{17}

1.5K 112 7
                                    

,,Yoongi vtávaj, Yoongi, Yoongie!"

Stále po mne Minie skákal a kričal, nemôžem sa ani poriadne vyspať, aiiishh.

,,Veď nooo, nechaj ma spať." Vravel som ešte ospalo a oháňal sa rukou.

,,Nie, dnes máš narodeniny a chcem aby si si to poriadne užil. A mimochodom za mesiac máme výročie, už sme spolu rok." Poslednú vetu poriadne zvíraznil a ja som okamžite otvoril oči, chytil ho za boky a prevrhol pod seba.

,,Vážne? To sme spolu už rok?? Páni." Povedal som a začal mu bozkávať krk.

On ma od seba okamžite odstrčil a niekam utekal. Zostal som sedieť na posteli a vôbec som nechápal, až kým som nepočul zvuk zvracania ktorý išiel z kúpelni. Postavil som sa a namieril si to za ním. Keď som tam došiel tak pri ňom už stál Jin a hladil ho po chrbáte.

,,Neboj zlatíčko, si tehotný len pár týždňov takže je to normálne." Povedal a ďalej ho hladil. Neskôr sa Jimin postavil zo záchoda, spláchol a šiel si umyť ústa.
Chudáčik môj.

,,Si si istý že chceš dnes niekam ísť?" Spýtal som sa dosť neisto.

,,Ano, máš narodeniny a ja ich chcem s tebou poriadne osláviť." Povedal a usmial sa na mňa.

,,Choďte sa dať do poriadku a potom príďte do obývačky, hlavne ty Yoongi." Povedal Jin a odišiel. Trochu som sa začudoval prečo práve ja ale nechal som to tak.

Urobili sme ako povedal, prezliekli sme sa a šli do obývačky. Keď sme tam došli tak som sa skoro rozreval, bolo to úžasné. Všetci traja mi začali spievať typickú osláveneckú pesníčku, dostal som do konca aj tortu. V živote som nedostal tortu.

,,Yoongi, oficiálne ti oznamujeme že si nový člen našej rodiny!" Povedali všetci jednohlasne a ja som to už nevidržal a začal som plakať. Oni za mnou hneď prišli a začali ma objímať.

,,Ja...neviem čo mám povedať...ďakujem, toto si nezasalúžim." Rozprával som ešte z pomedzi plaču.

,,Ale zaslúžiš, nerozpravaj kokotiny....auu."
Povedal Nomjoon a okamžite dostal pohlavok od Jina, asi za tú nadávku. Musel som sa nad tým zasmiať.

,,A ešte niečo, rozhodli sme sa že u nás začneš bývať, si tu aj tak častejšie ako u seba doma. Takže ešte dnes sa nasťahuj!" Povelil Jin a ja som len neveriacky otvoril ústa. Bol som im za to neskutočne vďačný. Vôbec som nechápal túto situáciu.

....time skip:

Posledná krabica...achh som neskutočne unavený. Neverím, skoro celé narodeniny som strávil sťahovaním sa.

,,Yoongi nechaj to tak. Ja ťa vybalím ty si iba zober plavky, uterák a zmizni za Jiminom do izby!" Prikázal mi Jin a ja som vôbec nepoberal prečo si mam brať plavky a uterák.

Urobil som teda tak ako mi prikázal zobral si tie veci a vošiel do Jiminovej izby.

,,Načo som si mal zobrať-" Nedopovedal som lebo ma umlčal Jiminov bozk. Keď sa odo mňa odtiahol, oznámil mi že ideme do lázní ktoré ešte včera stihol zarezervovať.

Dnes ma neskutočne z nich vypína.

....time skip:

,,Teraz zaboč do prava."
...
,,Nieee, teraz choj do ľava!"
...
,,Rovno."
...
,,Počkaj stoj. Asi sme sa stratili."
...

Wow jeho navigačné schopnosti sú neskutočné. Nedá sa na neho spolahnúť, a vraj tam už niekedy bol, to určite.

,,Nechaj to tak a radšej mi zapni navigáciu lebo takto tam nezajdeme ani do zajtra." Povedal som a prevrátil očami. On si len odfrkol a zapol GPS-ku.

Na koniec sme zistili že sme úplne niekde inde než sme mali byť.(ako inak)
Vďaka GPS-ke sme do tých 30-ich minút dorazili na miesto.
Keď sme vystúpili nestačil som sa diviť. Však to musí byť kurva drahé len pre jedného a nie pre dvoch a k tomu rezervované len pre nás.

Vošli sme dnu a už na nás čakali dve mladé dievčatá, ktoré nás privítali a zaviedli do štatne kde sme sa prezliekli.

,,Čo že?" To bolo jediné čo zo mňa vyšlo keď som zbadal aké luxusné to je.

,,Čo že?" To bolo jediné čo zo mňa vyšlo keď som zbadal aké luxusné to je

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A toto všetko je len pre nás dvoch. Hmm len pre nás dvoch...hehee.

-----------------------------------

Ahojte👐
Nová časť je tu (krátka a nudná...😅)
Ďalšia časť by mala byť dlhšia.❤

Sorry za chyby😅🙈

Sorry za chyby😅🙈

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SORRY Jimin Is Mine! (Yoonmin/SK)Where stories live. Discover now