Capitol 4

294 31 2
                                    

-A fost minunat, Ah Ro. Am fost cuprins de neliniste si m-am pierdut, insa tu esti tot ce aveam nevoie; spune JB zambind bland. Surioara mea, te iubesc atat de mult! Imi pare rau ca nu pot sta mai mult cu tine;ma alinta el plasandu-mi un pupic pe obraz.
-Si eu te iubesc, oppa!  Oh acum trebuie sa plec!spun amintindu-mi ca trebuie sa ma intalnesc cu Jungkook si ceilalti.
-Ah, te intorci la ore?
-Huh? Aa, nu, da-le dracu' p-alea. Trebuie sa vorbesc cu Pd-nim.
-Okey..;rade el. O sa te astept sa mergem impreuna acasa.

      Am aprobat si am plecat spre sala 3. BTS inca erau acolo. La fel si Bang si producatorul JYP.  Nu le observasem initial, insa erau si ele acolo. "Colegele mele de trupa".
-AH RO!!!!strig cand ma vede. DE CE AI FUGIT DIN CLASA FARA SA ZICI NIMIC?! 
       Crizata asta este Kim See-Hee. Este vocalist la fel ca Lee Ji-Yong. Eu, impreuna cu ele doua vom forma o trupa. Urmeaza sa debutam..candva.
-Aishh, nu mai tipa asa. Am avut treaba, ok?spun oarecum nepasatoare.
-AH RO VOM AVEA NOI PROFESORI!! GHICI CINE!!!striga Ji-Yong. BTS!!!
-Ce?raman cu o față lipsita de expresie, baietii , in schimb, zambind.
-Ah Ro, de maine veti intra in predebut,incepe JYP Pd-nim sa explice. Veti lucra impreuna cu seniorii vostri din BTS. Chiar daca sunt la o companie diferita, Bang-ssi a acceptat sa va primeasca. Afisez o expresie nu prea fericita, iar barbatul vine spre mine, apucandu-mi umarul. Stiu ca voiai sa inveti alaturi de fratele tau, dar ei acum se pregatesc pentru comeback. 

      Continui sa privesc in jur nemultumita, fara sa aprob sau sa zic ceva. Baietii ma privesc putin dezamagiti de reactia mea. Dar Bang rupe tacerea si spune:
-Ah Ro,ce spuneti daca ne-ati arata niste miscari de dans si niste probe vocale?
   Oftez si aprob. Imi dau fusta jos , baietii privind putin confuzi din cauza gestului meu. Aveam pantaloni scurti pe dedesub deci era in regula. In aceia aveam de gand sa dansez. Apuc cravata din jurul gatului si slabesc nodul. Fetele erau deja schimbate deci puteam incepe. Toti elibereaza zona de dans si se retrag la intrare. Aleg melodia BTS-We are Bulletproof. Fetele ma privesc ciudat, oftand pentru ca am ales o coregrafie grea. Insa nu imi pasa. Execut miscarile destul de usor. Am dansat pe melodia asta de atatea ori. O stiu pe de rost.
Fetele se descurca mai greu, de aia eu fac miscarile mai complicate de obicei. Asa ca partile solo ale lui J-Hope, Jungkook si Jimin le-am facut eu, incercand sa leg miscarile intre ele. Seniorii mei se uita destul de impresionati la mine.
Melodia se termina si toti ne aplauda. Dar asta a fost doar proba de dans.
-Acum hai sa cantam si sa terminam;vorbesc eu mecanic. Nu eram obosita, in comparatie cu Ji-Yong si See-Hee.
-Ah Ro, da-ne macar o pauza, spun acestea asezandu-se jos.
      Le privesc urat si imi dau ochii peste cap. Dar doar am oftat si m-am dus si eu sa beau apa. 
-Esti minunata, Ah Ro!ma complimenteaza J-Hope. Dar tot mai ai de lucrat.
-Multumesc, stiu. Sper ca voi invata cat mai multe de la voi.
-Te voi invata tot ce stiu! Promit! Bun. Sunteti gata pentru cantat?

   Eu aprob, iar fetele se ridica. Ii spun lui RM ce negativ sa aleaga si iau microfonul in mana. Cele doua statea pe scaunele aduse de Taehyung si Jungkook, dar eu am preferat sa raman in picioare, sub privirile tuturor celor imprastiati prin sala
I need u
. Melodia asta am iubit-o mereu. Incep cu partea de rap cantata de Suga. Acesta ma priveste satisfacut. Kim See-Hee canta refrenul. A doua oara, la refren, canta Ji-Yong. Se pare ca ei nu se asteptau, dar am mai cantat si o parte vocal, reusind sa ating notele acute. Abia la final observ ca fratele meu si Got7 si-au facut aparitia. Raman blocata uitandu-ma in ochii fratelui meu. Zambetul lui atat de linistitor ma face sa ignor aplauzele din jurul meu. Ii sar in brate lasandu-i pe baieti  sa discute in spatele meu. Se pare ca voi avea noi profesori... Lucru care nu ma incanta foarte mult.
        

Mereu am fost alaturi de fratele meu si imi doream atat de mult sa cresc ca idol sub ochii lui. Insa e vina lor.  See-Hee.. Ji-Yong.. Cand esti nepoata CEO-ului, e foarte usor sa treci prin toate fara macar sa depui efort. Sa ii lasi pe altii sa munceasca pentru tine. Diferenta dintre Ji-Yong si See-Hee este ca See-Hee este fiica unui politician, nu a unui producator de muzica. Wook-ssi nu e prost totusi si nu-si risca compania pentru mofturile nepoatei sale, de aceea m-a adus pe mine, pentru a creste nivelul trupei. Si nu numai atat; acum ne paseaza altei companii.

Intre Iubire si Destin || BTS FanFictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum