SUGANIN GİZEMLİ GEÇMİŞİ (15)

1.3K 110 5
                                    

Küçük çocukğun kaçışı yok bu sefer annesini heryeri kan içindeydi genç kadının yüzü tanınmıyacak seviyedeydi küçük çocuk annesinin yanına gitti  annesine son kez sarıdı ama küçük çocuk bunun son sarıması olduğunu bilmiyordu babası odanın kapısını açtı ve küçük çocuğu annesinden ayırıp duvara fırlatı daha sonra genç kadının yanına gidip yan masadan bir kaç alet alıp kadını deşmeye başladı küçük çocuk bunları gözünü kırpmadan izliyordu babasının bunu yapıcağını hiç düşünmezdi genç kadının kafasını gövdesinden ayırıp kasını küçük çocuğun yanına bıraktı küçük çocuğun gözünden bir damla yaş süsüzldü adam kadının  gövdesi alıp kapıdan çıktı ve kapıyı gitledi küçük çocuk orda tam tamına 1 ay kaldı bu sırada adam eve yeni bir genç kadın getirmişti  çocuk o kadınıda annesi gibi görmüştü (annesi ve babası vampir bu yüzde suga safkan)

...10yıl sonra.......

küçük çocuk artık 17 yaşına gelmişti genç kadınınla iyi anlaşıyorlardı ama bir sorun vardı genç çocuk kadını yanında zor duruyordu  çünkü kadının  kanının tadını merak ediyordu (daha yeni vampire dönüşüyor)bir gün genç kadın bir başka adamla eve geldi genç çouk bunu görünce sinirden delirdi ve genç kadını bir odaya götürdü ve kapıyı kapatıp kapıyı içerden kitledi ve o anki sinirle kadını bir sandalyeye oturdurtu ve yandaki masadan bir çakı alıp kadını koluna bir çizik atı ve atığı çizikten çıkan kanı yalamaya başladı o gün orda o genç kadın öldü ve genç adam kadını bütün kanını emip evden kaçtı ve bir bara gitti barda bir kızla tanıştı ve o kızında kanını emip birkaç yerine faça atıp kızı denize attı 

...........1yıl sonra..............................

genç çocuk bir gruba katıldı gruptaki bütün herkes onun gibi vampirdi böylecelikle gruba alışabilmişti grupta onun gibi asil bir kişi vardı ama o grubun en güçlüsüydü grup daha fazla dikkat çekmemek için yeni bir okulla başladılar  bu sırada yeni bir kızla tanıştılar kızın adı min chaydı genç çocuk kızın yanındayken bir canavara dönüşmüyordu kıza yavaş yavaş aşık oluyordu elbet kızda.....

VAMPİRLER OKULU BASTI ! *DÜZENLENİYOR*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin