💚four💚

71 2 0
                                    

Úterý..
2. den ve škole. Ještě moc nevím kde co je, ale tak když je potřeba, optám se.

Dala jsem si snídani a za chvíli přišla máma a zeptala se: "kdo je ten kluk, který tě doprovázel"
Zcervenala jsem a řekla jsem že je to můj nový kamarád.. ovšem ona nevěděla, co se předtím stalo, protože mě jí to nenechala doříct.. jenže to není nějak důležité...

Hned co jsem otevřela dveře, tak v nich stál Tinus. Přišel ke mě blíž a obejmul mě.. já si přitáhla víc a usmála jsem se..
Došli jsme do školy.. za Tinusem furt chodili holky, že chtějí fotku, podpis atd..
Nevěděla jsem proč. Tak jsem se ho na to zeptala. Zčervenal a řekl mi to všechno... On je slavný?! Trapný že ho neznám. Asi jako jediná..

Je mi to jedno, chci ho brát takového jaký je.. šli jsme dál a zastavila se před námi Sandra, barbie školy, že chce podpis a fotku..
Tinus jí vyhověl a chystal se odejít a ona ho ještě ale zastavila a řekla: "A takhle fiflena? To je kdo?"

Tinuse to zřejmě zarazilo a přitáhl si mě k sobě blíž a obmotal mi ruku kolem pasu a řekl: "nikdo, to tě nemusí zajímat.." a odešli jsme.

"Už tu není, můžeš tu ruku dát dolů." Řekla jsem nejistě a odstoupila jsem od něj. Na chvíli znehybněl ale pak se pousmál a řekl: "jojo, jasně"

MATIKA:
Příklady jsem měla již vypočítané, takže jsem si sla kreslit. To jediný mě uklidňuje. Teďka trpím depresemi.. přece jen to bylo narychlo, to stěhování, škola atd..

Chvíli jsem si takhle kreslila, když v tom mě zarazila učitelka a sebrala mi papír. Výborně, to co tam bylo fakt vidět nemusela. Nakreslila jsem mě a Tinuse jak mě drží za pas, jako dnes..

Zrudla jsem a ona se uchychtla a papír položila na svou lavici..
Jou, tak to je bombsen

▶▶▶
Poslední hodina.. konečně.
Zrovna jsme měli výtvarku a za úkol jsme měli kreslit nějaký letní pictures.
Kreslila jsem, když tom se mi strašně zamotala hlava.. "fu**, fu**, fu**..." Vzdechala jsem a chytla jsem se za ní..
Bylo to strašný div jsem nespadla.

Martinus si toho všiml a hned se mě začal vyptávat co a jak..
Řekla jsem že je všechno OK, že se mi jen zamotala hlava..

Po obědě jsme šli s Tinusem a Macem domů..
Mac mě pozdravil a obejmul a Tinus udělal to samé, jen dneska si mě přitáhl o něco více.. pritulila jsem se do jeho objetí. Kdyz jsme tak 'stáli' tak mi do ruky dal papírek..

odtáhla jsem se a odešla jsem do domu.

"Pojď sem" řekla máma hned co jsem přišla domů..
"No?" Odpověděla jsem když jsem vešla do obýváku a v ruce jsem svírala papírek, aby si ho nevšimla..
"Tady je plná myčka, špinavý nádobí atd.. takže máš něco na práci, než objímat támhle kluky" řekla trochu výhružným výrazem a já radši jen kývla, jinak vím jak by to dopadlo..
Mámu teď vyhodili z Práce, takže je na tom blbě, docela dost. Takže teď to asi nesu za ní...

Došla jsem do svého pokoje a rozbalila jsem to co mi dal Tinus.
Koukla jsem se na něj a bylo tam napsané jeho číslo..
****

DALŠÍ KAPČA💓💓 Hope you like it like it

PLEASE DON'T GO | FF Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat