Κεφάλαιο 7 - Ερωτευμένη

71 9 22
                                    

Γυρνάω και βλέπω ....τον Αλέξανδρο . Οχ οχ οχ ξύλο που θα πέσει .

"Και εσύ ρε ποιός είσαι ;" λένε ο άγνωστος .

"Είμαι ....το αγόρι της " λέει

Ο ποιός μου; Πότε τα φτιάξαμε και δεν το ξέρω ;

"Α μπά. Και τί ήρθες να μας το παίξεις εδώ ; Πρίγκιπας ;"

Θα τον βαρέσω μα τον θεό θα τον βαρέσω . Αλλά μια χαρά , πρίγκιπας είναι ο Αλέξανδρος.

Και όσο ονειροπωλούσα ,  ξαφνικά να βλέπω τον άγνωστο κάτω με ματωμένη μύτη , μιλάμε ήταν τέζα .

"Φραουλίτσα , είσαι καλά ;"

Έτρεξα στην αγκαλιά του . Τον έσφιξα σφιχτά και δεν τον άφηνα να φύγει .

"Πάρε με απο'δώ " του λέω .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μπήκαμε στο σπίτι μου . Η θεία έλειπε σε επαγγελματικό ταξίδι , ενώ η αδερφή μου πήγε στην κολλητή της .

Καθήσαμε στο σαλόνι . Ο αέρας κρύος , με όσα συνέβησαν ήμουν χλωμή . Ο Αλέξανδρος δεν μιλούσε , καθόταν αμίλητος .

"Θές να δούμε καμοία ταινία ;" ρωτά

"Εντάξει " απαντώ χαμηλόφωνα

Αφού διαλέξαμε ταινία, καθήσαμε να την δούμε . Βέβαια η ταινία περιείχε και πολύ βία. Παρόλλο που ήξερα, πως όλα ήταν ψεύτηκα ,δεν δίσταζα να κλείσω τα μάτια μου .

Όταν η ταινία επιτέλους τελίωσε , πιάσαμε την κουβέντα .Για ώρες ολόκληρες. 

"Νομίζω πρέπει να πηγαίνω , εξάλλου πήγε πολύ η ώρα . " λέει και σηκώνεται .

"Ναί φυσικά . Να σε πάω μέχρι την πόρτα . " λέω

"Καληνύχτα μικρή ." μου λέει και χαμογελά

"Καληνύχτα "

Κλείνω την πόρτα και πηγαίνω στην κουζίνα .Με όλα αυτά , πείνασα . Χτυπά το κουδούνι .

"Έλα Αλέξανδρε τί ξέχα..."

Δεν τελείωσα την πρόταση μου και νοιώθω τα χέρια του να με γραπώνουν απο την μέση και να με σφύγουν σε μια μεγάλη , ζεστή αγκαλιά .

"Μπορώ να κοιμηθώ εδώ ;"

...Θέλει να κοιμηθεί εδώ ; Σπίτι μου; Παναγία μου . Να δεχτώ ή να μην δεχτώ ;

"Φ-φ-φυσικά " λέω τραβλίζοντας

"Σε ευχαριστώ πολύ "

"Τίποτα καλέ , έλα πάμε πάνω να σου δείξω που θα κοιμηθείς " του λέω .

Deep In The Sea ||Ολοκληρωμένη||Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt