10

825 46 3
                                    

Polibek jsme nepřerušovali a bylo nám jedno že se na nás koukají lidi procházející okolo.

Možná jsem byla i ráda, že mě vidí znova jako Yasmin. A nejvíc mě překvapilo, že mě doopravdy miluje.

Zazvonil mi mobil a tak jsem se nuceně odtáhla. Byla to Bella.

Bella: Kde seš?!

Já: Klid jsem v pohodě

Bella: Dobře

Típla jsem to a znovu se Macovi podívala do očí. ,,Strašně jsi mi chyběla" chytl mě za pas a přitáhl si mě do objetí. ,,To ty mně" přitiskla jsem se na něho ještě víc.

Miluju to, jak mě hřeje. Přírodní topení asi.

Marcus

Objímali jsme se a já se cítil jako v nebi. Tak strašně jí miluju. Jsem rád že žije, ani nevíte jak moc. ,,Chci tě" odtáhl jsem se. ,,Já tebe" políbila mě.

Automaticky jsme se vydali ke mně domů. Zamkl jsem za sebou dveře a vyzvedl si mojí princeznu do náruče. Nepřerušovali jsme polibek a dál se vášnivě líbali. Opatrně jsem jí položil na postel a lehl si nad ní.

Yasmin

Věděla jsem co chce a abych byla upřímná, já to chtěla taky. Položil mě na postel a lehl si nade mě. Rukou mi zajel pod tričko a snažil se rozepnout moji podprsenku. Nad tím jak mu to nešlo jsem se musela pousmát.

Trochu jsem mu pomohla a rozepla si jí sama. Odhodil ze mě tričko a potom jsme se dál líbali. Abych nebyla pozadu, zajela jsem mu pod tričko taky a prstem mu jezdila po jeho vypracovaném břiše.

(Potom se stalo asi víte co :D)

Usnuli jsme vedle sebe a spokojeně oddychovali. Někdy v jednu ráno jsem se probudila vedle spícího Marcuse. Bylo mi trochu nevolno tak jsem si zašla pro vodu. Napila jsem se a šla si zase lehnout. Bolení břicha neustávalo a já se furt převalovala z jedné strany na druhou.

Marcuse to asi probudilo tak se na mě otočil. ,,Děje se něco lásko?" řekl ustaraně. ,,Jen mi je trochu špatně, jinak nic" pokusila jsem se o úsměv ale bolest břicha mi to nedovolila.

Marcus ke mně natáhl ruku a pohladil mě po tváři. Najednou se ve mně něco pohlo a já ihned vystartovala do koupelny. Sedla jsem si nad záchodovou mísou a obsah svého žaludku jsem do ní následně vyzvracela. Marcus zamnou doběhl a podržel mi vlasy.

,,To bude v pohodě, udělám ti čaj dobře?" zeptal se. Já jen kývla a dál vyprázdňovala svůj žaludek. Potom jsem spláchla a odešla do pokoje. Lehla jsem si a po minutě usnula.

Cítila jsem jak se prohla postel. Rozlepila jsem své oči a uviděla usmívajícího Marcuse jak mi do hrníčku leje čaj. Usmála jsem se na něho taky a napila se. Už mi bylo líp, ale ne moc.

Kdo ví co asi Yasmin je?😏❤️
Myslím že je to jasnéé💖
Chtěli by jste ještě nějakou zápletku nebo už jen pár kapitol a epilog?💜
-Karolin G.🌹

All i ever need✔️ [FF Marcus Gunnarsen] Kde žijí příběhy. Začni objevovat