Capitolul 1

525 42 16
                                    

                  Fug, fug ca sa imi salvez viata , sau mai bine zis virginitatea. Barbatul care ma urmareste a stat in fiecare zi timp de o luna in fata unei cafenele,vizavi de liceul in care invat. Nu l-am bagat in seama , desi ma privea dubios de fiecare data. Arata trecut de 30 de ani, asa ca am ales sa ignor, crezand ca e imposibil sa doreasca raul unei fete de liceu ca mine. Dar asta m-a adus aici, pe o strada departe de casa, alergand. E ora 19:30. Am terminat orele acum mult timp, dar am ramas pentru niste activitati de club. Nimeni nu e aici, nimeni nu ma vede? Intru intr-un supermarket. E unica mea salvare. Hartuitorul nu intra, dar teama ca e undeva, acolo afara ma face sa plang.Il sun pe fratele meu.Im Jae Bum! Ce tot face omul asta,acum ca am nevoie de el? Nu ar trebui sa aiba grija de surioara sa mai mica? Stiu ca munceste foarte mult pentru comeback, insa am nevoie disperata de el.
      Lacrimile isi fac aparitia pe chipul meu. Au trecut 30 de minute si inca il pot vedea asteptand afara. Dintr-o data simt cum o mana ma apuca de umar. Tresar speriata si ma uit la barbatul din spatele meu.
-Jungkook sunbae!spun usurata.
-Ah Ro! Ce faci aici? De ce plangi?
     Jeon Jungkook este maknae in trupa Bangtan Boys. Ei au debutat in 2013 la BigHit Entertaiment. Desi e o companie diferita de cea a fratelui meu, JYP , grupurile s-au intalnit de multe ori la evenimente. Asa ca cei din Bts si Got7 au ramas buni prieteni. Astfel am ajuns sa-l cunosc.
-J-Jungkook sunbae..un t-tip m-ma urma-urmareste. C-ce sa fac?intreb sughitand.
-De cat timp esti aici?! intreaba socat.
-C-cam 30 de minute..
-Clar te urmareste.Asteapta putin aici.
      Jungkook a cumparat niste chestii si apoi m-a luat de mana.
-Sa nu-ti fie teama. Te voi proteja!imi spune zambindu-mi cald.
     Am iesit afara, ajungand in fata agresorului meu. Jungkook se uita urat la acesta.
-Ai vreo problema cu iubita mea?
   "Iubita"? Cuvantul asta mi-e strain.
-Iubita ta? Fetita asta e pur si simplu adorabila. Am privit-o timp de o luna si e prima oara cand te vad impreuna cu ea! spune exasperat de faptul ca nu ma poate atinge.
      Jungkook ma strange in brate si apoi spune:
-Asta nu e treaba ta. Dispari. Daca te mai vad in preajma ei o sa te reclam politiei. Stii? Pedofilia nu prea e legala.


 Stii? Pedofilia nu prea e legala

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Intre Iubire si Destin || BTS FanFictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum