Capitolul 5

240 31 11
                                    

Azi a trebuit sa merg la apartamentul baietilor din BTS. Trebuie sa recunosc, este foarte mare. Ma aflu aici cu Ji-Yong si See-Hee. Mi s-a spus de multe ori, ca sunt rea, insa le urasc din cauza a cate trebuie sa suport din cauza lor. Dar acum, este prima intalnire oficiala cu profesorii nostri.      Le privesc buzele rujate si chipurile mai vopsite decat unghiile false pe care le au si oarecum ma simt dezgustata. Nu e cam mult? In fine..

Asteptam pana cand, intr-un final, isi face aparitia si ultimul membru ..ahm Suga.. n-am zis nimic!..care dormea. Dar, dupa ochii sai mici imi dau seama ca a stat toata noaptea treaz.
-Bun, daca tot suntem toti, incepem?intreaba Jin aducand o farfurie cu fursecuri.
    Fursecuri? A spus cineva fursecuri? Dulciuri? Slabiciunea mea...
-Saranghae, Jin-oppa!spun cu o voce de aegyo si ma atasez practic de niste fursecuri.

      Toti se uita la mine suprinsi pentru declaratia mea, chicotind.
-Iti plac dulciurile asa mult,Ah Ro?intreaba Jin jenat, iar eu aprob. Atunci o sa-ti mai fac!spune el zambind.
-Serios?intreb cu ochii mari si ma transform incet-incet intr-o pisica alintata. Promiti?
-Sigur ca da,imi spune si ma mangaie pe cap.
-Ahh si eu care credeam ca am o sansa cu ea,spune Jungkook, dar nu prea inteleg la ce se refera si ma uit la el cum ia un fursec, ceilalti razand.
-Deci,incepe Rm, v-am analizat ieri nivelul la care sunteti si am decis cum vor fi repartizati profesorii: Ah Ro, pentru canto Jungkook,pentru dans Hoseok si pentru rap +versuri o sa te ajutam eu si Yoongi hyung. Tu..va trebui sa faci cam de toate...;spune dar il intrerup:
-Stiu de ce.

In caz ca va intrebati, motivul pentru care eu trebuie sa le fac pe toate este pentru ca printesele nu pot.. defapt nu vor sa se chinuie atat. Daca obosesc? Doamne fereste!

-Profesorul de canto pentru Lee Ji-Yong va fi Jimin si pentru Kim See-Hee, Jin hyung. Ele vor dansa impreuna si vor avea 3 profesori de dans : Taehyung, Jimin si Jungkook.
-Il trimiteti si pe Taehyung ca sa invete si el sau ce?intreaba rautacios Suga.
-Hyuung, eu dansez bine, mai bine decat tine! se revolta TaeTae.
-Si eu te iubesc.
-Adorabil! exclam inainte sa imi dau seama.
-Yaa, nu-ti face impresii gresite!spune Taehyung razand usor.
-Atunci nu-mi mai dati motive sa o fac,spun eu insa nu ma pot abtine si imi acopar fata cu mainile, imaginandu-mi-i pe cei doi, impreuna.
-Hyung, e numai vina ta!
-Ah Ro!ne intrerupe Jungkook si imi indrept privirea spre el,confuza. Incepem repetitiile acum?

     Il aprob si ma ridic de pe podea. Eram prea multi, canapeaua nu facea fata, iar eu aveam o relatie intensa cu prajiturile lui Jin. Insa o pot auzi pe Ji-Yong cum comenteaza:
-Deja??! Dar eu nu am chef acum.
-E treaba ta ce faci tu, ii raspund uitandu-ma urat la ea.
     Urasc momentele astea. Dar ea doar se uita in jos si nu schiteaza vreun semn de razvratire. Tensiunea este sparta de Taehyung:
-Vin si eu cu voi, vreau sa o aud pe Ah Ro cantand.
     Eu, Jungkook si Taehyung ne-am retras intr-o alta camera. Presupun ca este cea a maknae-ului. O sa petrec mult timp in camera asta.
-De ce ai fost atat de rea?ma intreaba Tae putin nesigur.
-Nu conteaza,ii raspund scurt.
     Am inceput sa cant o melodie, iar Jungkook sa ma corecteze cand iau notele gresit. Cateodata se sfatuia cu Tae, dar amandoi se uitau hipnotizati la mine. Dupa vreo doua ore a aparut si Jin. Ne-a adus ceai de menta. Mi-a dat si el cateva sfaturi si m-a ascultat timp de o ora. Ceasul indica  21:00 si nici macar nu mi-am dat seama. Am decis sa plec, dar Jungkook nu a vrut sa ma lase singura asa ca s-a oferit sa ma duca acasa. Nu stateam departe si avand in vedere incidentul cu hartuitorul nu puteam sa refuz putina protectie. Putin mai multa.
     Pe drum spre casa am fost tacuti. Ajunsesem in apropierea complexului in care locuiesc cand Jungkook se apropie de mine.

-Ah Ro?..

Intre Iubire si Destin || BTS FanFictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum