Razele soarelui își făceau loc printre draperiile de la ferestre intrând în cameră. Mă foiesc prin pat în încercarea de a nu mă trezi, având în vedere că astăzi e sâmbătă vreau să dorm mai mult. Când în sfârșit încerc să adorm, telefonul sună. Cred că cineva are ceva cu mine și nu vrea să mă lase să mai dorm. Cu greu mă ridic din pat, îmi iau papuceii pufoși în picioare și merg să iau telefonul de pe măsuța de lângă dulap. Chiar când ajung lângă măsuță telefonul se oprește din sunat. Îl iau de acolo și mă îndrept spre pat, mă așez și deblochez telefonul vrând să văd cine m-a sunat. Am trei apeluri pierdute de la Eva, patru de la Harry și două mesaje, unul de la Eva și unul de la mama. Hmm, ce o vrea?
Eva îmi spune în mesaj că a ieșit cu Kol la un suc, desigur, și nu știe când se întoarce, iar în mesajul de la mama scria că o să vină în Londra pentru niște prezentări de modă și că poate are timp să ne vedem. Nu i-am văzut pe mama și pe tata de aproape un an. Mi-e așa de dor de ei, aș vrea să vină mai des în Londra. Păcat că odată cu mama nu vine și tata. Îi înțeleg, stau acolo și muncesc doar ca să am eu parte de tot ce îmi doresc. Chiar așa e, în fiecare lună sunt trimiși cinci sute de dolari pe cardul meu care mai apoi sunt transformați în lire nu știu cum se face mai exact și cam câte lire sunt, dar eu am bani luna aceea și poate și luna viitoare. Nu mă înțelegeți greșit nu sunt o materialistă, jumătate din banii trimiși de părințiii mei îi dau mătușii mele, iar restul îi păstrez eu.
Am patru apeluri pierdute de la Harry. Tastez numărul lui și îl sun, după două apeluri răspunde :„ Hei, Mia ”
„ Hei, Harry ”
„ De ce m-ai sunat ? ”
„ Păi tu m-ai sunat primul și am vrut să văd care e problema ”
„ îți spun, dar promiți că nu te superi ? ”
„ Promit că nu mă supăr ”
„ Păi ne-am înscris la un concurs numit „ Amazing Cakes ” unde concurenții trebuie să facă, cât mai multe prăjituri și să le orneze cât mai amuzant posibil. Câștigătorii vor primii nouă sute de lire plus o vacanță de o săptămână în New York. Deci ce zici ? ”
„ Harry, nu sunt supărată chiar deloc plus că dacă, câștigăm și mergem în New York am ocazia să-mi văd părinții ”
„ Am uitat, concursul este sponsorizat de facultatea noastră așa că cei care câștigă vor merge dus-întors cu avionul pe banii facultății ”
„ Minunat, dar când este concursul ? ”
„ Mâine la ora 10 dimineața, deci dacă până la 9 30 nu ești trează vin și sparg ușa ca să te trezești ”
„ O să fiu trează, mai mult ca sigur ”
„ Bine, să nu zici că nu ți-am zis ”
„ Mai am o întrebare. Cine m-a adus aseară în cameră și cum ai putut să descui ușa ? ”
„ De fapt sunt două, dar nu contează. Aseară dormeai ca un îngeraș și n-am vrut să te trezesc așa că te-am luat în brațe și te-am adus până la tine la ușă. Mi-a fost cam greu să bat la ușă, dar am reușit. Oricum a deschis Eva și i-am spus că ai adormit în timp ce veneam de la mătușa ta de acasă. M-a întrebat de ce am fost acolo și i-am spus că tu voiai să-i dai ceva bani, dar nu avea cine să te ducă, așa că m-ai sunat pe mine fiind singura persoană pe care o cunoști și care are mașină. Te-am pus pe pat și am plecat, cu toate că voiam să stau cu tine, am decis să plec, și așa Eva nu știe nimic de noi ”
„ Care noi ? ”
„ Păi credeam că după tot ce a fost aseară, suntem împreună ”
„ Crețule, nu m-ai întrebat nimic ”
CITEȘTI
✡Spune-mi ce simți | Harry Styles |
FanfictionMia Mikaelson este o fată simplă în primul an de facultate la Cambridge. Viața ei e una obișnuită, fiind înconjurată de prieteni. Harry Styles este băiatul ăla rău de care tuturor le e frică, este cel mai de temut din gașca sa și numai la auzul nume...