❌Benim hikayemi okumaya hazır mısın? Hazırsan başlayalım.❌- Yaz Tatili bitmişti. Yine zorlu bir dönem başlamıştı. Dersler daha da zorlaşmıştı. Üniversite hayatımda bir adım daha yükselmiştim.
(Allah yardımcım olsun.)Bu dönem hem Taktir Name Belgesi hemde madalya 🥇 almalıydım.
Okulun İlk Günü;
Küçük kardeşim her sabah olduğu gibi ben yatakta uyurken üstüme atladı.(ahhhhhh!!!) Birdenbire sırtımda bir ağrı hissederek uyandım.Tabiki de kardeşime kızamadım. Hemen yatağımı topladım ve aşağıya kahvaltı yapmak için indim.Kahvaltımı yaptıktan sonra dişlerimi fırçaladım ve odama çıktım . Sonra ne giyiceğime karar verdim . Saçımı da yaptıktan sonra evden ayrıldım.
( tabiki bunlarını hepsi bir saatimi aldı.)Yolda aklıma mantıksız cümleler geldi. ( Herzaman ki gibi hocalar yaz tailinde nerelere gittiniz diyeceklerdi . Örnek: "Yurtdışına gittik , plaja gittik , orayı - burayı gezdik" ) ben ise evde oturdum diyecektim. N' yapayım artık bir şeyler uyduracaktım...
Okula geldiğimde saat 10 .00 'dı içimde hiçbir heyecan yoktu.
Sessizce sınıfıma girdim ve ilk bulduğum yere oturdum. Sınıfın yarısı yoktu. Özellikle de en sevdiğim kankam Ecrin yoktu. Birden dün gece Ecrinle konuştuğumuz şeyler geldi aklıma .(Ecrin :"ben okula 11 gibi gelirim ") demişti.Çok sıkıcıydı. Bunalmıştım . Herzaman ki gibi yanıma bir kitap almayı unutmamıştım . Kitabımı okumaya başladım . Arkamdan benim gözlerimi kapatan bir el vardı . Bu Ardamıydı. ( "Arda!! ") diye bağırdım. Ellerini geriye doğru çekti gözlerimi açtım arkamı döndüm . "Benim ben Kaan " dedi .
Kaan'la biraz sohbet ettikten sonra Ecrin gelmişti hemen sarıldım. Çok özlemiştim. ( canım arkadaşım)
Sonradan teneffüs zili çalmıştı . Hemen aşağıya indik . Bu arada Ecrinle ben voleybolcuyuz bir sürü madalyalarımız var...
Hemen spor hocamız olan Yavuz Selim hocanın yanına gittik bize voleybol çalıştırdı. Ardından elimizi yıkayıp sınıfa çıktı . İçeri zili çalmıştı. Hocanın gelmesini beklemek çok sıkıcıydı .( inşallah ilk günden ders işlemezdi .)
Çünkü geçen sene bütün hocalar ders işlemişlerdi. ( Canımız çıkmıştı. Neymiş yaz tatilinde ne kadar çok çalışmışız.)
Sonra Hüriye Hoca sınıfa geldi neyse ki ders işlememişti. Güldük , eğlendik . Sonra eve gitme zili çaldı. Ecrin ve ben evimize doğru gidiyorduk. Bu dönem için beklentilerimizi söyledik. Eve gelmiştim . Üstüme rahat şeyler giydim . Annemi öptüm kardeşimide öpücektim ama o uyumuştu. Odama çekildim yarın ders işlicektik. Biraz kitap okuduktan sonra uyumak için geceliğimi giydim . Yatağıma yatıyordum ki kitaplığımın dağınık olduğunu gördüm . Hemen düzenlemeye başladım bir kitabımın eksik olduğunu fark ettim . Annem ve babam uyumuşlardı. Şimdi bir saat evde kitap mı arayacaktım.( Tık tık tık!) kapı çalmıştı . Acaba kimdi ?
❌Sevgili okuyucularım kapıyı çalanın kim olduğunu tahmin ederseniz çok sevinirim. Yorumlara yazmayı unutmayın . Bir sonraki bölüm YAKINDA...❌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💋AYBİKE💋
HumorGençlerin seveceği eğlenceli, şaşırtıcı, komik bir hikayeye hazır mısınız?