{12}

1.6K 120 18
                                    

,,Tae ahoj, nechceš ísť von? Niekam sa prejsť? Alebo si sadnúť na kávu? No ty na kávu ja na horúcu čokoládu." Povedal som hneď ako mi zodvihol.

,,Jasné že hej, už som s tebou dlho niekde nebol, a nie si náhodou chorý?"

,,No... Bolí ma len hrdlo takže je to v pohode. A zavolám aj chalanov, Hoshiho a Marka, čo ty na to?"

On mi na to pozitívne odpovedal.
Hneď sme sa dohodli na mieste stretnutia, ja som ešte zavolal Hoshimu a Tae Markovi. Obaja súhlasili za čo som bol naozaj rád, už dlho sme sa všetci nevideli.

Yoongi pov.

,,Sadni si na gauč, ja niečo donesiem a poriadne sa porozprávame." Povedal úplne nadšený Hobi.

Urobil som ako povedal, sadol si na gauč v obývačke a čakal kým niečo donesie.
Po chvíle čakania konečne prišiel a niesol zo sebou misku chipsov a flašu pepsi.

,,Naozaj?" Spýtal som sa dosť pobavene.

On sa len na tom zasmial, misku s pitím položil na stolík, sadol si ku mne a začal mi rozprávať o svojom pobyte v Japonsku. Jeho príbehy ma vždy pobavia, vie dobre rozprávať a keď už som pri tom tak ani jeho rap nie je na zahodenie, vraj nie je na zahodenie...jeho rap je božský. Hneď ma niečo napadlo.

,,Hobi počkaj chvílu. Síce ma tvôj príbeh naozaj baví počúvať ale napadlo ma niečo lepšie." Šibalsky som sa uškrnul, musel som vyzerať ako zoschnutý chren. On mi na to nič nepovedal ale jeho výraz hovoril za všetko.

"Okamžite mi to vyklop, čo ťi zase za chujovinu napadlo." Alebo niečo v tom zmysle.

,,Čo tak si dať rap battle. Ty pustíš dáky dobrý beat a ja na to budem rapovať a potom naopak." Povedal som strašne nadšene.

,,To je dobré. Tak fajn a ten kto vyhrá tak platí." Dodal úplne nadšene.

,,Platí čo?" Musel som sa ho spýtať lebo som bol úplne mimo.

,,No predsa pitie, večer ideme do baru. Trocha sa opijeme." Povedal a hneď sme sa na tom začali smiať.

*******

,,Dobre vyhral si." Povedal Hobi porazene.

,,Hehee priprav sa že ti vyprázdnim peňaženku, neplánujem z toho baru odísť triezvy." Povedal som s dosť dobrou náladou. Vždy keď sme si dávali rap battle tak vyhral, ale dnes som do toho dal všetko a konečne som vyhral ja.

,,Tak fajn, nasadaj do môjho autíčka a smer bar." Povedal a vystrel ruku smer vchodové dvere. Pobavene som sa nad tým usmial a nasadol do môjho auta.
Prečo si stále privlastňuje moje veci?

Jimin pov.

,,Kam pôjdeme, alebo čo ideme robiť? Lebo sa začínam nudiť." Povedal Hoshi rozvalený na posteli ale nie jeho alebo niekoho z nás.

Ležal na posteli v jednom obchode, tak ako každý z nás. Začínam sa čudovať že nás odtialto nevyhodili, robili sme strašné hlúposti.
,,Poďme sa opiť!" Povedal Tae a my sme sa na neho pozreli tým výrazom
"Tak to je dobrý nápad."
,,Ok, ideme!" Povedal som a okamžite vstal z postele. Ostatní urobili to isté a namierili si to do najbližšieho baru.

********

,,Sadnime si sem." Ukázal som na miesto pre štyroch. Oni len prikývli a šli sme si sadnúť.
Keď prišla obsluha tak si každý objednal svoje. ,,Ja si poprosím...pivo." Povedal som ale na to ma hneď zastavil Mark. ,,Si robíš srandu? Chceme sa opiť po 5-tich pohároch a nie po 10-tich pív a nechať tu mailand. Chce vodku tak ako každý." Povedal a ja som nemohol protestovať, je to predsa môj hyung.

Yoongi pov.

Sedíme za pultom a pijeme, absolutne nevnímam okolie iba svôj alkoholický nápoj a ako tak Hobiho. Zrazu som zacítil intenzívne hladenie po stehne. Pozrel som sa kto za kokota ma hladí a bol to Hobi. Dosť ma to prekvapilo ale usúdil som že je opitý aj keď on toho vydrží vela, viac ako ja. ,,Hobi prestaň." Povedal som a dal mu jeho ruku preč z môjho stehna. On mi ju položil naspäť a na stehno pritlačil. Z úst mi vyšlo slabé zavzdychanie. ,,Hobi kurva! Achhh." Zo stehna prešiel na môjho kamaráta. ,,Ja viem že sa ti to páči." Povedal a začal ma bozkávať. ,,H-Hobi nie." Snažil som sa prerušiť bozk ale jeho druhou rukou ma chytil za hlavu takže ten bozk ešte viac prehĺbil.

,,ČO TO MÁ KURVA ZNAMENAŤ?!" Započul som dosť známy hlas. Konečne sa mi podarilo prerušiť náš bozk. Keď som sa obzrel za majitelom hlasu zazrel som Jimina ako stojí pred nami a pozerá sa na nás dosť nechápavo a ublížene.

Jimin pov.

,,Idem už zaplatiť, lebo vy ste sa zložili už po troch pohároch a nie po 5-tich. Máte silné slová ale skutek, utek." Musel som sa nad tým zasmiať. Bože ja som tak vtipný...

Postavil som sa, zobral si peňaženku a šiel ku pultu zaplatiť. Keď som tam prišiel a vybral si peniaze tak som zazrel dosť nepríjemné prekvapenie.
Videl som ako sa môj Yoongi olizuje s dákym pre mňa neznámym chlapom. Myslel som že sa na mieste rozrevem, vrela vo mne zlosť ale bol som zároveň aj sklamaný, zmätený a smutný. Nevydržal som to a musel na neho zrevať.

,,ČO TO MÁ KURVA ZNAMENAŤ?!" Okamžite sa na mňa pozrel, chcel niečo povedať ale nestihol, hodil som peniaze na pult a okamžite vybehol z baru von.

---------------------------------
Ahojte😊 Trocha napínavá časť.

Zajtra je valentín a chcela by som sa spýtať či by ste chceli valentínsky špeciál ktorý nebude nadviazovať na dej.🙈❤

🙈❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SORRY Jimin Is Mine! (Yoonmin/SK)Where stories live. Discover now