Primeam neincetat mesaje de la Louis in care ma facea in toate felurile posibile. Cat de josnic poate fi? Insa nici eu nu sunt mai prejos. Dupa ce mi-am tras-o cu tipul ala am plecat fara sa spun nimic. Pana la urma ce era sa fac? Nu il plac, la naiba nici nu il cunosc. Am vrut doar sa ma descarc, sa-mi urlu durerea, si daca sexul ma facea sa uit de el, de ce sa nu o fac? Sunt major, pe picioarele mele si singur, am voie sa fac exact ce vreau eu, nu?
Stau de trei ore pe fotoliul din fata balconului fumand si band. La dracu eu nici nu fumam! Am fumat aproape un pachet intreg si am baut peste doua sticle de vin. Sunt beat mort in mijlocul zile, dar cui ii pasa. Nici nu ma mai gandesc la el!
-Aaaaaahh, urlu cat ma tin plamani trantind sticla de perete. La dracu cu tine poponar imputit!
-Poponar imputit? Nu e cam mult? vocea lui rasuna din pragul usii. Nu stiu sigur ce am urlat, insa timp de 10 minute am plans, i-am urlat in fata si l-am lovit cu pumnii in piept. Cand m-am oprit gatul imi ardea si capul imi vajaia. Ai terminat? intreba nonsalant apucandu-ma de umeri.
-Sa ma sugi! ii scuip cuvintele aruncandu-ma iar pe fotoliu si luand o alta tigare.
-De cand fumezi? spune luandu-mi tigarea din mana si tragand un fum.
-De cand iti pasa? i-o intorc aprinzandu-mi alta.
-O ai pe asta, de ce mai aprinzi alta?
-Nu vreau sa pun in gura ceva ce ai atins tu, nu stiu prin ce pizda ti-a umblat.
-A ce acum o faci pe suparatul? Eu ar trebui sa fiu ala suparat. Tocmai mi-ai ruinat cariera!
-Am facut ce? Asculta atent la mine, tu ti-ai facut-o cu mana ta! Ti-am acceptat orice! Pana si copilul ala nesuferit. Am inghitit toate aventurile tale cu vreo panarama prin cluburi! Eu ti-am distru cariera, ei bine dragul meu, tu mi-ai distrus viata! Acum pleaca dracu de aici!
-Nu sunt gay, ma intelegi?! striga mainile deja tremurandu-i.
-Nu? Atunci de ce mi-ai tras-o de "enspe" mii de ori? De ce m-ai sarutat de atatea ori? De ce mi-ai spus ca ma iubesti, pentru ca nu esti gay? Prietenii nu se saruta Louis! Accepta ce esti sau iti jur ca nu ai sa ma mai vezi in viata ta! ii vedeam panica de pe chip pe care nu se sfia sa si-o ascunda. Ochii albastrii ii deveneau sticlosi cu fiecare clipire. I-as fi spus sa nu planga, insa nu ma lasa orgoliul. Pentru prima data cel care plangea nu eram eu, ci el.
-Harry, iubitule, nu spune asta te rog! vocea lui ma implora, lacimile siroindu-i pe obraji.
-Louis, ma doare mai tare decat ai crede, insa pana nu accepti ce esti eu n-am sa stau sa-ti fiu consolarea in serile in care curvele nu te vor, m-am saturat! mainile sale incercara sa le ia pe ale mele insa fara folos. Nu ma mai las sedus de el, de atingerile lui. M-am saturat pana peste cap sa fiu a5 a roata la caruta. Cat ai clipi corpul lui era langa usa, apasand pe clanta. Tine minte Louis, daca iesi pe usa aia nu te mai intorci aici. Am sa uit definitiv de tine! ezita un moment apoi dechise usa, iesind.
Mi-a luat cateva momente pana sa-mi dau seama ca el chiar ma abandona-se pentru faima. Doare, al dracu de tare. Eu mi-as fi dat si viata pentru el, si el m-a lasat. Am strivit tigarea in scrumiera ridicandu-ma si iesind pe terasa.
-Ben, ii spun majordomului, vreau ca orice haina ce ii apartine domnului Tomlinson sa dispara din casa asta. Daca mai vad si un tricou va concediez pe toti! Pana ma intorc totul să fie gata! mi-am luat cheile din suport si geaca iesind pe usa. Daca tot sunt oficial singur, nu ca in tot acest timp as fi fost oficial cu cineva, macar sa ma distrez.Imi pare rau pentru eventualele greseli
CITEȘTI
He's on my mind
FanficIntr-o lume in care iubirea e condamnata, el iubeste. Harry, dependent de iubirea lui. Louis, dependent de faima