"Evet arkadaşlar bugünlük bu kadar, dolaptan telefonlarınızı alabilirsiniz." Dedi Kakashi Sensei.
Konoha Lisesinde telefonlar ilk dersin başında duvarda duran dolaptaki kutuya konuluyor, ve giren öğretmende kilitliyordu. Okul bitiminde ise dolapların kilidi açıldıktan sonra eğer dersin öğretmeni telefonları almaya izin verirse öğrenciler telefonlarını alıp çıkış zilini o şekilde bekliyorlardı. Onun dışında zilin çalmasını brklemek zorundaydılar.
Fakat Kakashi Sensei'nin istediği öğrencilerin dersten sıkılmaması ama kesinlikle öğrenmeleriydi. Bu konuda en başarılı öğretmenlerden de biriydi. Konoha Lisesinin biricik matematik öğretmeni. Aynı zamanda şu an bulunduğu 10/A'nın sınıf öğretmenliğini yapıyordu.
Bir kaç kişi telefonlarını almak için hızla oturdukları sıradan kalktılar. Kakashi Sensei ise yanında taşıdığı onuncu sınıf test kitaplarının yanındaki okuma kitabını açıp çoktan okumaya başlamıştı bile. Ayaklarını üst üste atmış rahat bir pozisyonda zamanını geçiriyordu. Ara sıra Sensei normal ders saatlerine göre daha erken bırakıyordu. Bunun sebebi de diğer sınıflara göre konu olarak çok daha ilerde olmasıydı.
Sınıfta kalkan bir kaç kişiye seslenme sürekli olan bir şeydi. Herkes arkadaşına kendi telefonunuda getirmesi için bağırırken, Sensei'nin kafasını kitabından kaldırmasıyla sınıfa sessizlik çökmüştü. Fakat bu sessizliği bozan bir şey vardı. Naruto.
"Sakura-chaaan benim telefonumuda getirebilir misiniiiiiz?" Sensei ise çok hafif bir gülümseme göndermiş ve kafasını tekrar kitabına çevirmişti. Sakura ise gözlerini devirmiş ama buna rağmen Naruto'nun telefonunuda almıştı. Fakat küçük de olsa kutunun önünde bir çekişme vardı. İno ve Sakura arasında. Sasuke yerinden kalkmadığı için kızların ikiside onun telefonunu alıp ona götürmek, telefonu ona uzatırkende ellerinin birbirine değmesini istiyorlardı. Ama ikiside Sasuke'nin telefonunu alamadan Lee Sasuke'nin telefonunu alıp ona götürmüştü. "Teşekkürler Lee." Kızlar ise Lee'ye sinirli bir şekilde baktıktan sonra herkesin telefonlarını vermişlerdi.
Kendi aralarında rakip gibilerdi, kavga ederledi, ve işin ilginç tarafı birbirlerini çok severlerdi. İkiside sağ ve soldan kendi sıralarına geçip yan yana oturdular.
Zilin çalmasına daha on üç dakika vardı. İno ayağa kalkıp Kakashi Sensei'nin yanına gitti. Neden gittiğini Sakura bile bilmediği için içinde bir merak duygusu oluşmuştu. Sensei başını sallayıp kitapta kaldığı yere parmağını koyup kapattı. İno tahtanın önüne geçip konuşmaya başladı. O konuşmaya başladığında ona bakmayanlarda başını kaldırdı. "PlayStore'de gördüğüm bir uygulama var, Instagram. Bu uygulamada herkes kendine ait bir hesap oluşturuyor ve fotoğraf paylaşıyor diğer kullanıcılar arkadaşlarının paylaştığı fotoğrafları beğenebiliyor ve yorum yapabiliyor. Ben de uygulamayı indirdim ama henüz hesabımı oluşturmadım. Ve fikrimi sizinle paylaşmak istedim. Hep birlikte, Sensei'de dahil, hesap açalım ve biraz eğlenelim diye düşünüyorum. Ayrıyetten takipçilerimizde oluyor bunu söylemeyi unutmuşum." İno son cümlesini Sakura'ya bakarak söylemişti. Sakura ise tek seferde anlamıştı. İno takipçilerini yarıştırmak istiyordu. Sakura ise sırıttı, çünkü seve seve karşılık verecekti.
İno yerine oturduktan sonra Sensei sınıfa döndü. "Siz ne düşünüyorsunuz?" Sınıftakiler onaylarken Naruto sıranın üstüne çıkıp sesli bir şekilde konuşmaya başladı, her zamanki gibi. Parmağı Sasuke'yi gösterirken ona doğru konuşuyordu. "O halde takipçilerimizi yarıştıralım! Hehehee, seni yenmek güzel olacak!" Sasuke ise sakin ve yavaş bir şekilde Naruto'ya kafasını çevirdi. Ardından tekrar bakışlarını telefonuna döndürdü. "Tamam." Dedi. Naruto ise zafer ile sırıtıp yerine oturdu. Sınıftakiler Naruto'ya alıştıkları için pek de sorun olmuyordu artık onlar için bu tür davranışlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Instagram | SasuNaru
Fanfiction▪"PlayStore'de gördüğüm bir uygulama var, Instagram." ▪"Ve bu uygulamada açılan hesapların takipçileri oluyor." ▪"O halde takipçilerimizi yarıştıralım!" ▪"Tamam." ~ @uchihasasuke @uzumakinaruto 'yu takip etmeye başladı. ~ @uzumakinaruto @uchihasa...