Tábor #5

62 6 6
                                    


Holky tam tancovali s klukama. Tak jsem šla radši na stranu a koukala na ně. Ale najednou ke mně někdo přišel a řekl: „Ahoj, nechtěla by sis se mnou zatancovat?" Usmála jsem se a kývla na souhlas. Vzala jsem ho kolem krku a on mě kolem pasu.

*Pohled Tery*

Jak jsem tancovala se Štěpánem, tak najednou jsem zahlídla Káju, jak tancuje s nějakým klukem. Počkaat!! To je Marek??? Aby jste pochopili, Marek se mnou chodil do třídy. Byl tam, ale jen půl roku, takže jsme se ani moc nestihli poznat a nikdy jsme se nějak moc nebavili.

*Pohled Štěpána*

Tancovali jsme a já si to nejvíc užíval, ale pak najednou Terka začala koukat po nějaký holce s klukem a nespustila z nich oči. Připadal jsem si divně.

*Pohled Tery*

Skončila písnička a já šla za Kájou, Deny s rukama mě následovali. Zastavila jsem se a on se zrovna otočil, koukl se na mě a zasmál se.
(T- Tery/M- Marek/Š- Štěpán)

T- „Co tady děláš???"

M- „Coby? Jsem na táboře."

Š- „Vy se znáte???"

M- „Jo, chodili jsme spolu do třídy."

T- „Počkat a jak se znáte vy dva??" 

M- „Noo přes jednu stránku kam toč..."

Štěpán ho okamžitě zastavil a řekl: „A jak se dlouho znáte??"

Proč ho Štěpán zastavil??? Začala hrát písnička a tak jsem to nějak neřešila. V polovině písničky se Kája zeptala, jestli někam nepůjdeme. Všichni souhlasili, vzali jsme si věci a šli k rybníku. Radek nabídl, že se rozdělíme, abychom byli chvilku sami. On vzal Deny, Marek vzal Káju a Já tam zůstala stát se Štěpánem.

Šli jsme se projít, celou dobu jsme si povídali, ale pak mě zastavil, usmál se na mě a najednou mi dal pusu, s pusy jsme se začali líbat, ale já přestala a byla potichu. On taky a pak řekl jen „PROMIŇ". Já pořád nic neříkala a začala ho zase líbat. Po nějaký chvilce jsme přestali a já se zasmála. „Sice tě znám jen chvíli, ale už teď vím, že tě mám rád." Usmál se na mě. Já s ním souhlasila a šli jsme k naší chatce. „Za chvíli bude ohňostroj" Řekl Štěpán. „Super" Usmála jsem se a viděla Denču s Radkem, jak se na sebe mačkají, jak nás uviděli, tak přestali a šli za námi. Po nějaké chvilce přišla i Kája s Markem. Povídali jsme si a najednou začali lítat petardy a nebe svítilo barvičkami. Už byla večerka. Na sprchu jsme se vykašlali a šli jsme ráno.

*Ráno*

Byli jsme na pokoji a čekali na snídani, jenže pak přišla vedoucí a řekla něco děsného....


TAK, DALŠÍ KAPITOLKA VENKU. DOUFÁM, ŽE SE LÍBÍ :) 

Do Třetice... [Baxtrix,Marwex,Wedry] *POZASTAVENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat