Hatırlatma:
gözleri bir anda kırmızı oldu ve boynumda nefesini hissedebiliyordum ve bir anda dişlerini geçirdi kanımı çekmeye başladı en sonunda "SUGA DUURR -LÜTFEN AHH ACIYOR"dedim ve sonrası yine karanlık (kızın karanlıktan çektiği çile çile değil)
SUGANIN AĞZINDAN:
CHA onu ısırmamı istediğinde çok şaşırdım bunun kendisinin istemesi işimi kolaylaştırı dişlerimi çıkartıp cha yı ısırdım tanrım bu çok güzel kanının tadı içtikçe içerim geliyo onun kanının tamamını içmekten korkuyorum neden korkuyorum acaba onunla aşık mı oluyorum mah nediyorum ben bunları düşünürken cha bir anda bağırdı "SUGA DUURR -LÜTFEN AHH ACIYOR"dediniz anada hipn ozdan çıkıntı ve cha yere düşeçekken tutum ormandaki dağlık eve götürdüm
MİN CAHNIN AĞZINDAN:Gözlerimi açtığımda suga bana sarılıp uyumuştu gerçekten uyurken çok tatlı gözüküyordu şu anda şaçlarıyla oynamak istiyordum biranda "istediğin zaman saçımla oynayabilirsin bu beni rahatlatıyor "dedi suga bir anda öyle söyleyince şaşırmıştım ama dayanamayıp elimi saçına götürüp gezdirmeye başladım kedi gibi kıvranıyordu belliki hoşuna gitmişti ilk başta sugayı kötü zannetsemde aslında içinde bir yerlerde bir çoçuk saklanıyor bunu biliyorum ve yanından gitmek istemiyorum beni bir gün bırakacağınıda biliyorum çünkü bütün erkekler bir kadına bağlanmaz ve en kötüsü ben ona aşık olmaktan korkuyorum bütün bu düşüncelerimi kenara bırakıp anı yaşamaya karar verdim çok geçmeden bende uyudum.
Uyandığımda yanımda uyuyan bir addet suga vardı uyurken çok tatlı gözüküyordu suga bir anda sıçradı anladığım kadarıyla kabus gördü ve birden bana sarıldı ilk başta şaşırsamda çok belli etmedim ve bende ona sarıldım birkaç dakika böyle kaldıktan sonra ayrıldı ve bana bakmaya başladı "seni seviyorum bırakma beni "dedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRLER OKULU BASTI ! *DÜZENLENİYOR*
Vampireokulla yedi tane yeni öğrenci geldi biraz garipler çünkü okuldaki hiç kimseyle konuşmuyorlar hocaların dışında ve ayrıca onlar geldiklerinden sonra 14 öğrenci koyboldu...