-5-

2 0 0
                                    

Έφτασε κιόλας ο Μάιος. Εγώ και ο Soobin, κλείσαμε δύο μήνες μαζί. Για την σχέση μας γνωρίζουν μόνο τα μέλη των TXT και οι κολλητές μου, Yusan, Gyuri, Κατερίνα και Ηλιάνα. 

Δυστυχώς ο καιρός περνάει πολύ γρήγορα και δεν μπορούμε να πάμε κόντρα στον χρόνο. Η μέρα επιστροφής μου στην Ελλάδα, έφτανε όλο και πιο κοντά. Το χειρότερο είναι πως θα φύγω και νωρίτερα από ότι υπολόγιζα. Σήμερα ήτανε ο τελικός για την επιλογή των μελών του νέου συγκροτήματος της Big Hit.

Το περίμενα η αλήθεια είναι να μην επιλεχθώ, διότι έπαιζε και σημασία η καταγωγή και διάλεγαν περισσότερο Ασιάτισσες.

Πως θα πω όμως στον Soobin σε μία εβδομάδα φεύγω; Πως θα αντιδράσει; Σίγουρα η απάντησή του θα είναι στο να χωρίσουμε. Δεν ήθελα να χωρίσω και ούτε το θέλω. Τον αγαπώ πάρα πολύ. Πρώτη φορά έχω νιώσει κάτι τόσο έντονα. Εκτός από αυτό, είμαι πολύ χαρούμενη μαζί του. Δεν θέλω να του ραγίσω την καρδιά.

Soobin: Ρε αγάπη σου μιλάω. Πάλι δεν με ακούς; Μήπως δεν θες να μιλήσουμε για τα παιδιά;

Πανδώρα: Soobin, θέλω να προχωρήσουμε.

⚠️⚠️⚠️🔞⚠️⚠️⚠️

Ο Soobin, στην αρχή δεν κατάλαβε τι εννοούσα. Για αυτό πήρα την πρωτοβουλία να τον φιλήσω με έναν διαφορετικό τρόπο, κάνοντάς τον να καταλάβει αμέσως τη εννοούσα.

Του έβγαλα την μπλούζα κι αυτός ανταποκρίθηκε βγάζοντας και την δικιά μου. Ακούμπησα του καλογυμνασμένους του κοιλιακούς και αργότερα κατευθύνθηκα στη ζώνη από το παντελόνι του. Το ξεκούμπωσα και μετά ο Soobin αφού έβγαλε το παντελόνι, με έσπρωξε στο κρεβάτι και άρχισε να με πιπιλάει στον εκτεθειμένο μου λαιμό. 

Μετά άρχισε να με φιλάει στο στομάχι μου και αφού αφαίρεσε το σορτσάκι μου και τα υπόλοιπα ρούχα που με κάλυπταν, ξεκίνησε να με γλύφει. Το αίσθημα της ζεστής γλώσσας του στην ευαίσθητη περιοχή μου με τρελαίνει. Πριν κάνει το οτιδήποτε, όμως, τον σταμάτησα.

Πανδώρα: Soobin... είναι η πρώτη μου φορά... μη με πονέσεις πολύ. Σε εμπιστεύομαι.

Με φίλησε και μετά διέκοψε το φιλί μας ώστε να βάλει δύο δάχτυλά του να γλύψω. Ύστερα έβαλε το ένα δάχτυλο μέσα μου και με έτσουξε λίγο αλλά το συνήθισα. Όταν το κατάλαβε πρόσθεσε και άλλο ένα και άρχισε να τα κουνάει γλύφοντάς με ταυτόχρονα. Αυτό με προκάλεσε τόση μεγάλη ευχαρίστηση που τεντώθηκα και σχημάτισα με την πλάτη μου μία γέφυρα. Τα βογγητά μου ήταν δυνατά και πολλά. Δεν άργησα να τελειώσω και με έγλυψε.

Soobin: Τώρα σειρά σου.

Σηκώθηκα και ο Soobin κάθισε στο κρεβάτι. Του έβγαλα το μποξεράκι και η στύση του ήταν μεγάλη. Την πήρα και την έβαλα στο στόμα μου και του έκανα στοματικό. Σε κάποια στιγμή όταν ήταν στην κορύφωση με έπιασε από τα μαλλιά και με πήγαινε με το δικό του ρυθμό μέχρι που με σταμάτησε και με ξάπλωσε στο κρεβάτι και τοποθετήθηκε στην είσοδό μου αφού πρώτα βάλει προφυλακτικό . 

Μπήκε ολόκληρος μέσα μου και περίμενε να το συνηθίσω. Δάγκωσα τα χείλια μου, ο πόνος δεν ήταν τόσο μεγάλος όπως πίστευα. Ο Soobin με φίλησε στο μέτωπο. Τον έκανα νόημα να συνεχίσει. 

Στην αρχή πήγαινε αργά αλλά μετά επιτάχυνε την ταχύτητά του και το απολάμβανα όλο και περισσότερο. Τελειώσαμε μαζί και ξάπλωσε δίπλα μου, με αγκάλιασε και ένιωθα κάτι να με ακουμπάει πίσω στην πλάτη κάνοντας με να κοκκινίσω . Δεν κατάλαβα πότε κοιμήθηκα.

Συγγνώμη Choi Soobin, συγγνώμη.

Love is Not Over(SOOBIN FF)Where stories live. Discover now