7. Bölüm

80 3 3
                                    

Gözümü açtığımda ,annem elimden tutuyordu.Ne olup bittiğini anlamamıştım. Doktor gelmişti. " seni 2 gün daha misafirimiz ediceğiz." dedi ve bana serum verdi. Canım çok acıdı AHHHHHH!! .Anneme sordum " anne niye bayıldım?" Annem " halsiz ve aç olduğun için " ...
" Ve tebeşir yendiğin için..." demesin mi? Annem nereden biliyordu ki? " Anne sen nereden biliyorsun?" Cevap :" Kardeşin söyledi." "Hııı"
Annem "niçin tebeşir yedin?" diye sormasını bekledim ama sormadı. Çünkü yanımızda doktor vardı.
Doktor:"Serumun sabaha bitmiş olur." dedi . Ve odadan çıktı. Annem hala konuşmamıştı. Sadece dediki " evde görüşüceğiz." Tamam benim sonum gelmişti. Anneme tüm bu olan bitenleri anlatmam hata olur. Ecrin gelmişti. Annem bizim rahat rahat konuşmamız için aşağıya lokantaya indi. ( kardeşimle beraber. Babamı sorarsanız oda lokantadaydı. Ama birazdan gelirdi yanıma.)

Ecrin hemen lafa girdi." eeeee nasıl oldu? Sen tebeşir mi yedin ?" Sana bunu kim söyledi? " annen" tabi ya başka kim olabilir ki.
Bizim sınıfa yaymadın herhalde? Yok bekle birazdan Arda ve Kaan gelir." Neeeeeee!!" Of of benim bu başıma gelen ancak filmlerde olur.
Tamam Arda gelebilir ama o gelmesin o işte o.( tabi ki bunları içimden söyledim)
Bütün olan bitenin ayrıntılı bir şekilde Ecrine anlatmalıyım ama anlatırsam arkadaşlığımız bozulur. Ama Kaan'ın ağzından duyarsa daha kötü olur . Belki Kaan bu olan biteni Ecrine anlatmaz herhalde anlatmaz değil mi? Of benim eşek kafam Of 😔. Yok bu konuyu Kaan'la konuşayım Nokta bitmiştir.

Ecrinin telefonu çalmıştı ...
Bu Ardaydı. " Aybike'yi görmeye sadece ben geleceğim Kaan başka bir zaman gelecekmiş ama taburcu olunca geleceğim .
" demesin mi. İçime bir su serpiliverdi. Babam gelmişti." Ay benim güzel kızım uyandın mı sen geçmiş olsun çabucak iyileşde okuluna git ." Babamda haklıydı. Okul açılalı 5 gün olmuştu ama ben o 5 günde ,   2 gün gitmiştim.3 gün de raporluydum ama olsun.
Zaten hastanede ve evde yatmaktansa okula giderim daha iyi .
Hem ben uyurken midem yıkanmış. Of - m -i-d-e-m ya of offf!!

2 Gün Sonra;
Taburcu olmuştum. Eve geldiğimde saate baktım. Okuldan çıkış saatimizdi. Ecrin birazdan beni arardı ve aradı...
" Aybike sana bir iyi bir kötü haberim var ." Ben " ne çabuk söyle çatlıyacağım."

" Şimdi sınıfa yeni bir kız geldi. Ve kız Arda'nın içine düştü bu kötü haber. Ama Arda kızın yüzüne bile bakmadı bu da iyi haber. "

Ben" Arda'dan bana Ne isterse baksın çok da umrumda." Desem de HaYIrrrrrr bu olamaz . İnşallah Arda benden vazgeçip o kıza gitmez sanki Arda'yla sevgiliyiz . Ama olsun Arda beni seviyor. ( tabiki en yakın dostum olsa bile bunları Ecrine söylemedim içimden)
"Tamam canım aradığın için saol bb"

"Bb sen iyileşmene bak .♥️"
Bu arada annem bana tebeşir yedim diye hesap sormamıştı unutmuş olmalıydı.

Yarın okula gideceğim . Şimdiden kıyafetlerimi hazırladım. Kapı çalmıştı . Arda gelmişti. Ve pijamayla karşısına çıktım. Ama olsun.
Biraz sohbet ettik ve geçmiş olsun hediyesini verdi . Ve gitti . Hediyeyi yarın açacağım çünkü şimdi uyuyacağım. okula yeni gelen kız hakkında hiçbir şey konuşmadı.Bu iyi bir şey.

Arda gittikten hemen annem ve babam yine bayılırım diye kolumdan tutarak beni yatağıma yatmama yardım ettiler. Ve uyudum .

Sabah olmuştu...

Sanki okulun ilk günü gibi hissediyordum. Çok güzel giyinmeliydim. Okula babam bırakmıştı. Sınıfa girdiğimde bizim salak erkeklerimiz (yani Arda hariç)
" oha çok güzel " dediler bu sözler tabiki banaydı.

❌bölümüm bu kadardı kıyafetimi 8. Bölümde göstericeğim . Diğer bölüm YAKINDA....❌

💋AYBİKE💋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin