Po našom uzmierení som mu všetko poriadne vysvetlil. Myslím že dlhší rozhovor sme ešte nemali.
Ešte chvílu sme zostali v parku a prechádzali sa.
********
,,Chápem to správne? Stále sme spolu?
Ja, musím sa ti ospravedlniť za to v nemocnici, ja som-" nedopovedal lebo som mu hneď skočil do reči.,,Laska, je to všetko moja vina, už som ti to povedal, nemal som nechať Hoseoka sa ku mne až tak priblížiť. Už to nebudeme rozberať, dobre?" Povedal som a dal mu detskú pusu na pery.
On len prikývol na súhlas, chytil ma za ruku, preplietli sme si prsty a namierili si to ku nemu domov.
Som strašne šťastný...budem otec. Už sa neviem dočkať. Aj keď je pravda že má Minie len 19.
,,Laska?" Prehovoril som keď sme boli skoro pri dome. ,,Ano?" Odpovedal jednoducho. Chytil som ho za boky a viac ku sebe pritiahol.
,,Si si istý že chceš naše dieťa?" Povedal som trochu neisto. On sa odo mňa odtiahol.
,,Čo? Toto sa ma naozaj pýtaš? Jasné že chcem." Odpovedal mi, ja som si ho znova vzal do objatia.
,,Máš len 19, nevadí ti to?" Zase som prehovoril.
,,Yoongi zajtra mám 20 a myslím že v tomto veku je v pohode mať dieťa."
,,Naozaj? Ako to že neviem kedy máš narodky?" Bol som strašne prekvapený.
Začal som sa smiať. Jimin vôbec nechápal na čom sa tak smejem.
,,Vieš, ja mám narodeniny hneď po tebe." Dodal som ešte popri smiechu.
Jeho tvár nabrala ešte prekvapenejší výraz.,,Ako je to možne? Robíš si srandu?" Začal sa smiať spolu so mnou.
Keď sme sa konečne dosmiali, zobral ma za ruku, usmial sa na mňa a začali sme kráčať do domu. Hneď ako sme vošli tak na nás vyletel Jin.
,,Som strašne rád že ste zase spolu, ani neviete ako." Prehovoril úplne nadšený Jin.
,,Heej mami ty si nás sledoval??" Vychŕlil zo seba už dosť červený Minie. Jin sa na tom len zasmial a slabšie prikývol.
,,Naozaj si tehotný? Páni nevedel som že je to dedičné." Povedal úplne udivený Namjoon, zatial čo sa opieral o rám dverý.(Či čo to je😅) *Dozvedel sa to len dnes.* A začal po mne zazerať. Je to trocha nepríjemné.
,,Ani ja som o tom nevedel, ale nevadí, dúfam že to bude dievča." Doplnil Jin a začal Miniho hladiť po brušku.
,,Mami prestaň.
V skratke, milujem ho a som strašne rád že s ním môžem mať dieťa. Je to pre mňa taký zajtrajší darček." Povedal Jimin, odstúpil od Jina a chytil ma za ruku.,,Už som to raz povedal ale poviem to znova, som strašne rád za to že ste spolu. A teraz choďte už spať!" Páni jeho nálada sa celkom rýchlo zmenila z neskutočne nadšeného na vážneho. Vidno že je v rodine ako mama.
Poslúchli sme ho a šli hore do Jiminovej izby. Prezliekli sme (požičal mi jeho pyžamo) a lahli si do postele, viac som si ho ku sebe pritiahol a objal ho, jednou rokou som mu hladil bruško a pomaly zaspával.
***ráno***
Jimin pov.
Zo spánku ma vytrhlo prudké svetlo a hlasný spev.
,,Veľa šťastia zdravia, veľa šťastia zdravia
veľa šťastia milí Jiminko, veľa šťastia zdravia."Hneď som sa posadil a udivene pozeral na tú obrovskú tortu.
,,Páni to je pre mňa?" To bolo jediné čo zo mňa vypadlo. Oni sa mi začali smiať.
,,A pre koho by to bolo?" Povedal pobavene ocino(Namjoon).
Vstal som z postele a zobral si tú tortu do rúk. Asi som v živote nebol šťastnejší z dákej torty.,,Vidím že sa ti tá torta dosť páči." Prehovoril môj Yoongi a začal sa sladko smiať. Skoro som tú tortu pustil, ach on je tak neskutočne dokonalí. ,,Dúfam že sa ti môj darček tiež bude páčiť, tak ako tá torta." Povedal a zrazu v ruke držal obrovskú krabicu. Tortu som podal ockovi a okamžite tu krabicu otvoril.
,,Pre boha Yoongie ja ťa milujem. To je aaaaa, užasneee." Začal som ho tam stískať a bozkávať po celej tváry.
,,Klud veď je to len macko." Zase ten jeho úžasný smiech.
,,Len macko? Je to boha medveď." Odpovedal som mu a zobral si toho medvedíka do objatia.
,,Odfoť ma s ním." Znovu som prehovoril a sadol si.,,Hotovo." Povedal jednoducho.
,,Ďakujem, ale kedy si ho stihol kúpiť?" Udivene som sa spýtal.
,,Zlatko, vieš kolko je hodín?" Povedal a ukázal na môj budík ktorý ukazoval 13:09.
,,Oou..aha..ups..nevadí" Toto bola moja celá
reakcia.*******
Celý deň sme ešte všetci štyria behali kade tade a užívali si moje narodeniny.
----------------------------------
Ahooj👐
Sorry za chyby. 😅
+Vôbec som nevedela ako mám ukončiť túto časť takže je to take chabe...😂
YOU ARE READING
SORRY Jimin Is Mine! (Yoonmin/SK)
FanfictionJedného dňa sa Jiminov otec rozhodne nájsť mu prácu. Už mu liezlo na nervy nič nerobenie svojho syna. Len nakupoval a míňal im peniaze. Vďaka tomu rozhodnutiu sa Jimin zoznámi s jedným z pracovníkov ku ktorému ho pridelia. Ten chalan ho zo začiatku...