BANA NAPTIN(6)

2.1K 135 10
                                    

HATIRLATMA:

  bunu söyledikten sonra herkes "NE"diye bağırdı suga ise sinir soluyodu bir anda min cha nın bileğinden tutuğu gibi dışarı sürükledi.... 

MİN CHANIN AĞZINDAN:

suga bir anda koluma yapışıp beni çekmeye başaldı o arada ders zili çalmıştı o yüzden kolidorlar bomboştu sugayı ne kadar ittirmeye çalışsamda olmuyordu en son okulun araka bahçesinin ısısz  bir yerine gelmiştik "hey napıyosu beni herekesin içinden çekip götüremesin hem ben senin neyinim ha daha birbirimizi tanımıyoruz""aslında tanışıyoruz ve şuan eğleniyoruz oyunçak"bunu duyar duymaz min chanın gözleri büyüdü"sss-sen osun neden ben ha benden ne istedin kanımı neden içtin neden beni oyuncak yaptın"sugayı anlamıyorum neden bendim okulda onca kız varken üstelik ona bişey yapmamıştım hata konuşmaya fırsatığımız olmamıştı şimdi niye bana böyle yapıyor anlamıyorum.

SUGANIN AĞZINDAN:

jungkook onu söylediğinde çek sinir oldum ve analmadığım bir şekilde min cha nın bileğinden tutup sürüklemeye başladım ve okulun arka bahçesine geldik bana "hey napıyosu beni herekesin içinden çekip  götüremesin hem ben senin neyinim ha daha birbirimizi tanımıyoruz"

bend ebunu cevaben"aslında tanışıyoruz  ve şuan eğleniyoruz oyunçak " dedim ve o an herşeyi analdı

bana biraz saydık tan sonra ona doğru ilerlemeye başladım aslında aklından neler geçtiğini okuyabiliyodum ve aklından "niye bana doğru geliyor daha hala üstüme geliyor napıcak ya beni tekrardan ısırrsa" dediğinde hafifçe sırıttım ve "evet bir bakıma ısırmaya geldim napalım sen benim oyuncagımsın o yüzden ben ne dersem o olur istesem seni çoktan vampir yapabilirdim"

MİN CHANIN AĞZINDA:
bana bide vampir yapabilirim diyo neyin kafası ha sanki görende aklımı okuyo zanneder"ama ben senin aklını okuyorum o yüzden düşündüklerine dikkat etseni iyiliğin için söylüyorum"daha sonra suga  boynuma eğildi ve burnunu boynuma sürtmeye bu biraz tuhaf ama genel olarak güzel bi histi tabi bunu suga duymuştu "bundan hoşlandıysan herzaman yapabilirim kokun çok güzel" dedi bende " eğer istiyorsan ısır ama sakın beni vampir yapma tamamı"dedim bana emin misin bakışı attı çünkü çok şaşırmıştı bende kafamı salladım ve gözleri bir anda kırmızı oldu ve boynumda nefesini hissedebiliyordum ve bir anda dişlerini geçirdi kanımı çekmeye başladı en sonunda "SUGA DUURR -LÜTFEN AHH ACIYOR"dedim ve sonrası yine karanlık (kızın karanlıktan çektiği çile çile değil)

VAMPİRLER OKULU BASTI ! *DÜZENLENİYOR*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin