Tábor #3

89 11 4
                                    


Vyšli jsme a kolem ještě chodili kluci z army táboru, protože byli na večeři, ale najednou se Denči chytl o něco ručník a strhl jí ho. Kolem šla menší skupinka kluků. Jak ten ručník spadl tak jeden z nich si rychle sundal mikinu a zakryl ji. Naštěstí jsem to viděla jen já a on. Já se tam smíchy brala za břicho a Kája se na mě koukala s výrazem, jako co mi jebe.

*Pohled Deny*

Chtěla jsem dohnat holky, tak jsem trošku popoběhla a najednou jsem se ručníkem o něco chytla. Kolem šli nějací kluci a najednou mi ten ručník spadl. Jeden z nich to viděl, rychle si sundal mikinu a dal jí kolem mě, aby mě nikdo neviděl nahou. Ono to stejně bylo jedno, protože to byl trapas tak i tak. Koukla jsem se na Terku, která se smála tak, že skoro nemohla dýchat a pak na toho kluka. 

(Denča- D/ Kluk-K)

D- „Ježiš děkuju!"

K- „Za nic, jak se jmenuješ?"

D- „Denča, ale říkej mi Deny. Jak ty?"

K- „Radek, už půjdu, určitě se ještě uvidíme."

D- „To asi ano. A ještě jednou děkuju."

Kývl hlavou, otočil se a odešel. Ta jeho parta už byla pryč, měli nějakou hru tak chvátali. Ještě, že je celkem velký, ta jeho mikina mi je až po kolena. Vzala jsem si ručník a šla za holkama. Terka už se trochu uklidnila a Kája pořád nevěděla, o co šlo.

*Pohled Tery*

Když jsem se přestala smát, tak jsem se koukla na Denču a viděla jsem, jak za námi běžela v jeho mikině. 

Přišli jsme do sprch, udělali jsme si večerní hygienu, došli na chatu a usnuli.

*Další den*

VSTÁÁÁVAT!!! Řvala přes celou chatu vedoucí a hnala nás na rozcvičku. My jsme se nestihli ani obléct, takže jsme tam byli v kalhotkách a triku. Ráno tu bývá celkem velká zima, takže jsme celé promrzli. Dali jsme si pár koleček kolem rybníka. Celou dobu nás pozorovali kluci. Zahlídla jsem Štěpána, tak jsem mu zamávala, on mi to opětoval a usmál se.

V noci celkem pršelo, takže všude bylo bláto. Byli jsme jak prasata (klasika). Po rozcvičce jsme šli na snídani. Já s Denčou jsme se najedli celkem rychle, tak jsme řekli Káji, že jdeme uklidit, tak ať za námi přijde. Jak jsme s Deny šli na pokoj, tak jsme potkali Štěpána a Radka. Oba jsme je pozdravili a chtěli jsme pokračovat dál, ale....


MOC MOC MOC VÁM DĚKUJU ZA OHLASY U MINULÝCH KAPITOL :) JSTE SUPER. 

Do Třetice... [Baxtrix,Marwex,Wedry] *POZASTAVENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat