8. Bölüm

81 3 5
                                    

 Okul formaları değiştiğinden dolayı okulun 1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okul formaları değiştiğinden dolayı okulun 1. ve 2.haftası serbest gelmek yasak değildi .Çok güzel olmuştum ve herkesin ağzı açık kalmıştı.Ecrinin yanına oturdum. Ecrin " bu ne hal?" dedi.Bende bir şey oldu zannettim meğerse çok güzel oldun anlamında demiş.
Bugün güzel bir gün
olacağına emindim diyecektim ki Kaan geldi. Sanki bu olayların hiçbirini yaşamamış gibi tokalaştı.( yalnızca ben değil Ecrin ve diğerleri)
Ama Kaan benim gibi davranmadı.
Elinden gelse herşeyi o an anlatabilirdi. Kaş , göz işareti yaptım ve sustu.

Ders zili çalmıştı...

Dersimiz Hüriye hocayaydı. Yine çok sinirli bir şekilde derse girdi. Tabiki bana sordu niye gelmiyorsun okula?
Bende " hastanedeydim rahatsızdımda ama şimdi iyiyim.
Geçmiş olsun dedikten sonra
" evet çocuklar Türkçede bilmeniz gerekenler...."
Dikkatlice Hüriye hocayı dinledim. Bu dönem daha başarılı olmak için.
Arda gelmişti. Derse geç kaldığı için Hüriye hoca yok yazmıştı.
Yerine oturdu. Ve dersi dinledi. Kafama kağıttan bir top geldi.Hüriye hocanın görmeyeceği şekilde okudum." Okul çıkışında ... cafe de buluşalım" yazıyordu. Altında da Kaan yazıyordu.
Of yine mi?!!
Ecrine bir şeyler uydurup Kaan'la buluşmalıydım. Of benim başıma gelenler kimsenin başına gelmez.
Son zil çalmıştı. Eve Ecrinle beraber yürüyordum ve "dedim ki aaaa
benim hastaneye gitmem lazım doktor sık sık yanıma gel kontrol edeyim durumunu bakayım" dedim Ecrine .Bundan daha güzel bir yalan bulamazdım. Ama sanki Ecrine ihanet etmişim gibi hissediyordum.

Ecrin hemen inandı ve yollarımızı ayırdık. Hemen ... cafe ye gittim. Kaan beni bekliyordu. Hemen söze girdim sen benden hoşlanıyor musun ? dememe kalmadı ( EVET) demesin mi. Dışarıdan gözükmeyen yere oturmamıştık .
Normal bir yere oturduk. O sırada Ecrinin çantasını gördüm. Bu Ecrin miydi?
Lütfen Ecrin olmasın!
Beni takip mi etmişti?

❌bu bölümün sonuna geldik inşallah beğenmişsinizdir 9. Bölüm YAKINDA...❌

💋AYBİKE💋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin