HATIRLATMA:
bir anda kapıdan jimin ve namjoon geldi jimin benim korkmuş olduğumu gördü ve bana"noldu iyimisin min cha "diye sordu ben ağlamaya başladım ve bir anda ona sarıldım ilk başta şaşırsada sonra beni sakinleştirirdi o arada bir mesaj geldi ve yine ondandı......
KİMDEN:BİLİNMEYEN
AAAHHH! Olmadı ama sakın bir daha birine sarılma ve beni dikkatli dinle eğer birine gereğinden fazla yaklaşırsan o kişi ölür
jimin görmeden mesajı sildim jimin bana döndü"neyin var ha noldu bir anda neden bu kadar korktun"bişey demedim eğerdersem onun hayatı benim yüzünde mohvolabiilir"boşver jimin biri bana şaka yaptı bende gereğinden fazla korktum."
okul bitti ve herkes çıkıyordu ama bemim canım eve gittmek istemedi bende kütüpahaneye gittim.bir an yerde birini gördüm arkamı kontrol edip önüme döndüğümde o yerde yattan kişi yok oldu ama biraz kan yerde vardı bir an halüsinasyon gördüm zannetim bunu pek umursamadan kitapp arıyordum çünkü kitap okumayı çok seviyordum bir rafta aradığım kitabı buldum ama boyum yetişmiyordu ve bir anda kitap düştü ve bir çığlık sesi daha duydum artık korkmaya başladım ve bir anda mesaj geldi.
KİMDEN:BİLİNMEYEN
Daha yeni başladık hemen korkma...
kütüphanede adım sesleri yankılanıyordu ve bir anda elektirikler kesildi .karşımda uzun boylu ve maskeli biri vardı çok olmasada biraz gözlerini görebiliyodum ve bana yaklaşmaya başladı yavaş yavaş geri adım atıyordum ben adım atıkça oda attı ve sırtım duvarla buluştu ve göz göze geldiğimizde bana"kanını tadını özledim oyuncağım" dedi burnunu boynuma sürtmeye başladı "kokun çok güzel "dedi.ve bir anda gözleri kırmızılaştı ve sivri dişleri çıktı sivri dişlerini boynuma sapladı kanımın vucudumdan çekildiğini hisedebiliyodum ve bir anda etraf karanlıklaştı en son birinin beni taşığıdığını hissetim o kadar sonrası....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRLER OKULU BASTI ! *DÜZENLENİYOR*
Vampirokulla yedi tane yeni öğrenci geldi biraz garipler çünkü okuldaki hiç kimseyle konuşmuyorlar hocaların dışında ve ayrıca onlar geldiklerinden sonra 14 öğrenci koyboldu...