Tábor #1

136 12 11
                                    

*Pohled Tery*

Ahoj jsem Terka a je mi 17 mám dvě nejlepší kamarádky Káju a Denču, těm je 16. Dnes jedeme jako každý rok na letní tábor. Všechny věci už mám zabalené a čekám před barákem, až pro mě přijede Káji táta s holkami. Zaběhla jsem se rozloučit s mamkou a ségrou. Vyběhla jsem ven a už tam na mě čekali. Naložili jsme moje věci do kufru, zamávali mamce a vyjeli jsme. Cesta trvá hodinu a půl. Tak jsem si vzala sluchátka a poslouchala. Cesta utekla celkem rychle. Už jsme viděli značku, od které vyjížděli a zajížděli auta. Celkem frmol. Nějakou chvíli nám trvalo tam vjet, protože tam je hodně uzounká cesta, ale po nějaké chvilce jsme se tam dostali. Už jsme s holkama byli jak na trní a najednou jsme zastavili, k okénku přišla milá paní, asi to bude naše hlavní vedoucí a zeptala se, na jaký tábor jedeme. Řekli jsme, že na sportovní něco řekla do vysílačky a ukázala nám cestu. Zaparkovali jsme, vyndali si kufry z auta a rozloučili jsme se s Kájiným tátem. Převzala si nás milá mladá holka a dovedla nás k ostatním táborníkům. Sedli jsme si na lavičku a čekali, až přijede pražský autobus. Ten vždy přijíždí jako poslední. Až přijeli tak jsme přivítali naše známé z minulých roků a pobrali si svoje věci. Najednou jedna z vedoucích vstala a řekla, že půjdeme k chatkám a rozdělíme si pokoje. S holkama jsme byli až na konci, takže na nás zbyla poslední chatka, která byla kousek od army chatky (tam jsou kluci z jiného tábora). Zamluvili jsme si trojku úplně na hoře a vynesli si tam kufry, měli jsme krásný výhled z okna, hlavně jsme viděli takové maličké hřišťátko, které bylo hned pod chatou a většinou se tam s těma klukama bavíme. Mezitím přišla další vedoucí a řekla "O půl pod bongem." (ukázka)

Tam jsme se rozdělili do týmů, naštěstí jsme všechny tři byli spolu a dali jsme si jméno Modré Veverky, holky co byli s námi vypadali jako pohodové a tak se nám tábor víc a víc líbil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tam jsme se rozdělili do týmů, naštěstí jsme všechny tři byli spolu a dali jsme si jméno Modré Veverky, holky co byli s námi vypadali jako pohodové a tak se nám tábor víc a víc líbil. Vlastně ani nevíme proč takové jméno, ale tak nějak se to k nám hodilo. Dostali jsme tu nejlepší vedoucí, kterou jsme mohli dostat, a ta se jmenuje Pája. Na začátek jsme hráli nějaké seznamovací hry a pak jsme měli volno. Šli jsme na chatu se převléct, protože za hodinu máme večeři. Před naší chatkou byl rybník, a tak jsem si vzala telefon a šla zavolat mamce. Šla jsem kolem toho rybníka, když v tom jsem zahlídla nějakého kluka, jak jde naproti mně trošku jsem znervozněla, protože jsem nevěděla jestli ho mám pozdravit nebo ne, abych se nějak neztrapnila, tak jsem si radši ještě chvilku  povídala s mamkou. Jak jsme dovolali tak se na mě usmál a pokračoval dál já mu úsměv opětovala a trošku se zasmála. Bylo to zvláštní. Pak za mnou přiběhla Kája s hláškou „Ty vole ten je hezkej" já se zasmála a jen přikývla na souhlas. Přišli jsme na pokoj a Denča zrovna volala s mamkou. Jak dovolala řekla: „Kde jste byli?? Už je večeře. Máme deset minut zpoždění!" S Kájou jsme se na sebe koukli a zasmáli. Řekla jsem: „ Deny však to znáš, je nás tu šedesát. Tam je zas fronta. Takže teď přijdeme akorát." Když jsme přišli na večeři, stoupli jsme si do řady a povídali si, ale najednou nás přerušila hlavní vedoucí a řekla...

TAK JO :) DOUFÁM, ŽE SE VÁM PRVNÍ ČÁST LÍBILA. JE TO ZAČÁTEK, TAKŽE TO NENÍ ZATÍM MOC ZÁŽIVNÉ, ALE NEBOJTE, BUDU SE SNAŽIT. OMLOUVÁM SE ZA CHYBY A POKUD SE VÁM PRVNÍ DÍL LÍBIL TAK HO MŮŽETE OKOMENTOVAT NEBO DÁT HVĚZDIČKU :) BUDU RÁDA ZA KAŽDOU PODPORU :) 

Do Třetice... [Baxtrix,Marwex,Wedry] *POZASTAVENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat