Capitolul 15: Break up

210 29 2
                                    

Din perspectiva lui Ah Ro:

Ma trezesc cu greu si incerc sa analizez cu privirea intetosata locul in care ma flat.  Ce s-a intamplat? Ultima data.. ultima amintire pe care o am, si pe care as vrea sa o sterg, este imaginea lui Jungkook si Ji-Yong sarutandu-se.. A fost un cosmar, nu? Am visat, nu? Nu de fapt..ultima oara il imbratisam pe Jimin. 

Acum unde sunt? Aishh, ma doare capul. M-am ridicat din pat si ma uit in jur. Ies din camera si dintr-o data casa imi pare cunoscuta. Cum am ajuns in apartamentul lor? De ce nu-mi aduc aminte ce am facut? Inaintez de-a lungul holului si ajung in sufragerie. Acolo se aflau toti membrii, dar in mod deosebit puteam simti tensiunea dintre Jimin si Jungkook. Se uitau unul la altul cu o oarecare ura, iar Tae ingrijorat parca se pregatea sa-i desparta in cazul in care se porneste o bataie. Suga urmarea situatia pe canapea, nefiind una prea placuta. Imi pare rau ca a fost implicat fara voia lui. Nimeni nu avea o stare buna. Nici macar Hobi nu zambea.

-Ce se intampla aici?intreb slab anuntandu-mi astfel aparitia.
-Ah Ro!exclama Jungkook venind spre mine, insa Jimin se pozitioneaza in fata lui. Hyung, ea inca este iubita mea; ii transmite privindu-l urat. Ah Ro, te rog, hai sa vorbim; imi spune vinovat.
-De cate ori m-am rugat eu de tine sa vorbim si te-ai prefacut ca nu ma cunosti.. ;comentez evitand contactul vizual.
-Te rog, Ah Ro! Am gresit , am fost un prost, dar ce era sa fac?

-"Ce era sa faci" ?! De ce ai facut asta?! Ti-ai batut joc de mine si de sufletul meu! M-ai facut sa ma indragostesc de tine si apoi m-ai distrus! M-ai adus in pragul disperarii! Unde erai cand ma rugat de prietenii tai sa-mi spuna unde dracului esti?! Cand plangeam noptile .. din cauza ta.. dar nu ti-a pasat! Te-ai dus si ai f****-o pe aia!tip eu plangand. Mie de ce mi-ar mai pasa acum?!
-Si ce ai fi vrut?! Sa ma culc cu tine?! Nu ai fi acceptat sa faci sex cu mine! Mai ales ca esti virgina! Spune, Ah Ro! Te-ai fi culcat cu mine daca ti-as fi cerut asta?! Eu m-am gandit la tine! Nu am vrut sa-ti distrug corpul firav de acum. Te iubesc si nu am vrut sa te ranesc!

-Obsedat sexual ce esti..!accentuez eu cu dispret in ochi. Da, nu as fi acceptat asta, pentru ca fie ca acum ,fie ca peste cateva luni tot m-ai fi inselat! Te-ai gandit la mine?! Ce scuza mizerabila. Ma dezgusti, ai inteles?! Sa stai departe de mine, asa cum ai facut-o si pana acum!strig, iar el incearca sa vina dupa mine. 

-Jungkook! Opreste-te!maraie Jimin nervos. Ai auzit ce a spus. Indeparteaza-te; spuse impunator.
-Hyung de ce te bagi?! Daca tu nu i-ai fi spus unde sunt, nu afla!
-E VINA MEA TU TI-AI BAGAT-O IN ALTA?!Ti-ai batut joc de ea, tupeistule! rosteste plin de nervi, urmand ca pumnul lui Jimin sa-i loveasca obrazul lui Jungkook.
-JIMIN!striga Taehyung.
-JIMIN OPRESTE-TE!strig si eu.

Nu voiam ca ei sa se bata ,chiar daca pentru mine. Il prind pe Jimin de brat, in intentia de al indeparta de Kook, insa simt cum oboseala ma cuprinde. Vocea parca imi piere, iar ochii mi se imi devin grei, de parca n-am dormit 5 zile. Aparent nu prea mi-am revenit. Il rog sa se opreasca, iar el se calmeaza putin. Mergem impreuna inapoi in camera sa, insa nu inainte sa il ameninte pe Jungkook ca daca se mai aproprie de mine, il omoara. Jimin suparat ma sperie. Oftez regretand din tot sufletul scandalul asta. E vina mea. Intrand in camera, ma urc in pat si imi strang genunchii la piept. Incep sa plang, fara sa bag de seama ca Jimin e inca acolo, care ma mangaie pe spate drept consolare.

-Ah Ro...imi pare rau... trebuia.. trebuia sa fac ceva dinainte ca asta sa se intample. Am o parte din vina.. mai ales ca te-am lasat sa plangi singura. 
-Jimin...multumesc pentru ca ai avut grija de mine astazi. Desi sunt cea mai penibila persoana..
-Penibil e cel care te-a inselat,nu tu!
-Dar..Jimin.. l-am iubit. De ce.. de ce am fost atat de proasta ca sa-l cred.. ?

 Privirea lui trista exprima vinovatie si regret, de parca l-ar durea sa-mi vada ochii inecati in lacrimi. Jimin isi muta mana de pe spatele meu, cuprinzandu-ma intr-o imbratisare stransa. Ii raspund la imbratisare, strangandu-i bluza in pumnii mei micuti. Ma ascund total in bratele sale, el sprijinindu-si barbia de capul meu. Dupa atatea nopti petrecute in singuratate pot simti o atingere calda, in ciuda faptului ca eu si Jungkook tocmai ne-am despartit.

Dupa ore intregi in care Jimin a trebuit sa-mi asculte suspinele, sa-mi vada lacrimile si sa ma simta tremurand, decid ca nu mai pot si ii sugerez sa dormim. Nu am mai dormisem linistita de doua saptamani. Acesta e de acord cu mine si aduce din dulap o patura cu care ma inveleste. Era pufoasa si calda, macar ea daca nu inima mea. Observ totusi ca blondul ia o alta perna si o patura si nu inteleg ce face. 
-Jimin, ce faci?
-Ma pregatesc sa dorm. De ce?
-Unde? 
-Pai daca nu ma primeste niciunul in camera sa, canapeaua e disponibila. Sau camera lui Suga, el de obicei doarme in studio-ul sau.
-Dormi aici , nu-i nevoie sa mergi in alta parte.
-Aici unde?
-In pat? Te deranjeaza sa dormi langa mine? 
-Nu! Ai inteles gresit. Pe mine nu ma deranjeaza, dar tu esti fata si m-am gandit ca o sa te simti inconfortabil..
-E in regula, sunt obisnuita sa dorm cu Jaebum sau Jackson. Nu am pretentii de genu' , in plus e camera ta. Ai tot dreptul. Hai sa dormim, nu-ti face griji in legatura cu asta.

 Jimin mi-a zambit si s-a asezat si el in pat. Stateam amandoi cu spatele la celalalt. Am adormit fara sa imi dau seama cand. Nu stiu cum s-a ajuns la asta, dar in timpul noptii cred ca m-am cuibarit la pieptul lui, fiindca dimineata m-am trezit cu capul pe bratul lui stang, el imbratisandu-ma. M-am ridicat somnoroasa din pat, intr-un tarziu. Se pare ca am dormit destul de mult, insa ma simt moarta pe dinauntru.
-Jimin?ii pronunt numele pentru a-l trezi.
-Da? Ah Ro?
-Jimin eu o sa plec acum. Ma duc acasa.. 
-Stai, te duc eu! spune si se ridica in sezut.
-Jimin ?ii pronun numele pentru a o mia oara. Voiam sa te rog ceva. Pot sa aman antrenamentele o perioada..?
-Huh? Desigur, cred ca ar fi mai bine sa iei o pauza. 



Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Intre Iubire si Destin || BTS FanFictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum