Surpriza

228 15 1
                                    

Nerăbdătoare desfac repede scrisoarea începând să citesc 

 „ Dragă Mia, vino la ora 23 30 în sala 315, am o surpriză pentru tine. -H ” 

„-H ” cine poate fi ? Ce tâmpită sunt, câte persoane cunosc eu cu inițiala „ h ” , o singură persoană și aceea fiind Harry. Dar stai cum a putut să intre el la mine și la Eva în cameră ? Nicio fereastră nu era deschisă și nu știu să existe vreo ușă secretă prin pereți sau în altă parte. 

***

E ora 23 00, decid să mă îmbrac cu o pereche de blugi skinny,o bluză neagră puțin largă peste care pun jacheta mea preferată cu ținte. Mai zăbovesc 10 minute în oglindă aranjându-mi părul și dându-mi cu puțin rimel pe gene. Când s-a făcut aât de repede 23 20 ? Huh, îmi încalț converși albi și ies pe ușă având grijă s-o încui. 
Plec cu pași repezi spre sala 315. Oare de ce vrea Harry să ne „ întâlnim ” acolo ? Poate vrea să-mi spună că se va schimba. Pentru mine ? Nu prea cred. Sigur o să-mi facă la fel ca celorlalte după ce se culcă cu mine. Nu sunt atât de tâmpită încât să cedez așa ușor. Și în sala aia ? În sala aia m-a prins cu garda jos, doar atât, nu e ca și cum m-aș îndrăgosti de el sau ceva de genul. Nu-mi plac chestiile astea, ei bine, am avut și eu câțiva iubiți, dar nu s-a ajuns la ceva mai mult decât niște pupături. 
Gândurile îmi sunt întrerupte de bipăitul telefonului meu, semn că  am primit mesaj. Iau telefonul din buzunarul blugilor mei stâmți, deblocându-l citind mesajul 


De la Eva 

„ Unde ești ? ” 

„ Am plecat să mă plimb, nu mă smint prea bine ” 

„ Bine, sună-mă dacă ai nevoie de ceva ”
 

„ Așa o să fac ” 

Și cu asta blochez telefonul și în pun înapoi în buzunar. 

Intru cu atenție în sala 315 unde trebuia să fie Harry. Hmm, ciudat nu e aici. Poate vine mai târziu, dar stai așa el trebuia să fie aici deja dacă voia să-mi arate surpriza pregătită „ special ” pentru mine. Stau zece minute și dacă nu vine, plec. Și așa de ce am venit ? Nu e ca și cum așa avea niște nenorocite de sentimente pentru Harry, am foste doar curioasă să văd ce surpriză mi-a pregătit. „ Am fost curioasă să văd ce surpriză mi-a pregătit. Nu te auzi ești patetică ” Taci conștiință tâmpită. 
Mai stau 3 minute și dacă nu apare Harry plec. 
Peste ceva timp aud pași, mă întorc, dar nu e nimeni. 

„ Mai e cineva aici ? ” spun eu.

Nimeni nu răspunde. Peste  ceva timp mă simt lipită de un piept tare. Ăsta trebuie să fie Harry, cred. Mă întorc și da cum am presupus, e Harry. 

„ Ai venit ” spune Harry entuziasmat 

„ Da, am venit ” spun eu uitându-mă la mâinile mele

„ Vino cu mine ” spune el luându-mi mâna într-a lui

„ Unde mergem ? ” întreb eu 

„ Surpriză ” spune el ochii sclipindu-i, eu dându-mi ochii peste cap.

Ieșim pe altă ușă și mergem în față.

„ Harry cum ai intrat la mine și la Eva în cameră ? ” spun într-un târziu spărgând liniștea 

„ Am metodele mele ” spune făcându-mi cu ochiul 

„ Mai avem mult, mă dor picioarele ” 

Într-o fracțiune de secundă am fost luată pe sus și pusă pe umărul lui Harry.

„ Harry pune-mă jos ” spun eu bătând pu pumnii în spatele lui 

„ Mia mai încet, o să trezești tot campusul ” spune el 

„ Nu-mi pasă ” strig eu, sunetulș glasului meu auzindu-se pe holurile goale 

„ Dacă mai țipi o să te mușc de fund, înțeles ” spune el și presupun că avea și un rânjet pe fața aia frumoasă a lui. O Doamne, ce tocmai am spus ? 

„ Nu mai țip, promit ” spun eu 

„ Am ajuns ” spune Harry dându-mă jos de pe umărul lui 

Nu cunoșteam locul, dar pot să jur că eram pe un acoperiș. Luminile orașului se vedeau în depărtare ca niște mici licurici. Vântul adia ușor, ceea ce mă face să îmi pun mâinile în jurul corpului. Harry observă asta și vine și mă ia în brațe. 

„ Harry, de ce suntem aici ? ” întreb eu ridicând privirea spre el 

„ Am vrut să-ți arăt locul meu special în care vin când sunt trist. L-am descoperit chiar după ce ne-am certat noi în prima seară. Voiam să ajun nicăieri și asta s-a întâmplat. ” spune Harry ușor răgușit

„ Harry, pot să te întreb ceva ? ” îl întreb eu uitându-mă la el cu ochi rugători

„ Sigur, Mia ”  spune aranjându-și părul 

„ Părinții tăi ce fac ? ” 

A ezitat să-mi raspundă, dar totuși a făcut-o 

„ Păi când aveam 7 ani ,ei au plecat la bunica lăsându-mă acasă cu sora mea, Gemma. Pe drum mașina lor a căzut de pe un pod. Gemma mi-a spus că ei sunt acum îngeri și ne privesc, cu toate că eu am auzit-o vorbind cu bunica, spunându-i că au murit. De fiecare dată când Gemma venea la mine în cameră, mă prefăceam că dorm doar ca să nu-i văd ochii aceia roșii plini de lacrimi și nedormiți de atâtea zile. Refuzam să mănânc, nu vorbeam cu nimeni. Într-o zi cam pe când aveam 14 ani, am fugit de acasă. M-am dus la gară și m-am urcat într-un tren de marfă. Peste noapte am adormit, iar dimineață am fost dat afară din tren. ” spune el aproape plângând 

„ Harry, îmi pare așa de rău, nu știam ” spun cu un ușor tremur în voce 

„ Nu e nimic, iubito, nu aveai de unde să ști nimeni nu mai știe asta în afară de mine și de tine ” 

„ De ce mi-ai spus tocmai mie ? ” întreb eu, uitându-mă la el

„ Pentru că, cred că ești specială. Felul cum roșești la auzul cuvintelor pe care ți le spun, sclipirea din ochii tăi albaștri care te face așa de inocentă, modul în care îți dai părul după urechi când ești emoționată. Am obervat toate astea la tine și ești al dracului de specială ” spune Harry lându-mi mâinile într-ale lui.

„ Nu știu ce s-să s-spun ” spun, bâlbâindu-mă

„ Nu spune nimic, iubito , doar sărută-mă ” spune Harry apropiindu-și fața de a mea

Îmi ia mâinile și mi la pune pe fața sa. Mă apropi tot mai mult până când buzele nostre se ating. O mână de-a lui e peste a mea, iar cealaltă e pe spatele meu, mișcându-se de sus în jos. Buzele noastre se frământă cu o poftă nemai întâlnită. Mă trage mai aproape de el făcându-mă să-mi pun o mână în părul lui. Fețele noastre sunt încă apropiate, continuând sărutul. Într-un moment de neatenție îmi mușcă buza inferioară, scotând de la mine un mic geamăt.  Rânjește pervers în sărut. 
Ne despărțim unul de altul, respirând amândoi greu. 


****

Hei, ce faceți ? Sper că bine, pentru că eu așa sunt. Am reușit să scriu 2 capitole în două zile, asta înseamnă că am avut multă inspirație. Vreau să-mi spuneți părerea despre acest capitol.
Ce crede-ți că vor face Mia și Harry în continuare? Aștept răspunsurile voastre ♥♥♥♥♥

✡Spune-mi ce simți | Harry Styles |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum