Specială, dar nu atât de specială

230 14 0
                                    

Ne despărțim unul de altul, respirând greu.

„ Harry, nu știu dacă pot să fac asta ” spun cu un ușor tremur în glas

„ Tu nu poți să faci nimic niciodată, la dracului cu toate astea. ” spune Harry nervos

„ N-am v-vrut să spun a-asta ” spun speriată 

„ Ba sunt sigur că ai vrut s-o spui ” spune ținându-mi încheietura în mâna lui 

„ Harry, mă doare, oprește-te ” spun eu aproape țipând 

„ La dracu' cu tine, Mia ” spune plecând, lăsându-mă cu lacrimi în ochi 

Mă ridic de jos plecând spre camera mea. Lacrimile încă mai curg pe obrajii mei fierbinți. Știam eu, Harry e un idiot, vrea doar să ajungă în pantalonii mei. „ Ești specială ” specială pe naiba, presupun că așa le-a zis tuturor fetelor cu care s-a culcat. Lacrimile au încetat să mai curgă pe obrajii mei, acum fiind reci. 
Ajung în fața camerei și deschid ușa, Eva doarme. Merg tiptil până lângă patul meu, mă descalț și pornesc spre baie.
Mă uit în oglinda, ochii mei sunt roșii de la atâta plâns și fața mea e mai albă ca niciodată. Mă dezbrac, intru în duș și las apa fierbinte să-mi alunge toate gândurile cu privire la ce s-a întâmplat pe acoperoșul acela blestemat. 
După 15 minute ies din duș înfășurându-mă într-un prosop. 
Merg spre patul meu, îmi iau pijamalele mele pufoase pe mine și mă pun în pat. Prea multe gânduri legate de Harry sunt acum în capul meu, dar încerc să le evit. Îmi setez alarma și pun capul ușor pe perna mea moale. Învăluită în gânduri, adorm. 

***

La 6 30 alarma sună, mă ridic buimacă din somn și opresc alarma. Mai zăbovesc puțin în pat încercând să mă dezmeticesc mai bine. Îmi târăsc picioarele până la baie. Dau drumul apei de la chiuvetă, luându-mi periuța și pasta de dinți. Îimi peri dinții încercând să scap de gustul neplăcut din gura mea. Îmi dau cu puțină apă pe fața, după uitându-mă în oglindă. Sub ochii mei se văd mici începuturi de cearcăne, trebuie să scap de asta.
Ies din baie îndreptându-mă spre dulap. Decid să iau pe mine o rochiță crem cu spatele gol, în picioare îmi iau balerinii mei negri. Mă îndrept spre mica oglindă de pe perete, îmi dau cu puțin fond de ten, iau corectorul și trasez câte două liniuțe subțiri sub fiecare ochi, mai apoi întinzând totul cu ajutorul unei dischete. Îmi ating ușor genele cu rimel având grijă să nu mă murdăresc. 
Mă îmndrept spre patul Evei scuturând-o ușor.

„ Eva, trezește-te e aproape ora șapte și mai avem ouțin și începem orele ” spun eu 

„ Încă puțin, mai lasă-mă încă puțin ” mormăie ea 

„ Păi bine atunci, presupun că eu o să stau lângă Kol și Chris ” îi spun eu „ ajutând-o „ să se trezească 

„ Nu așa de repede, fato ” spune fiind deja în baie 

„ Ok, te aștep sau plec și îți păstrez și ție un loc ? ” 

„ Du-te și păstrează-mi un loc lângă bunăciunile alea două ” spune ea tare 

„ Bine, eu am plecat ” spun luându-mi telefonul și ieșind pe ușă 

Merg pe holurile facultății, încercând să ajung în altă sală decât cea de ieri și anume sala 418. Presupun că e mult mai departe de cealaltă, având în vedere că e 418. 
Mai merg ceva timp, până dau de o sumedenie de uși. Sala 414, sala 416 deci următorea ar trebui să fie 418. Da așa este. 
Intru și zăresc câteva persoane printe care și, Kol și Chris. Mă îndrept spre ei cu pași grăbiți nevrând ca cineva să-mi ia locul.

„ Bună, băieți ” spun așezându-mă lângă ei 

„ Bună, Mia ” zic ei la unison 

„ Cu ce profesor avem acum oră ? ” întreb eu 

„ Păi... crec că avem oră cu Doamna Winters ” spune Kol

„ Okey și asta cine mai e ? ” spun eu amuzată 

„ Profa de psihologie ” spune și mai amuzat Kol 

„ Bună, băieți ” spune Eva 

„ Bună... ? ” spun Kol și Chris 

„ Ce uitucă sunt, eu sunt Eva ” spune ea întinzând mâna spre spre fiecare în parte 

„ Eu sunt Chris, iar el e Kol ” spune arătând spre Kol

„ Ăm,veniți la o cafea după ore ? ” ne întreabă Eva 

„ Da ” spunem toți trei la unison 

Pe la jumătatea orei intră și profesoara spunându-ne că a avut o problemă și de aceea a întârziat. În mare parte ora a fost plictisitoare, profesoara vorbind ceva ce numai unii dintre noi înțelegeam. Pot să spun că sunt deșteaptă, dar n-am înțeles nimic din ce Doamna Winters spunea. 
După ce Domna Winters a ieșit din clasă, am așteptat ca și toți ceilalți să iasă. Hmm, destul de ciudat, Harry nu a fost la oră cu toate că Chris mi-a spus că trebuia să vină. 
Ies din sală îndreptându-mă spre ieșire, vreau să iau puțin aer curat înainte de următoarea oră. Chiar acolo, lângă ușile acelea mari era Harry sărutându-se de mama focului cu o blondă. Am simțit cum îmi fuge pământul de sub picioare, dar stai nu am de ce să  mă enervez, nu e ca și cum ar fii ceva pentru mine. Mă  tot uit la ei, mâinile lui Harry sunt pe fundul blondei, în timp ce ale ei se joacă cu părul lui Harry.

„ Luați-vă o cameră obsedaților ” le spun, iar ei se opresc din tot ce făceau întorcându-se spre mine

„ Mia, nu e ceea ce pare ” spune Harry îngrijorat

„ O, ba da scumpule e ceea ce pare, puteți continua eu m-am cărat ” spun vrând să ies pe ușă

✡Spune-mi ce simți | Harry Styles |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum