Zi cu probleme

272 16 0
                                    

„ Păi ne cunoaștem din vacanța de vară ” spune Harry rânjind.

„ Oh, ce drăguț ! ” spune foarte entuziasmată Eva.

„ Da, oricum în vacanță a fost un mare nesimțit ” 

„ Da și tu ai fost o curvuliță cicălitoare ” spune Harry, aproape țipând 

„ Taci, cap de nucă ! ” spun foarte revoltată.

„ Vorbea rățușca cea urâtă ” spune el strâmbându-se 

„ Dacă eram rățușca cea urâtă nu mă mai... ” și în următorul moment mă opresc înainte de a spune o prostie.

„ Nu mai ce ? ” întreabă Eva curioasă.

„ Nu mă mai invita în oraș ” spun eu repede, nevenindu-mi altceva în minte.

„ D-da, a-așa e „ spune Harry bâlbindu-se

„ Păi ne mai vedem, mă cheamă băieții ” spune îndepărtându-se 

„ Oh Doamne ” spune Eva uitându-se în direcția în care s-a dus Harry. 

Acolo erau încă doi băieți, unul dintre ei era blond, avea un piercing în buza inferioară, era îmbrăcat cu un tricou inscripționat ” Nirvana „ , o pereche de blugi negri strânți, iar în picioare avea converși negri, culoarea ochilor nu am putut să o disting pentru că era prea departe, dar presupun că ochii lui sunt albaștri. 

Celălalt băiat era șaten, era îmbrăcat cu o cămașă albastră descheiată la primii nasturi, o pereche de blugi negri, iar în picioare avea converși albaștri. 

***

Huh, prima oră s-a terminat. Nu a fost grea având în vedere că e prima zi. Mai am încă cinci ore în care trebuie să-l suport pe Harry, e așa de îngânfat, dar ți atât de sexy. O, ba nu e, bine poate puțin. Nu e sexy deloc, conștiință proastă, mai bine i-aș spune bunicului că e sexy decât lui Harry. Mhm, vorbeam de lup, vine spre mine ar trebui să plec. Prea târziu, dar văd că nu e singur e cu cei doi băieți cu care l-am văzut mai devreme. 

„ Bună, rățușco ” spune Harry 

„ Bună, cap de sfeclă ” spun rânjind 

„ Hăă, numai atât poți ? ” spune Harry, cei doi băieți uitându-se la noi. 

„ Dragule, nu sunt o marmotă băgată în priză, în comparație cu tine ” spun, iar cei doi încep să râdă

„ Ce mă fac eu cu tine ? Fată rea ce ești. ” spune Harry „amenințându-mă” 

„ Nu mai bag nesimțiții în seamă, apropo eu sunt Mia, încântată de cunoștință ” spun întinzând mâna spre unul dintre ei 

„ Eu sunt Kol ” spune băiatul blond luându-mi mâna într-a s-a, scuturând-o ușor „ Iar el e Chris ” spune arătând spre celălalt băiat 

„ Umm, păi ar cam trebui să plec nu vreau să întârzi la ore ” spun spre cei doi băieți 

„ Păi ne mai vedem ” spune Chris 

„ Pa, băieți ” spun făcându-le cu mâna „ Pa, marmotă ” spun spre Harry îndepărtându-mă 

*** 

Intru în sală și mă pun în locul în care am stat și ora trecută. Pe ușă intră Harry, urmat de Kol și Chris. Harry mă zărește țintuindu-mă cu privirea, Kol și Chris mă zăresc și ei, și îmi fac cu mâna, răspund gestului lor printr-un  zâmbet. 

Când apare profesorul, toți se așează la locurile lor. Domnul profesor Sebastian  are 42 de ani și locuiește în apropierea campusului, cam atât știm despre el din scurta lui prezentare, dar pot să spun că e o persoană foarte calmă și amabilă. 

✡Spune-mi ce simți | Harry Styles |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum