Cu toata rusinea recunosc ca am devenit o curva masculina. De la incidentul din bar, cand Louis mi-a spart nasul, am devenit un fustangiu mai mare ca el. Sau pantalongiu?
Imi inchei nasturii de la camasa apoi cobor in gradina, asezandu-ma pe unul dintre sezlonguri. Acum ceva timp aici stateam imbratisat cu Louis. Acum stau singur, singurul lucru pe care il tin in brate fiind sticla de Scotch si pachetul de tigari.
Tabloidele vorbesc deja despre iesirile mele. "Harry Styles, in depresie dupa despărțirea de Louis Tomlinson" e doare unul dintre multele titluri insirate pe fiecare site tabloid. Sa fiu sincer, ma doare fix in dos, nici acolo. Poate ca sunt un depresiv betivan, dar macar imi asum asta.
Apa din piscina stralucea minunat in lumina soarelui. Ce ar fi sa fac o baie? Ma descalt apoi intru in piscina ce avea putin peste doi metri. Perfecta! Hainele mi se lipira de mine cu cat inaintam in apa. Cand apa imi ajungea deja la gat m-am scufundat sub apa ramanand acolo. Cinci, zece, cinsprezece, cinzeci de secunde. Simteam cum ramaneam fara aer si fara tragere de inima am inhalat apa cu clor. Gatul ma ustura simtindu-ma din ce in ce mai ametit. Daca era sa-mi dau duhul macar sa o fac cu stil. As fi ras daca nu eram sub apa si daca nu m-ar fi usturat tot pieptul.
Doua maini ma scoasera cu greu din apa, punandu-ma pe o parte. Am vărsat toata apa din plamani tusind.
-De ce nu m-ai lasat sa mor? vocea imi era atat de gatuita ca pana si pe mine ma surprinse.
-Imi pare rau frumosul meu ca te-am lasat sa ajungi in halul asta, vocea ii rasuna ca prin ecou. As fi plans, dar nu puteam. Haide in casa.M-am lasat purtat de bratele lui pana in casa. Ma asezase pe canapea incepand sa ma dezbrace. Bucatareasa veni in fuga aducand prosoape. Eu stateam ca o leguma pe pat incercand sa respir.
*
-De ce ai facut asta Harry? vocea ii era atat de serioasa incat fiori imi strabatura tot corpul.
-Pentru ca sunt un depresiv betivan. spun fara tragere de inima, pieptul inca usturandu-ma.
-Sh, nu esti! incerca sa ma imbratiseze insa ma opusem.
-Ba da sunt! Si asta numai din cauza ta! am incercat sa strig, insa tot ce s-a auzit a fost o voce gatuita. Te uras!
-Stiu. Si eu te iubesc. l-as fi lovit daca nu eram atat de stors de puteri. Acum dormi!
-Ramai cu mine! mi-am calcat pe orgoliu implorandu-l sa ramana.
El a incuviintat, punandu-se langa mine. Mi-a fost atat de dor de corpul lui, de mirosul lui, de Louis al meu. M-as sinucide de alte o suta de ori daca toate s-ar termina asa.
----------------------
Da stiu, e cam scurt, insa e trei dimineata si eu mai am si teme. Spre sa va placa totusi❤
CITEȘTI
He's on my mind
FanficIntr-o lume in care iubirea e condamnata, el iubeste. Harry, dependent de iubirea lui. Louis, dependent de faima