{1}

2.3K 182 3
                                    

Pov. Jimin :

,,CRRN CRRN"     zazvonil mi mobil keď som si práve kupoval nové rifle. Vybral som si ho z vrecka, pozrel sa na mobil a zodvihol hovor zo slovami:

,,Áno oci?"

,,Poď domov prosím musíme sa porozprávať." Okamžite mi odpovedal ale jeho hlas bol celkom ustaraný, predsa je skôr ako mama.

°°°°


,,Som domá." Zakričal som keď som vošiel dnu.

,,Poď do kuchyne." Ozvalo sa ako inak, z kuchyne. Vošiel som do miestnosti a sadol si za stôl, už ma tam čakali a sedeli.

,,Čo sa deje?" Spýtal som sa zvedavo.

,,Rozhodol som sa že pôjdeš do práce, musíš si nájsť dáku prácu ako dospelí, nemôžeš sa na nás stále spoliehať." Hneď spustil druhý ocko.

,,Namjoon no ták nemôžeme sa o tom ešte porozprávať?" Povedal môj ocko ktorý je v roli mamy.

,,Láska, už som sa rozhodol, nemôže stále len míňať peniaze z tvojej kreditky, bez akej koľvek zásluhy."

,,Ja viem ale, nie je ešte pripravený ísť do práce." Vravel to tak skleslo.

,,Jin! Povedal som že už som sa rozhodol." Povedal rázne otec (Namjoon)

,,Dobre, nevadí mi to, ale chcem normálnu prácu."  Povedal som to celkom pokojným hlasom, ale naozaj som bol úplne zmätený a v duchu som dúfal že moja práca bude dakde v kancelárií v ocovej firme.

No mýlil som sa....

 
                                 °°°♡°°°
     

,,Kde to do boha sme?"  Spýtal som sa prekvapene a zhrozene keď som vystúpil z auta. Boli sme dakde v strede lesa v rezervácii. No možno preháňam, ale sme určite niekde mimo mesta. Asi nechcú aby ludia vedeli že to tu je.

,,Toto je tvoja nová a aj prvá práca." Poved to trochu nadšene. (Namjoon)

,,Odkial vôbec vieš že to tu je?" Spýtal som sa dosť udivene.

,,Šéf tohoto miesta je môj dobrý kamarát." Odpovedal jednoducho a začal kráčať smerom ku obrovskéj bráne. Ja a Jin sme ho začali nasledovať a neskôr sme vošli dnu.

,,Pááni, tak toto je obrovské, kde na to zobral peniaze?" Udivene som sa opýtal skôr pre seba ale asi to obaja počuli.

,,Je syn najbohatšieho muža v Kórei." Tento raz mi odpovedal Jin.

Vošli sme do jednej budovy ktorá bola hneď na lavo od vchodu. Zaklopali sme na jedny dvere a vošli dnu, 'boha všetko je tu také velké' pomyslel som si v hlave, hneď ako sme vošli tak nás, <môjho oca Namjoona> privítal jeden celkom pekný muž, vyzeral dosť mlado.

,,Ahojte už na vás čakám." Privítal nás s obrovským úsmevom.

,,Čakáte? To akože už ste boli dohodnutý?"

,,No v podstate." Odpovedal jednoducho Namjoon.

,,Tak ja ti ho tu nechám ukáž mu všetko potrebné a hlavne..." pozrel sa na mňa ,,nerob problémy Jimin!" dopovedal a odišiel aj s Jinom.

,,P-počkať čo? A ako sa mám dostať domov?" Spýtal som sa toho muža lebo moji ockovia už odišli.

,,Neboj ja ťa odveziem, ale neskoro večer lebo začínaš už dnes. Mimochodom volám sa Jeon Jungkook a som tvoj šéf." Povedal, usmial sa a rukou mi naznačil aby som šiel za ním.

,,Teraz ti to tu poukazujem a oboznámim ťa tu s tým." Nasadli sme do dákeho vozíka a vysvetloval mi všetko čo som potreboval vedieť.

,,Za 1. Začínaš o 6:45.
Za 2. Vždy keď sem prídeš oznámiš sa mi že si tu.
Za 3. Budeš nosiť uniformu ktorú budeš mať v šatni a prezliekať sa tu.
Za 4. Budeš pridelený do oddiela s pandami lebo všade máme dostatok pracovníkov ale u pánd je len jeden človek, potrebuje pomôcť aj keď tvrdí že to zvláda aj sám.
A za 5. To najdôležitejšie, už vieš že je to tu obrovské, tak sa prosím ťa nestrať a chodievaj len do svojho "výbehu". To bude asi všetko." Usmial sa na mňa.

Zastavil pred jedným z mnoha výbehov a vystúpil, ja som urobil to isté. Otvoril dvere do výbehu a vošli sme do jednej menšej budovy.

,,Kde to sme?" Spýtal som sa celkom prekvapene lebo to vyzeralo ako u veterinára.

,,Tu sa ošetrujú pandy, a tadialto budeš prechádzať do výbehu." Počas rozprávania otvoril dalšie dvere.

Tieto viedli do miestnosti kde bol jeden gauč, stôl na ktorom bolo veľa papierov a vysielačka určite aj wc a dalšie dvere. Jungkook zobral zo stola vysielačku a zapol ju.

,,Príď prosím do svojej pracovni alebo ako to voláš." Povedal a vysielačku položil naspäť.

Obaja sme sa posadili na gauč a čakali.  Keď sa po asi pol hodine otvorili dvere, vošiel dnu jeden strašne nádherný chalan, no aspoň vyzeral dosť mlado. Obaja sme sa postavili.

,,Toto je Park Jimin tvoj nový a aj prvý kolega." Predstavil ma Jungkook.

Nestihol som nič povedať lebo ma ten chalan predbehol.

,,Už som ti povedal že nikoho nepotrebujem, chcem pracovať sám!" Povedal rázne, mal nádherný hlas, taký hrubý ale zároveň tak príjemný.

,,No tak máš smolu lebo ja som tu šéf a k tomu všade je už plno zamestnancov." Odpovedal mu Jungkook.

,,Tak sa predstavte a poukazuj mu to tu poriadne, ja už musím ísť, keď skončíte tak príď ku mne do kancelárie." Usmial sa a odišiel.

,,A-ahoj, ja som Park Jimin ako už asi vieš, a ty si?" Snažil som sa prelomiť to nepríjemné ticho, stále po mne zazeral ako po odpade.

,,Ja som Min Yoongi a nemysli si že to tu budeš mať lahké, budeš robiť len to, čo ti poviem a nebudem ku tebe vôbec milí. Len pre info, neznášam ľudí a ty, nie si výnimka."  Oznámil dosť chladným hlasom a odišiel z miestnosti.

Kurva, ide z neho strach.

SORRY Jimin Is Mine! (Yoonmin/SK)Where stories live. Discover now