Ayağa kalktım . Kapıya doğru yürüdüm...
O çantalı kız yoktu. Kaçmış olmalıydı. Acaba Ecrin miydi?
Eğer o çantalı kız Ecrinse konuştuklarımızı da duyduysa arkadaşlığımız bozulur. Benimle bir daha konuşmaz ve eski dostluğumuz , düşmanlığa dönüşür. Hemen mekandan ayrıldım. Eve girdim...
Hemen annemi öpüp odama çıktım. Ecrini aradım...
" Ecrin sen şu an ne yapıyorsun?"
Hiç evde ders çalışıyorum "
Hayret Ecrin pek sıklıkla ders çalışmaz canı istediği zaman ama dersi derste dinlediği için notları düşük değil.( Ecrine hemen inandım çünkü en yakın dostum niçin bana yalan söylesin ki?)"Tamam öylesine aramıştım ."dedim ve kapattım . Oh nihayet o kız Ecrin değilmiş ama belli olmaz ya o kız Ecrin olsaydı of düşünmesi bile kötü. Düşünsenize küçüklük arkadaşınla çok iyi kankayken birden düşman oluyorsun.
Allah kimseye böyle bir şey yaşatmasın.Ardından bende ders çalışıp aşağıya indim ve babamla sıkıcı bir maç izledik daha penaltının ne olduğunu bile bilmiyordum. Ama olsun .
Annem mısır patlatmıştı . Annem , babam, kardeşim ve ben maç izledikten sonra odalarımıza çekildik . Ailem uyumuş olmalıydı.
Bende odamda sessizce kitap okudum. Geceliğimi giydim ve çantamı ayarladıktan sonra uyudum.Ertesi Gün;
Sabah saat 7.30 da kalkmayı kim ister ki. Uykulu uykulu okula git. Çok zor . Hele benim gibilere daha zor en çok da 1. Ders o dersden hiçbir şey anlamıyorum çünkü uykum oluyor. Ecrinle herzaman ki gibi teneffüste sohbet ettik ama Ecrin bana karşı biraz değişik davranıyordu. Eskisi gibi çok samimi davranmıyordu.
Sanki aramıza bir mesafe koymuş gibiydi. Ders zili çalmıştı dersimiz bedendi Yavuz Selim hoca her zaman ki gibi çokkk enerjikti.
Hemen Ecrinle soyunma odasına gittik ve giyindik( arkadaşlar yanlış anlaşılmasın tek arkadaşım Ecrin değil daha bir sürü arkadaşım var. )Hemen sizlere spor kıyafetimi göstermek istiyorum.
Nasıl?
Bence süper 👍🏻...
İşte her zaman ki gibi Yavuz hoca kızlar - erkeklere karşı voleybol maçı yaptırttı.
Tabi ki kazanan kızlardı . Eeee Yavuz hoca futbol maçı yaptırsaydı erkekler kazanırdı.
Dersin sonuna gelmiştik . Bugün sözlü varmış . Bana Ecrin böyle bir şey söylememişti ki.Of 😐 !
Derste ( takma adıyla) Tilki Adem hocanınsa ayvayı yedik. Bir konun en ince ayrıntısını sorar eğer sorduğu sorunun cevabı yanlışsa Veli çağrılır ve sözlü notunda 30 puan kırılır. ( fazla abartmış olabilirim ama böyle bir olay yaşamıştık)Gökhan " hoca geldi hoca geldi "diye bağırdı. Hepimiz hazır ola geçtik. Tilki Adem hemen sözlüye başlamıştı. İçimden bir sürü dua ve sûre okumaya başladım. ( Neredeyse hatim indiriyordum😃😃)
Birden " SEN!!!! Kalk Ayağa" demesin mi?!! "Ben mi Hocam "dedim. " EVET sen " of dualarım boşa gitti. Heyecandan ellerim titriyordu.
Bu arada Tilki Adem hoca Tarih öğretmeniydi. Çok zor bir soru sordu. " hocam bilmiyorum " diyeceken aklıma geldi bir dergide Dünyanın en zor soruları diye okumuştum bu dergide okuduğum bir soruydu. Ve cevabını biliyordum. Hemen cevap verdim. Adem hocanın ve sınıftakiler için ağzı açık kaldı. Çünkü kimse bilemeyeceğimi düşünüyordu . (Zaten sınıf da bilmiyordu sorunun cevabını.)
Hoca " İlk sözlün 💯 "demesin mi ne yapacağımı bilmiyordum. Ama sanki sıradan kolay bir soruyu cevaplamışım gibi onurlu ve gururlu bir şekilde yerime oturdum.
Eve gitme zili çalmıştı...Eve giderken Arda'yla beraber gittik.
Kaan, Arda'ya herşeyi anlatmış . Arda dedi.
Ne yapacağımı bilmiyorum 🤷🏻♀️.Yürüdük sesimi bile çıkarmadım Arda beni eve bıraktıktan sonra ayrıldık. Hızlıca odama çıktım kapıyı kilitledim ve ağlamaya başladım...Ben Arda'nın yüzüne nasıl bakacaktım şimdi.Çok utanıyordum. Ne yapacağımı da bilmiyordum. Buldum. Kaan'a soracağım Arda'ya neleri söylemiş ? Öğreneyim ondan sonra Arda'yla konuşurum ama yine .... cafede değil başka bir yer olmalı.
❌Ardaşlar biliyorum bölümlerim güzel ama kısa . Üzgünüm en uzun bölümüm böyle . Ama Eğer vaktim olursa 1 günde 2 bölüm yazabilirim . 10. Bölüm YAKINDA...❌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💋AYBİKE💋
HumorGençlerin seveceği eğlenceli, şaşırtıcı, komik bir hikayeye hazır mısınız?