Cred ca bausem deja 3 pahare cand i-am vazut albastrul marin in marea de oameni. Am crezut ca halucinez, insa cand incepu sa se apropie de mine mi-am dat seama ca era chiar el. Mi-am dat ochii peste cap reluandu-mi paharul de bautura in mana.
Eram deja destul de ametit insa cui ii pasa? Nu-s tare la bautura, nici nu o prea suport, insa n-am sa stau sa-mi plang de mila ca o pizda parasita de barbatul vietii ei. Sunt un barbat in toata firea, nu o fetiscana de 16 ani!Cand o mana mi-a luat torsul tragandu-ma pe ringul de dans n-am protestat. Nu stiam cine-i tipu, insa putin imi pasa. Incepu sa se frece de mine gemand. Imi era greata dar am continuat. Stiam ca Louis ma vedea, voiam doar sa il fac gelos. O Doamne, chiar sunt o pizda care-si plange de mila.
Cand gura lui imi atinse gatul am simtit cum tot ce mancasem azi avea sa-mi vina inapoi. L-am impins fugind pana la baie unde am dat tot ce avea in mine afara. O mana ma prinse de frunte, cealalta mangaindu-ma pe spate. Chiar si in acea putoare a baii combinata cu mirosul vomei ii puteam simti parfumul.
Dupa cateva minute in care mi-am vomitat si stomacul m-am sters la gura ridicandu-ma. Betia imi trecuse aproape de tot, insa capul imi vajaia. Cand m-am intors am dat de acel albastru marin in care ma pierdeam mereu. Mainile lui imi apucara torsul, fiori trecandu-ma prin tot corpul. Parfumul lui imi invada narile imbatandu-ma mai ceva ca acele multe pahare baute la bar.
-Haide Harry, acasa! spuse ferm tragandu-ma dupa el. Doar nu crede ca am sa fac cum vrea curul lui?
-N-am nevoie de doica Louis! spun dur tragandu-ma din stransoarea lui. Acum daca ma scuzi, am sa plec, nu vreau sa-ti irosesc timpul de star pop asediat de femei! imi dau ochii peste cap iesind pe usa. Mana lui ma prinse de tricou tragandu-ma inapoi in baie si lipindu-ma de perete.
-Nu te mai purta ca o pizda si accepta ca inca ma vrei! striga, fixandu-si genunchiul intre picioarele mele si tinandu-mi mainile deasupra capului.
-Nu te mai vreau, ce nu intelegi? Mi-e sila de tine, de ce te-a facut faima! Pe tine nu te vreau, il vreau pe acel Louis simplu! strig aproape izbucnind in lacrimi. La naiba cu slabiciuna mea fata de el! Lasa-ma Louis, ma doare. scancesc cand mainile lui imi strang din ce in ce mai tare incheieturile. Genunchiul lui imi apasa tot mai tare intre picioare facandu-ma sa gem, insa nu de durere, ci de durere. Ma doare Louis!
-N-ai auzit baiatul, lasa-l! se rasti o voce tragandu-l de pe mine. Un blond statea in dreapta mea uitandu-se incruntat la Louis. Tu chiar nu stii sa te comporti cu o partida buna cand o ai? Intai il lasi balta apoi ce, vrei sa-l violezi? atunci in tartacuta mea seaca mi-am adus aminte de el. Era tipul cu taxi-ul
-Ce-ti pasa tie baietas? Vezi-ti de curul tau si lasa-ma pe mine si pe Harry in pace! striga impingandu-l. Intr-o fractiune de secunda pumnul blondului se izbi de obrazul satenului, sange tasnindu-i din buza. Cand Louis incerca sa-l loveasca pumnul lui imi lovi nasul spargandu-l. Sange imi curgea pe toata fata, eu fiind neputincios. Nu pot sa cred ca el chiar m-a lovit.
-Harry! striga blondul venind spre mine cu un sul de servetele. Tine astea la nas. Si tu, stai departe de el daca nu vrei sa-i faci mai mult rau! Nu ajunge ca l-ai lovit?! Louis se uita socat la scena din fata lui, neputand sa vorbeasca. Mainile ii tremurau cand se apropie de mine.
-Stai departe de mine! strig lipindu-ma de peretele baii. Servetelul imi era plin de sange, sangele curgand si pe mainile mele.
-Haide Harry, te duc eu acasa. spuse blondul ajutandu-ma sa ma ridic. Uite, tine bluza mea presata de nas, bine? am incuviintat el dandu-si bluza jos, ramanand doar in tricou. Pielea i se zbarli pe el insa nu spuse nimic, inaintand in fata, cu mana in mana mea. Esti bine Harry? intreba cand ma asezasem in masina lui.
-Da, facu-i un efort in a-mi aduce aminte numele lui, sunt bine Matthew. Drumul fu linistit, singura data cand am vorbit fiind cand i-am spus adresa mea. In cam 20 de minute eram in fata casei mele.
-Te ajut sa iti cureti rana? imi spune cand ajungem in fata usii. Dau negativ din cap soptind un "ma descurc", apoi intru val vartej in casa. Caldura familiara ma invaluie facandu-ma sa ma simt pentru prima data in sera asta bine. Ma preling incet pe usa ajungand pe gresia rece a holului. Imi strang genunchii la piept si plang. Plang pana nu mai pot, fac o pauza, apoi plang iar. Nici durerea de la nas nu o mai simteam. Am tot plans acolo pana am adormit, ramanand rezemat de usa ca un betivan. Ce Doamne am ajuns?
CITEȘTI
He's on my mind
FanfictionIntr-o lume in care iubirea e condamnata, el iubeste. Harry, dependent de iubirea lui. Louis, dependent de faima