Annem gelmek üzereydi. Bir bahane uydurmalıydım.( Anne ben okula gitmemek için tebeşir yedim diyemezdim herhalde...) Ateşim yavaş yavaş çıkmaya başlamıştı.
Midem kalkmak üzereydi. Anahtar 🔐 sesi bu kesin annemdir.
Hemen yatağıma koştum. Annem :Aybike geldin mi?
Ben: .......
Anne odamdayım. Annem hemen yanıma geldi. Aybike senin yanakların niye kıpkırmızı?
(Cevap yok)...
Anne karnım çok ağrıyor. Ben yarın mağlesef okula gidemeyeceğim. Annem : senin canın okuldan kıymetlimi kızım gitme istersen seni bir hastaneye götürelim dur en iyisi babanı da arayayım .)
Anne DURRRRR!!! Arama anne boşuna babamı telaşlandırma!
Annem: tamam dedi.Annem bana ıhlamur , naneli limon falan yapmaya gitti. Bende üstümü giyindim. Yatağa uzandım. Of keske tebeşiri yemeseydim. (Of ya offff!!!!)
Uzanayım derken uyumuşum. Annemde kıyamamış uyandırmaya.1 Gün Sonra;
Sabah olmuştu. Dünkinden daha kötüydüm. Annem çok ısrar etti hastaneye gidelim diye ama ben ikna ettim. Kardeşim abla geçmiş olsun dedi. İkimiz başbaşa kalmıştık abla sana bir şey sorucam dedi . ( WC' de tebeşir vardı sifonu çekmeyi unutmuşsun herhalde. Ablaaa sen tebeşir yemedin değil mi?)
Yok daha neler dedim lafı geçiştirdim. Sonra odada yalnız 😔 kaldım. Duvarlar üstüme üstüme
geliyordu. Keşke şu anda okulda olsaydım . Akşam olmak üzereydi. Aşağıya indim . TV izlemeye başladım. TV'de ( İki Kalp ) diye bir dizi vardı. TV izlemekten sıkılmıştım. Saat 6.30 olmuştu birazdan Ecrin beni arardı.( niye okula gelmedin) diye bir saat hesap sorarda kendisi. Hemen iyileşmem gerekiyor. (Ah ahmak kafam ah!!):(
Odama çıktım. Karnım ağrımaya başladı. Vakit nede çabuk geçmişti
Saat 8.15'di. Acaba neden aramamıştı Ecrin. Ben aradım. Telefonu açmadı. O gece uyuyamadım.Ama Ecrin benim telefonuna cevap vermediği için değil.Ondan işte siz biliyorsunuz...Saat 11.30 olmuştu . Hâlâ uyuyamamıştım. Aile bireylerim uyumuştu. Evde bir zombi gibi gezmeye başladım. Hortlağa dönmüştüm.Yarında okula gitmeyecektim. Kitap okumaya başladım.Saat 2.30 olmuştu. Kesin ben bu akşam uyumayacaktım.
Sabah saat 9.00' a kadar uyanıktım. Beynim durmuştu.bugün belliydi sıkıcı olucaktı. Ecrin aradı... 📞
Efendim dedim.
N' yapıyorsun?
midem bulanıyor , başım ağrıyor dün okula gitmedim.
Bende gitmedim dedi Ecrin.
Demek ondan beni aramadı.Başuna kızın günahını aldım.
Bugünde gitmeyeceğim okula dedim.
Geçmiş oldun en yakın zamanda ziyarete gelirim dedi.
:Bb
:Bb(Of 😐) aşağıya iniyordum birden gözümün önüne siyah bir perde geldi. Kendimi kaybettim. Ve yere yığıldım. En son annemin ağlamasını ve ambulans sesini duydum. 🚑 🚑....
❌Sevgili okuyucum; 7. Bölümüm YAKINDA...
Bu arada benim kitabımı 144 okumaya ulaştırdığınız için hepinize çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
TEŞEKKÜR EDERİM 😊♥️♥️♥️✔️✔️ ❌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💋AYBİKE💋
HumorGençlerin seveceği eğlenceli, şaşırtıcı, komik bir hikayeye hazır mısınız?