ARTIK UNUTMA VAKTİ(16)

1.4K 133 14
                                    

HATIRLATMA:

benim çıkmamla odanın kapısı açıldı ve kapıdan bir adet beni süzen jungkook vardı bana yaklaştı ve"günaydın tatlım " dedi hala olayları anlamya çalışıyordum ki bunu fark etmiş olucaki sorar gözlerle ona bakınca konuşmaya başladı"bunu sana söylemek istemezdim ama söylemek zorundayım suga burdan gitti yani temeli bana seni emanet etti "dediğinde yanağımdan bir damla yaş döküldü ona inanmıyordum daha sonra ben bayılmadan önce biri bez koklatmıştı jungkooka bunu sordum oda suganın beni böyle getirdiğini söyledi bide bana bir mektup bırakmıştı

mektup aynen şöyleydi...

"her şey için özür dillerim öyle seni bırakıp gitmek istemezdim çünkü seni deliler gibi seviyorum ama benim ne kadar kötü birisi olduğumuda ikimizde iyi biliyoruz sana zarar verebilirim bunu ne sen ne de ben isteriz bu yüzden bizim ayrı olmamız lazım sen okuluna git yakışıklı bir adam bul ve onla evlen beni  unut bende seni unutucam seni jungkook bırakıyorum umarım iyi bir geleceğin olur meleğim...."

Bu kelimeler kulağa garip geliyor onun bu kadar duygusuz olabileceğini hiç düşünmemişti onun için yaptıklarımdan sonra gerçekten ben ben inananmıyorum o sırada odaya jungkook girdi ve yanıma gelip "iyi misin ? " dedi "

jungkook beni yatağa otturdu gerçekten şuan duygularım karma karışık jungkooka baktığımda endişeli gibi duruyordu bana gelip sarıldı ben başta şaşırsamda bişey demedin ....

   ................................................................. 2 GÜN SONRA .....................................................                                        

Ben benlikten çıkmıştım onun beni bırakıp gideli 2 koca gün olmuştu ama ben hala onsuzluğu yada onun beni bırakıp gitmesini kabul edemiyorum bunu bana nasıl yaptı bu kadar mı korkaktı bu iki günde jungkook beni teseli ediyordu bu sabah kaltığımda içimden bir rahatlık vardı bilmiyorudum o zaman bu işlerin buraya kadar geleceğini derken kapı çaldı bniraz bekledim belki jungkook kapıyı açar diye ama  zile yine basıldı bende  belki jungkook uyanmamıştır diye düşünüp kapıyı gittim ama üstüm çok müsait değildi çünkü dün çok ağladığım için başım ağrıyordu ve bende banyoya girdim daha sonra jungkookun tişörtlerinden birini giydim zaten bana elbise gibi olmuştu sonra kapı bir kez daha çalınınca jungkook uyanıp aşağıindi ve hemen bana "saklan " dedi ben daha ne oluyor demeden beni bir odaya kapattı  biraz sonra yanıma gelip bana burdan gitmemiz gerektiğini söyledi ben noldu diyince bana dönüp "suga adamlarını buraya göderiyor ve emin ol seni bulursa o gördüklerinin iki katını yapar "dedi sonra bana ve kendisine sırt çantası hazıtlayıp beni kucağına aldı ve "sıkı tutun "dedi bende mecburen onun boynuna elerimi dolayıp başımı omzuna koydum ve junkook koşmaya başladı gerçekten vampirler çok hızlı koşuyor aslında ende öyle koşabilirim ama şuan bunun tadını çıkarmam lazım biraz daha düşününcede bazen sugaya teşşekür etmek istiyorum  iyiki onunla daha ileri gitmeden onun nasıl biri olduğunu gördüm herşeydenönce beni vampir yapması ona bir yandan borçluyum  ve onu hla seviyorum ama kendisi beni bırakıp gitti ve şimdi beni bulup o adama  yaptıklarını neden bana yapmak istiyor hani beni seviyordu bunları şu iki gündür düşünüyorum ama  anlamıyorum birini çok severken onu nasıl incite bilirsiniz  ben bunları düşünürken jungkook benim adımı sesledim "geldik ama sen benim kucağımı çok sevdin herhalde"dedi bir anada kıpkırmızı olduğumu  ve yanaklarımın yandığını hisediyordum belkide jungkook sandığım kadar kötü biri değildi belkide artık onu unutmam gerek ......

VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN

VAMPİRLER OKULU BASTI ! *DÜZENLENİYOR*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin