3.Bölüm:Louis fucked

239 15 1
                                    

HATIRLATMA:

Dışarı çıktıktan bir-iki dakika sonra arkamdan gelen ayak seslerinin sahibine baktım. Bu bana bakıp duran korumaydı. Biraz dik durarak korkumu belli etmemeye çalıştım.Benim bu halime güldü.

 D:Ne işin var burada?

K:Seni tanıyorum küçük kız.Sen bana gelecek olan kızsın.

D:Ne? Ne saçmalıyorsun sen?

K:Diyorum ki Josh'ın bana gönderecek olduğu ama göndermediği kızsın.Bana kaçtığını söylemişti demekki bu küçük cehenneme saklanmışsın.

Korku adrenalin ve şaşkınlığın karışımı=mide bulantısı ve baş dönmesi.

D:N-neden bahsettiğini bilmiyorum! Hem, senin burada ne işin var görevini yapsana.

Bir anda hızla kolumu tutunca geriledim.Kolumu çok sıkı tutuyordu.Bu adamdan ve Josh'dan iğreniyorum! 

K:Ben ne dediğimi gayet iyi biliyorum güzelim ve sen bu akşam benimle geleceksin...

YENİ BÖLÜM:

Kolumu bırakması için çırpınırken sesli olarak küfür ediyordum.Bir anda kolumu bırakınca düşmekten son anda kurtuldum.

K:Bana bak küçük fahişe eğer yemekte veya yemekten sonra bir iş çevirirsen seni öldürürüm! Yemekten hemen sonra benimle geleceksin.

Gözlerim dolmaya başlasa da zorla onları geri ittim.

D:Peki Zayn ve Louis? Buna izin vermezler.

K:Bir yalan uydur ve restoranın arkasına gel.Yoksa sevgili Zayn'ciğin zarar görür!

Başımı sallamakla yetindim.Ağlamaya başlamıştım.O restorana geri giderken ben de gözyaşlarımı sildim.Zayn sesleninceye kadar geldiğini fark etmemiştim bile.

Z:Dess? Ne oldu?

D:Yok bir şey... Hadi içeri gidelim.

Saçlarımı geriye attıktan sonra Zayn'e bakıp gülümsedim.Ama o benim koluma bakıyordu.Bir anda kolumu tutunca acıyla küçük bir küfür savurdum.

Z:Koluna ne oldu?

D:H-hiç bir şey.Belki bir yere çarpmışımdır.Hadi bekletmeyelim kimseyi.

Zayn dişlerini sıkarak sinirle bana bakıyordu.Gözlerimi kaçırıp harekete geçtim.Zayn bana inanmasa da beni takip edip masaya oturdu.

E:Ee yarın da birlikte bir şeyler yapmaya ne dersiniz? Bugün çok güzel geçti.

Ne demezsin.

O sırada Zayn'in telefonla uğraştığını gördüm ve Louis'de öyleydi.Sanırım birbirleriyle konuşuyorlardı.Onlar cevap vermeyince Eleanor'a ben cevap olarak başımı salladım.

Ama tabi,yarın ben olmayacaktım.

Bu aklıma gelince Eleanor'un arkasında duran adama baktım.Bana bakıp gülüyordu.Piç!

Hemen ardından gözlerim Louis'le buluşunca ilk koluma,sonra da o adama baktı.Sinirli gözüküyordu.

Bir şey anlamamış olsa bari.

Restorandan çıkınca adamın sert bakışlarını üstümde hissediyordum ve bu beni geriyordu.Bana sıkıca kolunu sarmış Zayn'den kurtulmaya çalıştım.

Strong (Louis Tomlinson Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin