Răspuns neașteptat

290 17 2
                                    

Continuarea părții anterioare 

Atunci corpul meu parcă a primit un impuls și fară să mai stau pe gânduri i-am luat fața lui Harry în mâinile mele și l-am sărutat.
Am stat așa câteva secunde, dar Harry s-a retras spunându-mi :

„ Dulceață dacă tot mă săruți nu vrei să-mi spui numele tău mai întâi ? ”

„ N-o să-mi afli numele niciodată, Harry ”

„ Pentru prima dată de când ne-am întâlnit mi-ai spus pe nume, fară nicio jignire, niciun țipăt, nimic ” 

„ Și acum să nu te aștepți să fiu așa binevoitoare cu tine ”

„ Păi din moment ce m-ai sărutat mă gândeam că ...” spune, dar îl întrerup

„ Te gândeai că ce Harry ? A fost un amărât de sărut, de parcă ar fi contat ceva ” 

„ Știi ce ? Am și altă treabă de făcut decât să stau aici cu o puștoaică, ca tine ”

„ Am și altă treabă de făcut . Oh, mai scutește-mă Harry dacă aveai altă treabă de făcut nu săreai pe mine de cum ieșeai din baie ”

Harry s-a uitat la mine cu o privire gen „ O să vezi tu ce te așteaptă ” apoi a ieșit ca un vârtej din cameră trântind ușa în urma lui.

*****

Ieșind din baie am vazut că Eva ajunsese în cameră și probabil din cauza oboselii a adormit îmbrăcată. Am mers lângă patul ei și am așezat mica păturică de la picioarele ei pe ea.
Merg câțiva pași până la patul meu, înainte de a mă așeza îmi setez alarma la 6 30,având în vedere că mâine era prima zi în care mergeam la cursuri, trebuia să arăt bine. 
Mă așez în pat punându-mi telefonul pe mica măsuță de lângă patul meu și al Evei trăgându-mi pătura peste corpul meu. 
Brusc un bipăit se aude în toată camera semn că am primit un mesaj, iau telefonul îl deblochez și văd că mesajul e de la un număr pe care nu-l cunosc. Mesajul suna cam așa :

„ Ce faci iubire, te mai gândești la mine ? ”- necunoscut

„ Cine ești ? ”- Mia 

„ Sunt sigur că mă cunoști dulceață ”- necunoscut
 

Dulceață, iubire am mai auzit astea undeva. Harry.

„ Harry termină și lasă-mă să mă culc, mâine nu vreau să am cearcănele de un kilometru ” - Mia 

„ Văd că ai ghicit cine sunt, o și cu cine te culci ? ” -Harry 

„ Se putea să nu spui tu ceva ieșit din comun ? Singură, Harry.  Singură mă culc. O da și Harry nu te mai gândi la prosti ” -Mia

„ Cum spui tu. Noapte bună, iubito xoxo ” -Harry 

„ Pentru numele lui Dumnezeu nu-mi mai spune așa ” -Mia
 

***

Alarma a început să sune, trezindu-mă. 
Of, alarmă nenorocită tocmai acum puteai să mă trezești. 
Mă ridic din pat mergând spre baie neluând în seamă mormăielile Evei. 

Mă dezbrac și intru în duș, apa încălzindu-mi toți mușchii. Iau gelul de duș îmi pun puțin în palme și încep să-m masez corpul. După cinci minute decid să clătesc toată spuma de pe corp. Ies din duș înfășurându-mi corpul într-un prosop, apa scurgându-de de pe pe picioarele mele pe gresia imaculată.
Merg spre mica chiuvetă din colțul băii, îmi pun pastă pe nelipsita mea periuță și încep să-mi perii dinții.
Ies din baie ducându-mă direct spre dulap. Îmi iau pe mine o pereche de blugi skinny, un tricou negru larg, iar în picioare nelipsiții mei converși. 
Merg spre oglinda de pe perete. Îmi prind părul într-un coc dezordonat, îmi dau cu puțin fond de ten, rimel și un creion de ochi negru acesta evidențiindu-mi culoarea ochilor.
Merg spre pat îmi iau telefonul și văd că am un mesaj 

„ Bună dimineața, rază de soare ” -Harry 

Băiatul ăsta începe să mă calce pe nervi. Lăsând la o parte asta mă îndrept spre ușă ieșind și închizând-o în urma mea.
Încep să merg pa holurile facultății încercând să ajung în camera 315, acolo fiind prima oră.
Încurcându-mă prin holuri într-un sfârșit ajung. Mă îndrept spre al treilea rând de jos păstrându-i și Evei un loc. Oh Doamne, Eva am uitat să o trezesc. Eh, sunt sigură că se va trezi ea.
În zece minute în care am stat holbân-mă pe pereți Eva vine grăbită spre mine 

„ Mia, de ce nu m-ai trezit ? ” 

„ Am uitat, îmi pare rău ” 

 „ Nu-i nimic doar că era să îmi rup piciorul în încercarea de a mă da jos din pat ” spune ea râzând odată cu mine 

„ Oh Doamne, nu se poate ” spun eu terifiată

„ Ce ai pățit, Mia ? Te-ai speriat parcă ai fii văzut un porc blănos ” spune Eva izbucnind în râs

„ Hei, nu e amuzant ! Și n-am pățit nimic doar că ciudatul ăla de acolo mă terorizează de când am venit ” spun uitându-mă la Harry

„ Harry ? E cea mai drăguță persoană pe care o știu ”

„ Cea mai drăguță persoană pe care o știi, hăh ? ” 

„  Cea mai drăguță după tine ” spune Eva 

În încercarea de a spune ceva am fost oprită de venirea lui Harry spre noi. 

„ Se pare că avem oră împreună ” Spune Harry entuziasmat. 

„ Ce bine !!! ” țipă Eva 

„ Tu nu spui nimic ? ” spune Harry uitându-se spre mine 

„ Nu ” spun tare și răspicat 

„ Voi doi vă cunosște-ți ? ” întreabă Eva 

„ Păi....

**********

Helău, ce faceți ? * smile * Scuza-ți greșelile și vreau să aud păreri despre carte. 
De acum o să postez doar miercurea, vinerea și sâmbăta. 


✡Spune-mi ce simți | Harry Styles |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum