Bliżej nieokreślony czas temu
- Przyjaciele! - głos Thora, jak piorun w środku słonecznego dnia, zerwał wszystkich z nóg. - Potrzebuję pomocy!
- Thor, co się dzieje? - Tony ruszył naprzeciw boga, lekceważąc tym samym Adel która opowiadała o swoim kocie.
- Loki umrze, a ja nie wiem jak go uratować - powiedział drżącym głosem władca piorunów.
- Czegoś tu nie rozumiem? - odparł blaszak. - Przecież nie dostałem zaproszenia na imprezę z powodu jego śmierci!
- Wypowiesz jeszcze jedno słowo, które obraża mojego brata, a etykietę królewską wsadze ci w dupę. - Przed sekundą miliardera oraz Thora dzieliły metry, jednak teraz centymetry, ale tylko między mjølnirem, a twarzą Tony'ego°.
- Widzę, że przebywanie z ludźmi niekorzystnie wpływa na słownictwo. - Kapitan zjawił się dopiero teraz. Mokre włosy oraz pot na koszulce wskazywały, że był ćwiczyć. Mimo, że sprawa Thora wydawała się ważniejsza, to głowa Ady zajmowała się teraz analizowaniem tego, że kapitan ma naprawdę seksowne ciało jak na swój wiek. Kiedy ona karciła się za takie niegrzeczne myśli, Thor wraz z filantropem przeprosili się.
- Loki ma mieć wykonane dwa wyroki. Odyn rozkazał tygodniowe tortury, zaś rada dziewięciu światów śmierć. Jednak wczoraj medyk przyszedł oznajmić nam, że Loki jest chory. Umrze od tej choroby w przeciągu kilku dni.
- Myślisz, że midgardzka medycyna pomoże? - spytał się Banner, bardzo tym zaciekawiony. Było widać, że byłby zadowolony, gdyby mógł zbadać boga kłamstw i psot.
- Problem nie leży w jego ciele, ale w głowie. Według medyka, Loki ubzdurał sobie chorobę, a dalej nie wiem, bo go nie zrozumiałem.
- Może miał kontakt z jakąś osobą chorą? Loki mógł nieświadomie wysłać impuls do mózgu, że może się tym zarazić, a ciało zrobiło swoje¹ - rzekł Hulk.
~~~
° To zdanie jest chyba źle zbudowane, a nie wiem, gdzie leży problem.
¹Tak było w Doktorze House'ie XD
To "praeteritum" oznacza po łacinie "przeszłość". Wiecie, dałam tak, bo fajnie to brzmi, tak mądrze (*facepalm*).
Opowiadać będzie o tym jak Loki znalazł się w Avengers Tower i jak uniknął kary, czemu jest jaki jest. Po prostu piszę pod tym tytułem jego bliską przeszłość.Zapraszam na nową książkę, którą prowadzę z moją psiapsi (shadeshadowstorm). Piszemy recenzje seriali. Będzie nam miło jeśli tam zaglądniesz.
Zostawcie ⭐ oraz 💬.
Życzę wam dobrej nocy! 💕🙈
CZYTASZ
Czarny Aniołek // Loki Laufeyson
FanfictionAnioły pojawiają się w wielu bajkach, mitach oraz w ustnych przekazach. Są opisywane jako piękne istoty o delikatnych rysach twarzy z wielkimi, białymi skrzydłami. Jednak nikt nie potrafi wspomnieć w bajkach o czarnych aniołach. Tych, które dostały...