mustafa karakolun kapısını tam açacağı sırada omuzunda vuruldu.
O an hepimiz okdar şaşırdık ki dona kaldık ben hemen mustafayı kucağıma alıp karakolun içine girdim diğerleri de zaten beni görünce arkamdan geldiler ve hemen kapıyı kapattık mustafayı güvenli bir odaya koyduktan sonra karakolun bütün yerini gezdik neyseki içi temizdi biz mustafanın yanına geldiğimizde ece onun başında aģliyordu ben neyseki sağlık meslek te okuduģum için azda olsa birseyler biliyordum su an mustafa için yapmam gereken tek şey kurşunu çıkarmaktı neyseki kana durmuştu bu sayede işim daha da kolay olcak derken mustfanın muzuna baktığımda inanmamıştım kurşun parçalanmış ve çok derine girmisti galibe 5 parça vardı 3 ü küçük diğer 2 biraz büyüktü hemen büyükleri çıkardım ve ama işim daha bitmemişti derine giren 2 küçük kurşun parçası vardi hadi derinide gectim küçük oldukları için alması çok zor olucaktı çünki merminin parçasını alırken kılcal damarlarından birini koparabiliridim ve buda ölümüne sebep olurdu 1 1buçuk saat ćabamdan sonra parçayı çıkardım artık tehlikeli hiç bir şey kalmadı bizimkilerde zaten beni izlerken uyuya kalmislari tam bu sırada kapıya darbe sesleri gelmeye basladi ben ve ali hemen kapiya doğru koştuk ali kapiyi açacak bende hemen zombiyi öldürecektim ve acti hemen zombinin kafasina bıçağı geçirdim ve gerivkapiyi kapadık sabah olduğunda mustafayı vuran kisiyi bulacaktik ki ece birden çığlık attı .
SONRAKİ BÖLÜMÜ AÇINIZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
salgın
FantasyÜNİVERSİTELİ BİR ÖĞRENCİ SIRADAN HAYAT YAŞARKEN BİR GÜN SALGIN OLUŞUR VE BÜTÜN AMACI YAŞAM SAVAŞI VERMEK OLUR