-3-

10 1 0
                                    

Μητέρα της Yusan (κυρία Yuna): Πανδώρα μου, μπορείς να πας λίγο πίσω στην αποθήκη να μου φέρεις μία κούτα που έχει ramen μέσα; Μας τελείωσαν.

Πανδώρα: Μάλιστα κυρία.

Ύστερα από 20 λεπτά, η βάρδια μου έφτασε στο τέλος της. Πήγα στην στάση και περίμενα το λεωφορείο. Άρχισε να κάνει κρύο πάλι ενώ είμαστε στην Άνοιξη, στην Ελλάδα τώρα έχουνε ήδη ξεκινήσει οι ζέστες αλλά εδώ έχει κρύο. Μου αρέσει το κρύο, αρκετά, αλλά μου λείπει λίγο η αλήθεια είναι η ζέστη της Ελλάδας. Ποτέ δεν περίμενα να συμφωνήσω με την γιαγιά μου, η οποία έμενε στην Γαλλία για 25 χρόνια και έλεγε πόσο της έλειψε η Ελλάδα. Που μου είπε πως μόνο ένας ξενιτεμένος θα καταλάβει πόσο ωραία είναι η Ελλάδα και πόσο μοναδική.

Κοίταξα το κινητό μου να δω τι ώρα είναι και είναι 4 και 10. Το λεωφορείο έπρεπε ήδη να έχει έρθει. Έβαλα τα ακουστικά μου και περίμενα. Ίσως κάτι να έτυχε και να άργησε ο οδηγός. Άνθρωπος είναι και αυτός.

[...]

Μια δόνηση στην τσέπη μου, με έκανε να ξυπνήσω. Πότε με πήρε ο ύπνος; Κοίταξα το τηλέφωνό μου και είδα πως είχα μήνυμα από την Yusan.

Yusan: Πανδώρα, που είσαι; Δεν θα έρθεις για προπόνηση;

Πανδώρα: Περιμένω το λεωφορείο. Δεν έχει έρθει ακόμη.

Yusan: Ναι αλλά σε 20 λεπτά ξεκινάμε!

Πανδώρα: Μα σήμερα έχουμε στις 7 πρόβα και η ώρα είναι περίπου 4 και μισή.

Yusan: Πανδώρα.. η ώρα είναι 7 παρά 20.

Αμέσως κοίταξα την ώρα και τα μάτια μου γούρλωσαν. Ωχ όχι δεν πρέπει να χάσω πρόβα ξανά. Σηκώθηκα και άρχισα να τρέχω. Ξέρω είναι μακριά και θέλω περίπου 40 λεπτά με το λεωφορείο να φτάσω. Αλλά αν τρέξω, πιστεύω θα χάσω μόνο το ζέσταμα.

Όταν επιτέλους έφτασα, μπήκα μέσα στην αίθουσα λουσμένη από τον ιδρώτα.

Πανδώρα: Συγγνώμη που άργησα. Το λεωφορείο καθυστ-

Σταμάτησα και κοίταξα γύρω μου. Όπα, λάθος δωμάτιο.

Soobin: Γεια σου Πανδώρα!

Γιατί είναι εδώ οι TXT; Εμείς δεν κάνουμε εδώ;

Πανδώρα: Γειαα! Συγγνώμη, αλλά ξέρετε που κάνουνε σήμερα πρόβα οι female trainees;

Ρώτησα απευθυνόμενη στον δάσκαλο χορού που μας κοιτούσε μπερδεμένος.

Δάσκαλος χορού: Στον 3ο όροφο, στο δωμάτιο 5.

Love is Not Over(SOOBIN FF)Where stories live. Discover now