💚six💚

54 1 0
                                    

"spojil naše rty v jedny"

Poté s nimi lehce pohnul a já se podřídila..
Pak se odtrhl a zadíval se mi do očí..

"P-p promiň já jen.." řekl nejistě, ale já ho zastavila.. "shh, neomlouvej se." Řekla jsem mu nazpět a on se usmál a řekl jedniné: "víš, známe se už nějaký čas a za tu dobu jsem zjistil jednu věc.. že jsem do tebe zamilovaný a chci se tě zeptat jestli bys se mnou nechtěla chodit.."

Cítila jsem na tváři stékat slzu štěstí a odpověděla jsem jedno velké "ANO!" a on mi dal jeden malý polibek..
Sešli jsme společně dolů a šli jsme koukat na film. Tinus mi u toho dával ruku přes rameno, nebo kolem pasu..
Dával mi pusu na tvář nebo do vlasů a já se vždy jen pousmála a víc se k němu přitulila..

Film skončil a Tinus musel jít..
Přišli jsme do chodby a on si mě přitáhl za pas a dal mi zdlouhavou pusu.. tu jsem prodloužila v "líbání", když v tom se otevřeli dveře a vešla dovnitř máma..
S Tinusem jsme se od sebe odtrhly a já se začervenala a koukala jsem na ní s vyděšeným výrazem..

"Tak ahoj Tinusi, napíšem si" řekla jsem a odkracela jsem do obýváku.

"Nashledanou paní Black-White" řekl Tinus a odešel domů..

Tinus bydlí od nás pár bloků, takže se můžeme navštěvovat pěšky..

"Zlato? To byl ten Martinus?" Řekla mamka, uvařila si čaj a posadila se vedle mě na gauč..

"Jo, je." Odpověděla jsem trochu nejistě a ona se jen usmála a dodala: "já myslela že je jen kamarád" ušklíbla jsem se a řekla jsem: "ode dneška není.. začli jsme spolu chodit"
Bylo vidět že je za mě šťastná.

"Zítra ráno půjdeme k tomu doktorovi" dodala a odešla.

Vůbec nevím co se mnou může být ale myslím že to bude v pohodě.

Je osm. Večeři jsem neměla. Ani jíst nebudu. Jdu si lehnout, zítra musím vstávat brzy..

Došla jsem tedy pomalu do svého pokoje a lehla jsem si do postele.
Přemýšlela jsem nad Tinusem, to jak mě políbil a zeptal se mě jestli s ním nechci chodit..

Asi kolem 9-té hodiny jsem usla..

"Laui? Pojď, musíme k tomu doktorovi" řekla mamka a já otevřela oči.. pozdravila jsem jí a odkývla jsem.

Došla jsem do koupelny a osprchovala jsem se.. pak jsem si vyčistila zuby, převlékla jsem se a upravila si vlasy..

"Můžeme vyrazit.." Řekla jsem trochu nejistě a šla jsem si nazout boty.
"Dobře, neboj." Řekla mamka a šla nastartovat auto. Přišla jsem za ní a sedla jsem si tentokrát dozadu..

Připoutala jsem se a ruce jsem si překřížila přes sebe. Začli mi téct slzy z pomyšlení na to, co se stalo kdysi ve škole..
Stalo se to přesně 21. a dneska 21. je...

Jeden kluk mi poslal na papírku "dopis" že mě miluje atd.
Strašně jsem byla do něj zamilovaná, takže jsem byla úplně mimo.
Pozval mě ven a byli jsme spolu až do večera. Různě jsme se fotili atd..

Druhý den na FB jsem našla moje fotky, o kterých jsem ani nevěděla, ale věděla jsem od kud jsou pořízené..
Když jsem se na toho kluka otočila , tak se smál a já věděla že to byl on..

Ještě do teď mi to běhá hlavou...
▶▶

Dojeli jsme před nemocnici a vešli jsme do čekárny.
Chvíli jsme čekali a pak se otevřeli a v nich stál doktor. Chvíli se rozhlížel a pak řekl:  "Black-White!"

PLEASE DON'T GO | FF Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat