-4-

5 0 0
                                    

Πανδώρας POV:

Με αγκάλιασε. ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕ Ο CHOI SOOBIN ΑΠΟ ΤΟΥΣ TXT!!!!

Είχα παγώσει. Δεν ήξερα τι να κάνω. Εκτός από αυτό, είχα και το κεφάλι μου να πονάει υπερβολικά και δεν με βοηθούσε. Αφού ξύπνησα από τις φαντασιώσεις μου, τον αγκαλιάσα κι εγώ. Πράξη που του ήτανε τόσο ξαφνική, διότι πετάχτηκε λίγο.

Ύστερα από λίγα λεπτά, έσπασε την αγκαλιά και έβαλε την μεγάλη του παλάμη στο πρόσωπό μου και συγκεκριμένα στο ένα μου μάγουλο. Με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω. Το βλέμμα του σταμάτησε στα χείλια μου και αργότερα με κοίταξε στα μάτια.

Άρχισε να με πλησιάζει όλο και πιο κοντά και τότε έκανα εγώ την πρώτη κίνηση. Μηδένισα την απόσταση μεταξύ μας, ενώνοντας τα χείλια μου με τα δικά του. Αφού γευτήκαμε ο ένας τον άλλον ενώσαμε τα μέτωπά μας παίρνοντας ανάσα και οι δύο. Κοιταχτήκαμε μεταξύ μας. Αχ αυτά τα μάτια του είναι έρωτας. 

Soobin: Ήθελα τόσο καιρό να το κάνω αυτό. Από την πρώτη φορά που σε είδα.

Πανδώρα: Κι εγώ. Από την πρώτη φορά, πριν 2 χρόνια δηλαδή.

Τότε, μου χαμογέλασε φανερώνοντας τα dimples που είχε, κάνοντάς με να λιώσω. Σταμάτησε να χαμογελάει και ξερόβηξε. Με κοίταξε με ένα σοβαρό βλέμμα και μου έπιασε τα χέρια μου. 

Soobin: Πανδώρα, θες να γίνεις το κορίτσι μου;

Δεν μπορούσα να απαντήσω. Ήτανε σαν να έχασα την γλώσσα μου και την ικανότητα να χρησιμοποιήσω το στόμα μου.

Soobin: Το γνωρίζω πως δεν γνωριζόμαστε πολύ καιρό αλλά στα αλήθεια Πανδώρα μου αρέσεις και θα ήθελα να γίνεις το κορίτσι μ-

Τον διέκοψα ενώνοντας τα χείλια μας ξανά και όταν διέκοψα το φιλί,  ο Soobin με κοίταξε.

Soobin: Θα το πάρω ως ναι. Πως είσαι;

Πανδώρα: Ζαλισμένη αλλά χαρούμενη.

Soobin: Έλα να σε πάω σπίτι.

Πήρε τα πράγματα μου και με βοήθησε να σηκωθώ από το κρεβάτι. Αφού πήρα την αγωγή της νοσοκόμας, κατευθυνθήκαμε στο αυτοκίνητό του. Φόρεσε μια μαύρη μάσκα, μαύρα γυαλιά και έβαλε μπρος το αμάξι. Όταν φτάσαμε στο διαμέρισμά μου, μπήκε κι εκείνος μέσα.

Soobin: Είναι μικρό το διαμέρισμα αλλά εντάξει, είναι βολικό.

Πανδώρα: Δεν έχω πολλά χρήματα για να μπορέσω να πάρω μεγαλύτερο.

Ο Soobin κατευθύνθηκε στην κουζίνα και από την περιέργειά του άνοιξε το ψυγείο και ύστερα τα ντουλάπια.

Soobin: Πλάκα μου κάνεις τώρα. 

Πανδώρα: Τι;

Soobin: Πάμε σουπερμάρκετ.

Πανδώρα: Δεν θα έχω  να πληρώσω το ενοίκιο. Δεν πειράζει.

Soobin: Θα σου τα πληρώσω εγώ, πάρε το ως δωράκι για την πρώτη μέρα μαζί.

Πανδώρα: Ευχαριστώ.

Φτάσαμε στο κοντινότερο σουπερμάρκετ και ξεκινήσαμε τα ψώνια. Βασικά, για να είμαι και ειλικρινής ο Soobin ψώνιζε. Λίγο αργότερα όταν τελειώσαμε με τα ψώνια πήγαμε πίσω στο διαμέρισμά μου και τακτοποιήσαμε τα πράγματα. Ύστερα καθίσαμε και φάγαμε ομελέτα με ράμεν.

Soobin: Ξέρω πως είμαι όμορφος μικρή, αλλά πρέπει να φας. Έτσι είπε η κυρία Shin, η νοσοκόμα μας.

Πανδώρα: Δεν είναι αυτό. Το θέμα που με απασχολεί περισσότερο είναι, πως χάλασες τόσα χρήματα για εμένα. Δεν σε θέλω για αυτόν τον λόγο. Σε θέλω επειδή μου αρέσεις.

Soobin: Πανδώρα. Σταμάτα να το κάνεις αυτό.

Πανδώρα: Ποιο πάλι;

Soobin: Να με προκαλείς.

Πανδώρα: Μα δεν έκανα κάτι για να σε προκαλέσω. Το μόνο που είπα είναι ότι σε θέλω σαν Soobin και όχι σαν τράπεζα.

Soobin: Σταμάτα επιτέλους να μιλάς.

Μόλις το είπε αυτό, με πλησίασε πάρα πολύ και με κόλλησε στον τοίχο πίσω μου, δίπλα από το ψυγείο. Χωρίς να μου δώσει χρόνο να συνειδητοποιήσω τι είχε γίνε, ξεκίνησε να με φιλάει με τόσο πάθος και θέληση. Ήταν ένα άγριο φιλί και μη αθώο. Το χέρι του άρχισε να με χουφτώνει σχεδόν σε όλο μου το πάνω μέρος του σώματός μου και κυρίως στον κώλο μου. Όταν μου χούφτωσε τον κώλο, καταλάθος, μου ξέφυγε ένα βογγητό πόνου από το δυνατό κράτημά του. 

Όταν το άκουσε απομακρύνθηκε και έκανε τα μαλλιά του πίσω, διότι έπεφταν μπροστά στα μάτια του και τον ενοχλούσανε. Παρατήρησα επίσης τα κόκκινα μάγουλά του. Είναι άραγε η πρώτη του φορά που έχει οδηγηθεί τόσο σε ένα φιλί; Είμαι το πρώτο του φιλί; Πάντως η αλήθεια είναι πως σε εμένα δεν είναι το πρώτο μου φιλί, αλλά ελπίζω κάπου αλλού να είναι.

Soobin: Συγγνώμη. Χίλια συγγνώμη. Δεν έπρεπε να το κάνω αυτό τόσο νωρίς και τόσο απότομα. Βγήκα εκτός ελέγχου.

Πανδώρα: Δεν πειράζει.

Soobin: Πειράζει. Ούτε μια μέρα δεν κλείσαμε μαζί. Δεν θέλω να προχωρήσουμε τόσο γρήγορα. Δεν μας κυνηγάει κανένας.

Πανδώρα: Ναι, δεν μας κυνηγάει κανένας. Εμ, θα πλύνω τα πιάτα. Θέλεις να σου βάλω κάτι να πιείς;

Τα έχασα. Ξέχασα. Ξέχασα πως σε λίγο καιρό θα φύγω. Πως θα του το πω; Φοβάμαι. Δεν είμαι έτοιμη ακόμα να του το πω. Συγγνώμη Soobin. Ξέρω ήδη πως ξεκινάμε κάτι που δεν θα έχει και τόσο καλό τέλος. Αλλά μπορούμε τουλάχιστον να πούμε πως θέλω να προσπαθήσω μαζί σου και όπου μας βγει.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Love is Not Over(SOOBIN FF)Where stories live. Discover now