Malá, usměvavá, patnáctiletá holka která není nějak populární..
Vždycky byla taková samostatná.
Tak přesně to jsem já. Jmenuji se Laura a je mi čerstvě patnáct..
Mám kudrnaté, dlouhé tmavě hnědé vlasy..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~"Vstávej! Máš tady snídani, dělej ale!" Zařvala na mě máma z kuchyně, jako každé ráno.
"Jo prosimtě.." řekla jsem otráveně a vydala jsem se do kuchyně.
Vešla jsem do místnosti a tiše jsem se usadila ke stolu, na kterém byl položený již talíř a na něm dva chleby se šunkou..Nic jsem neřekla a nejedla jsem se. Poté jsem zas nenápadně odešla do pokoje. Za chvíli jsem z něj vylezla s vydala jsem se do koupelny. Pustila jsem si nahlas písničky a vyčistila jsem si zuby..
Upravila jsem si vlasy, nanesla jsem na oči řasenku a oblékla jsem se.Bylo 7:30, takže byl čas vyrazit do školy.. vzala jsem batoh a vyšla jsem. Za chvíli jsem stála před budovou a pomalou chůzí jsem se vydala ke vchodu.
"Čau lass" ozvalo se vedle mě. "Nazdar, neříkej mi lass v0le..* nemáš k tomu důvod, je konec přestaň.." odpověděla jsem naštvaně. Nicolas, neboli Nick je můj ex, rozešli jsme se před pár týdny, protože mě podvedl s nějakou k*&#+*..
Přišla jsem ke své skříňce a převlékla jsem se. Pomalou chůzí jsem se vydala k učebně Chemie a zalezla jsem do ní..
Sedla jsem si do přední lavice a vytáhla jsem učebnice. Přišel učitel a zahájil výuku. Proběhla jako každá jiná, furt to samé..
Zazvonilo na přestávku a zavřela jsem učebnici. Chtěla jsem si vše dát do tašky ale prošli kolem mě 2 debilové a vše mi schodili na zem.."Tak zas mám co sbírat no, jednou seberu věci z každého místa ve škole ne?" Řekla jsem. Jo, dělají mi tohle hodně často..
▶▶
Jupí, škola skončila..
Urychleně jsem se oblékla a vyběhla jsem z budovy. Domů se mi nechtělo ale, ani ve škole zůstat nechci..Šla jsem pomalou chůzí domů, když v tom na mě někdo volal.. moc dobře jsem věděla kdo to je a proto jsem se neotáčela a zrychlila jsem chůzi.
Šla jsem, když v tom mě pevně chytli dva kluci a drželi mě. Najednou přišel Nicolas a koukl se mi do očí. "Princezno, kampak jdeš" řekl s výhružným výrazem.
"Co po mě chceš?! Podvedl si mě běž si za tou tvojí GIRL kterou tak miluješ pro její tělo!" Zařvala jsem ale on se naštval ještě víc a dal mi pěstí a cítila jsem jak padám na zem.."Au.." zaskuhrala jsem a jediné co si pamatuji, jsou zvuky odcházejících BAD BOYS a nějaký další hlas přibližující se ke mě...
•••••••
Ahojky! Tohle je 1. kapitola další FF, tentokrát zas něco jiného..
1 day- 1 kapitola..
⭐⭐🌟🌟..Hope you like it like it 💓💓
ČTEŠ
PLEASE DON'T GO | FF Marcus & Martinus
Fanfictionff~ Martinus Gunnarsen🌹 Hope you like it like it