Kapı çalmıştı. Acaba kimdi? Bu saatte kim olabilirdi ki?
Merakla aşağıya indim ve kapıyı açtım . Bir adam yüzünü benim kaybettiğim kitabımla kapatmış . ( merhaba tatlı şey )diyordu. Adamın yüzünü bile görmeden kapıyı hızlıca kapattım bu galiba bir sapıktı.Hemen mutfağa koştum eline bir oklava aldım. (Gece gece bu aksiyonları yaşamak zordu.)
Hemen kapıyı açtım. Adamın kafasına vurucaktım ki (DURRRR!!!!) diye bir ses( benim Arda) dedi bu Ardaydı. Birdenbire heyecanlandım. Oklavayı bir köşeye fırlattım . Çok utandım. ( Merhaba)dedim ( buraya gelme sebebin neydi??) Arda :( hani yaz tatilinde senden bir kitap almıştım o kitabı bitirdim onu getirmiştim) dedi tatlı tatlı.Teşekkür ettim ve kitabı aldım.
Beni yanağımdan öptü ve (güle güle prenses ) dedi.( ayyy tatlı şeyy)dedim içimden...
İçeri girdim o da neydi öyle az önce yaşadıklarım sanki aksiyon filminden alınmış bir sahne gibiydi.
(❤️❤️❤️❤️)Kitabımla beraber odama çıktım . Kitabı kitaplığıma koyuyordum ki
Kitabın içindeki fotoğrafı fark ettim . Tam fotoğrafa bakıyordum ki bir ayak sesi duydum. Ya annem ya da babam olmalıydı. Sese kalkmış olmalıydılar.Hemen yatağa attım kendini üstünü örtüyordum ki kapım açıldı . Annemmiş hemen üstümü örttü .
( of annem eğer uykudan uyanırsa bir daha asla uyumaz! Fotoğrafa artık sabah bakarım.)Sessizce uyumaya çalıştım. Gözümü kapatmamla açmam bir oldu .( ne ara sabah olmuştu?) ( kitabın içindeki fotoğrafa bakmayı unutmuştum)
Hemen kıyafetimi giyindim kahvaltımı da yaptıktan sonra evden ayrıldım. Okula geldiğimde müdür kürsüye çıkmış bir konuşma yapıyordu.( dikkatle dinlemeye başladım!)
Müdür: "evet çocuklar biliyorsunuz ki yeni bir döneme başladık sayılır.
( yine sıkıcı klasik bir konuşma:( )
Bu yıla güzel başlamak için okulda maskeli balo 🎈 varrrrrr!!.
Herkes davetlidir "dedi.( yupppiiiiiiiiiiii yaşasınnnnn oleyyyyyy)diye çığlık sesleri vardı. Bende bağırmaya başladım.
Acaba ne giysem diye düşünmeye başladım. Müdür konuşmasına devam etti.( bu gün okullar tatil) dedikten sonra ıslık ve çığlık sesleri daha da artmaya başladı.Boşuna gelmişim. Eve doğru yürüyordum. Ecrin de zaten bu gün gelmeyecekti eve gideyim de arayayım.
Arkamdan ( Aybikeee!) diye bir ses duydum. Bu Ardaydı . ( selam Arda ) dedim ( selam ) dedi.
Güzel güzel konuşmaya başlamıştık. O sırada evin önüne kadar benimle yürüdü.(yürümek anlamında yürüdü😂)
Annem komşudan gelmişti. ( arda merhaba efendim) dedi anneme.Tabi annem de boş durur mu zaten eve uzun zamandır misafir çağırmıyorduk.( sizinkilere söyle bu akşam bize gelin sohbet ederiz hem uzun zamandır görüşmemiştik) dedi.Annemin kolunu cimcikledim ama tınlamadı bile. Bende tamam dedikten sonra içeri girdik . ( tabi Arda'ya el sakladıktan sonra👋🏻👋🏻)
Maskeli baloya ne giyeceğimi bilmiyorum zaten bide bu akşam çıktı.
Arda beni aradı 📞 ...
Ve şunları söyledi...❌Evettt arkadaşlar beklentilerinizi yoruma bırakmayı unutmayın!
3. Bölüm YAKINDA...❌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💋AYBİKE💋
ComédieGençlerin seveceği eğlenceli, şaşırtıcı, komik bir hikayeye hazır mısınız?