-1-

24 2 0
                                    

"I am going solo lololo"

Το ξυπνητήρι μου ακούστηκε μέσα στο δωμάτιό μου και σηκώθηκα απότομα, νευριασμένη και το έκλεισα για να συνεχίσω να βλέπω αυτό το υπέροχο όνειρο που έβλεπα. Όπα, ξυπνητήρι. Ωχ όχι έχω πρόβα!

Πετάχτηκα από το κρεβάτι μου για να ετοιμαστώ. Δεν πρέπει να αργήσω με τίποτα, διότι αλλιώς τα όνειρά μου πάνε στα σκουπίδια κατευθείαν. Έκανα ένα γρήγορο ντουζ και έβαλα σορτσάκι και ήμουν έτοιμη να φύγω όταν παρατήρησα τα πόδια μου.

Πανδώρα: Όχι ρε γαμώτο, ξέχασα να ξυριστώ εχτές το βράδυ.

Τότε έβγαλα το σορτσάκι και έβαλα κολάν. Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη άλλη μία φορά να δω πως είναι η εμφάνιση μου, γιατί παίζει ένα ρόλο κι αυτό, κλείδωσα το σπίτι και ανέβηκα στο ασανσέρ και βγήκα γρήγορα από την πολυκατοικία, τρέχοντας, ώστε να μη χάσω το λεωφορείο.

[...]

Gyuri: Επιτέλους τελιώσαμε.

Yusan: Πεινάω.

Gyuri: Πανδώρα, θες να πάμε όλες μαζί για φαγητό; 

Πανδώρα: Φυσικά. Πάμε!

Μαζέψαμε τα πράγματά μας και βγήκαμε από την εταιρεία με προορισμό ένα μέρος για να φάμε. Δεν σας συστήθηκα.

Είμαι η Πανδώρα Ζαφειριάδη και είμαι 18 ετών. Έχω καταγωγή από την Ελλάδα και συγκεκριμένα από την περιοχή, Αθήνα, Μαρούσι. Ο πατέρας μου, Μανώλης Ζαφειριάδης, δουλεύει στην κυβερνοασφάλεια και η μητέρα μου, Στεφανία Ευγενίδη, είναι υποστράτηγος στην ελληνική αστυνομία. 

Τον Ιούλιο έκανα audition στην JYP και στην SM Town αλλά δεν με δέχτηκαν, με αποτέλεσμα να δοκιμάσω στην Big Hit και με δέχτηκαν. Η εταιρεία με βοήθησε να προσαρμοστώ και με βοήθησε στην έρευνα διαμερίσματος. Εκεί γνώρισα επίσης δύο κορίτσια, την Gyuri και την Yusan. Η Gyuri είναι 14 ετών και πολύ κοινωνική και η Yusan είναι 16 χρονών και είναι εξίσου κοινωνική και για αυτό ταίριαξα μαζί τους. 

Εγώ από την άλλη είμαι ακριβώς το αντίθετο. Είμαι αντικοινωνική και χαμηλών τόνων. Τα κορίτσια και η εταιρεία με βοήθησαν να κάνω μαθήματα κορεάτικων. Όμως είχα υποσχεθεί πως δεν θα μείνω για πολύ στην Κορέα. Ήρθα για έναν χρόνο μόνο. Έχει ήδη περάσει ο μισός και τα κορίτσια δεν θέλουν να χάσουν στιγμή μαζί μου.

[...]

Πήδηξα στο κρεβάτι μου και κοίταξα το ταβάνι του διαμερίσματος. Ύστερα από λίγα λεπτά, κοίταξα το ρολόι στον τοίχο. Πήγε 7 το απόγευμα. Σηκώθηκα, έκανα μπάνιο, ξυρίστηκα και πήρα βιντεοκλήση τους δικούς μου. Δεν άργησαν να το σηκώσουν.

Love is Not Over(SOOBIN FF)Where stories live. Discover now