Capitolul 3

283 33 2
                                    


-Buna, Ah Ro! Cum te mai simti? Intreaba chiar Jungkook.
        In fata mea stateau Jungkook si Jimin. De fapt nu numai ei erau aici. J-Hope, Jin si   Taehyung stateau in fata unei usi. RM si Suga vorbeau cu Wook Jung , CEO-ul companiei JYP.
Chiar si Bang era acolo. Ce cautau ei aici?
-Sunt bine.. multumesc.. Voi? Cum de sunteti aici?intreb ezitand confuza.
-N-ai aflat inca? Ummh...
Jungkook ramane putin blocat, dar nu am timp de vorba. Trebuia sa-mi vad fratele.
-Imi pare rau, eu trebuie sa ma grabesc. Jae Bum are nevoie de mine.
-S-a intamplat ceva?intreaba Jimin ingrijorat.
-Nu,nu-ti face griji. Daca mai sunteti aici cand termin eu as fi mai mult decat bucuroasa sa stau de vorba cu voi. Dar pana atunci.. va rog sa ma scuzati.
     Fac o plecaciune, iar cei doi afiseaza un zambet bland, semn ca m-au inteles. Ii salut respectuos si pe ceilalti membrii, Bang si JYP Pd-nim si incerc sa fug,dar JYP Pd-nim ma opreste.
-Oh, Ah Ro! Ce faci la ora asta? Nu mai aveai doua ore la scoala?

      Ahh cateodata regret ca i-am dat orarul meu. Ceilalti se uita amuzati la mine si parca il aud pe Jin spunand "Ahh copiii astia"
-Dah, dar trebuie sa ma vad cu fratele meu.
-Bine, dar cand termini sa vi in sala asta. Got7 repeta in sala 7.
-Multumesc mult! Atunci, pe mai tarziu.

       Intru in sala 7. Mark si Jr incercau sa vorbeasca cu Jb dar parca nu ii auzea. Statea jos, probabil rupt de oboseala. Restul membrilor s-au retras intr-un colt. Stiam deja ce s-a intamplar. Iar nu le-a iesit coregrafia.
-Oppa?spun incet. Inclin usor capul in fata celorlalti in semn de salut si ma indrept spre Jb.  Mark si Jr se retrag si ei, lasandu-ma cu fratele meu. Ce s-a intamplat?intreb blanda si il  imbratisez usor,dar acesta ma trage intr-o imbratisare si mai stransa.

 -Multumesc ca ai venit. Imi era dor de sora mea. Chiar am nevoie de tine. Te rog, te rog Ah Ro! Ajuta-ma sa ma linistesc! imi spune acesta mai mult soptind, dar cu disperare in glas.

-Sunt aici. Respira. Il mangai usor pe cap. Ii presez niste saruturi pe obraz, pe frunte, pe gat. Cand vad ca s-a linistit, il intreb: vrei sa dansam impreuna?

      Ma ridic si incepem sa dansam pe coregrafia melodiei "If you do". Mark ne-a pus melodia, iar ceilalti ni se alatura. Dansam impreuna. Imi era dor de asta. Obisnuiam sa dansez cu ei. Am invatat multe miscari de dans de la ei, si de asemenea teorii din muzica.
Mai dansam pe cateva melodii. Spre final incep toti sa zambeasca. Ma bucur ca am efectul asta asupra lor.

Dar..

Intre Iubire si Destin || BTS FanFictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum