ολοκληρωμένη||Where stories live. Discover now