hatırlatma:
"suga ben korkuyorumya canım çok yanarsa vampir olmak bende istiyorum ama bi düşünssene insanken vampir nasıl olucam ah"suga bir anda bana sarılıp "sakın korkma ben yanındayım unutma tamammı ilk başta güzel bir kahvaltı yapalım sonra seni ısırım ve vampir olabilirsin ama dediğim gibi bu bira z acıtır hazırmısın"dedi bende kafamı salayıp aşağı indik bu gün hayatımın değiştiği gün olucaktı sonunçta yeniden doğacaktum suganın dedği gibi kahvaltı hazırladık ve yedik daha sonra sugayla birlikte yatak odasında yatağın üstüne oturduk suga yavaşça boynuma yaklaştı dişeri çıktı ve gözleri kırmızı oldu yavaşça boynuma soğuk nefesini üfledi bir anada ilkildim hemen sonrasınsa suga bana "sakan kendini kasma kasarsan canın çok acır tamammı tatlım"dedi tamam anlamında kafamı salladım bir anda beni ısırdı içimden yine o acı diye geçirdim bu sefer garip olan birşey vardı oda diğer ısırdıkları gibi acı hisetmemiştim bu daha talı bir haz verriyordu suga bir anda boynumdan kafasını kaldırıp bana baktı ve"iyimisin"dedi sadece başımı salamakla yetindim sonrası karanlık
sugadan devam:
cha bi anda bayılınca çok şaşırmadım hemen onu odasına götürüp yatağa yatırdım bende biraz dışarı çıktım bir anda karşima gözlerini birine dikmiş bir adet jungkook gördüm o kişşşi onun kurbanıydı jungkook adamı tam tutmuşkr-en ben onu durdurdum "ne yapıyosu burda bırak adamı gitsin"dedim bana hırsla baktı ve bir anda adamı yere savurup bana yaklaştı ve"chanın peşini bırak"dedi bende"bırakmasam ha nolur ayrıca neden bu kadar chayı önemsiyorsun yoksa bizim küçük jungkook chaya aşık mı olmuş ama şunu söyliyim cha benim beni seviyor yani BENİM OLANA DOKUNAMASIN"
CHADAN DEVAM:
uyandığımda başımda bir ağrı vardı ayrıca bir susuzluk bir sandaa kjhalkıp mutfağa gitim su içtim ama susuzluk bir türlü geçmemişti en sonunda suga geldi elinde kan şişesi vardı ahh nekadar güzel kokuyor bir anda suganın elindeki şişeyi alıp içmeye başladımmmhh susuzluğum bir anda gitmişti arkamdaa bir adet şaşkın suga dikiliyordu ne oldu bakışı atığımda "hiç az önce benim yemeğimi içtin bu kadar erken kan iççeçeğini düşünmüyordum bebeğim "dedi ben ona bakarken bir anda aklıma okula ne zamandır gitmedğim aklıma geldi "suga biz ne zamandır okula gitmiyoruz bugün okula gidelim "dedim"tama ama biraz daha kan iç öyle gidelimki güçsüz kalma"tamam anlamında başımı salladım biraz daha kan içtikten sonra okula gitmek için hazıtladık ve okula gittik okullagirmeden önce suga elimi tuttu ve bahçeye öyle girdik herkes bize bakıyordu utançımdan kıpkırmızı olduğumu hisediyordum sınıfa girinci suganın arkadaşlarının yanına gittik herkes şaşınca bize bakıyordusuga bir anda konuşmaya başladı"milet bu yeni arkadaşımız cha onunla iyi anlaşın ayrıca o benim kız arkadaşım sakın ona sarkmya kalkmayın "dediği anda jungkook ayağa kalktı bu rarda suga konuşmaya başaladı "ayrıca oda artık bir vampir ona göre davranın sakın kanını içmeye çalışmayın özelikle jungkook sakın benim ve benim olana elini sürme bu işler sana göre değil "dedi ve beni bir anda herkesin karşısında öptü ayrılınca utana utana jungkook ka baktım çok bozulmuştu yavaş yavaşbeynime suganın dedikleri geliyordu benim için "benim olan "demişti BENİMSİN zihnimde bu kelime dolaşıyordu......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRLER OKULU BASTI ! *DÜZENLENİYOR*
مصاص دماءokulla yedi tane yeni öğrenci geldi biraz garipler çünkü okuldaki hiç kimseyle konuşmuyorlar hocaların dışında ve ayrıca onlar geldiklerinden sonra 14 öğrenci koyboldu...